Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 01 sty 2013, 13:44
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 paź 2011, 10:40
Posty: 7
GG: 0

Witam gdzie znajduję się termostat w tym modelu?
Słyszałem coś że trzeba odpowietrzyć układ chłodzenia bo sam tego nie zrobi.

_________________
B 13.07.10


Post Wysłano: 01 sty 2013, 13:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Zależy czy z retarderem czy nie.
Jak z retarderem to termostat jest w ramie, jak zdejmiesz przewód od filtra powietrza do turbiny będziesz widział.
Jak nie ma retardera jest na bloku z prawej strony.

Odpowietrza się bardzo prosto, weź pistolet to dmuchania (najlepiej długi z ropownicy) owiń szmatą, nalej zbiorniczek płynu i dmuchaj. Jak będzie wciągać płyn będzie bulgotać ( Może jej się trochę czknąć płynem i będziesz mokry). :mrgreen:

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 01 sty 2013, 14:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2011, 14:24
Posty: 352
GG: 4128224
Samochód: Peugeot 508/MAZDA 2
Lokalizacja: CARLISLE GB/Blatyre SC/Aberdeen SC

prościej napełniać wężem podciśnieniem 1.5 bar od spodu chłodnicy aż do pełna lub pompka podciśnieniową na zbiorniczku wyrównawczym mniej problemów :D

_________________
I ZYCIE SIE TOCZY DALEJ ...


Post Wysłano: 01 sty 2013, 15:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 paź 2011, 22:50
Posty: 535
GG: 0

Cytuj:
prościej napełniać wężem podciśnieniem 1.5 bar od spodu chłodnicy aż do pełna lub pompka podciśnieniową na zbiorniczku wyrównawczym mniej problemów :D
Tyle ze trzeba miec do tego specjalne zlacze ktorego kolega z pewnoscia nie ma


Post Wysłano: 08 sty 2013, 23:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 maja 2008, 23:50
Posty: 2
GG: 0

Albo jeszcze inaczej. Trzeba podnieść kabinę znaleźć przewód wodny (średnica ok 1,5 cm) który wychodzi z głowicy 1 cylindra a idzie ponad chłodnicą do zbiorniczka. Zsunąć go z mocowania z jednej strony i napełniać bezpośrednio przez głowicę. Nalewasz aż do momentu gdy ściskając gruby wąż z prawej strony chłodnicy będzie wylewał się płyn przez ten odkręcony cienki wąż. Poskręcać z powrotem, po opuszczeniu kabiny uzupełniasz płyn w zbiorniczku i powinno być ok. Jak auto jest z retarderem to o ile dobrze pamiętam pod chłodniczką retardera jest zaworek odpowietrzający (końcówka taka jak przy chłodnicy do napełniania od spodu). Po uruchomieniu silnika śrubokrętem wciskasz kulkę w tym zaworku do środka, jak leci ci czysty strumień płynu bez powietrza to układ jest odpowietrzony. Tak się ratowałem na drodze jak strzelił gumowy wąż a złączki do napełniania ani pistoletu do dmuchania nie miałem


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: