Strona 25 z 50 [ Posty: 997 ] Przejdź na stronę Poprzednia 123 24 25 26 2750 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 01 sty 2013, 20:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lut 2011, 14:51
Posty: 41
GG: 0

jakby ktoś z Was miał informację na temat podpisywania umów z każdym klientem po nowym roku, bardzo prosze o cynka:)


Post Wysłano: 12 sty 2013, 22:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 cze 2009, 18:35
Posty: 629
GG: 0

Co potrzeba aby legalnie śmigać szambiarką? C, i KW?


Post Wysłano: 17 sty 2013, 13:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 kwie 2012, 9:55
Posty: 10
GG: 0
Samochód: Star200

Panowie mam propozycje wywozic osad z oczyszczalni ponoc 25 procent wody w tym jest tak ze słabo i musze sie okreslic na cały rok ile za metr i nie wiem jak to sie ciagnie i czy duzo gorzej jak normalnie ktos miał z tym do czynienia :/


Post Wysłano: 17 sty 2013, 16:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lut 2011, 14:51
Posty: 41
GG: 0

Cytuj:
Panowie mam propozycje wywozic osad z oczyszczalni ponoc 25 procent wody w tym jest tak ze słabo i musze sie okreslic na cały rok ile za metr i nie wiem jak to sie ciagnie i czy duzo gorzej jak normalnie ktos miał z tym do czynienia :/
chodzi o osad z przydomowych oczyszczalni? Musisz chyba sam zobaczyć jak to wygląda, wtedy będziesz miał rozeznanie.


Post Wysłano: 18 sty 2013, 14:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 lis 2011, 14:02
Posty: 64
GG: 0
Samochód: mercedes 2222

wydaje mi sie ze chodzi o osad z oczyszczalni scieków czyli to co zostaje po procesie oczyszczania. watpie zeby pompa dała rade to ciągnąć. chociaz nie mowie nie. u nas wozi się to wywrotką:D:D


Post Wysłano: 18 sty 2013, 19:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 wrz 2009, 22:02
Posty: 10
GG: 0
Samochód: Scania 93M220
Lokalizacja: Łaskarzew k. Garwolina

Witam wszystkich!
Panowie mam taki problem:
Zacząłem robić nową beczkę o pojemności 10m3, tzn. mam już wykonany walec o średnicy 1600 mm i grubości blachy 6mm, kupiłem w Bydgoszczy dwie dennice do tego zbiornika i jedną z tych dennic mam już przyspawaną do walca - to będzie przód beczki, no i teraz pozostało wykonanie mechanizmu odchylania tylnej dennicy. Czy znacie jakąś firmę w okolicach Warszawy (lub w woj. mazowieckim), która by to wykonała w rozsądnych pieniądzach?
Z góry wielkie dzięki za wszystkie odpowiedzi.


Post Wysłano: 21 lut 2013, 14:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 lut 2011, 20:24
Posty: 11
GG: 0

Witam

Czy jeśli mam zaświadczenie o używaniu pojazdu asenizacyjnego na użytek własny, jestem jego właścicielem, jeżdżę nim osobiście przy okazji usługi "wydobywania" to muszę posiadać ukończona kwalifikacje wstępną?


Post Wysłano: 21 lut 2013, 15:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lip 2008, 13:12
Posty: 395
Samochód: Volvo FM9 Volvo fl6 11

Kwalifikacje wstępną jeżeli zdałeś prawo jazdy po 10.09.2009 roku.
Oraz szkolenie okresowe.
Bez nich możesz jeździć jedynie pojazdem bez ładunku i niezarobkowo np. w celu naprawy itp
http://www.kwalifikacja-wstepna.pl/kied ... ikacji.php

_________________
>>> STAR-TREK RULEZ <<<


Post Wysłano: 24 lut 2013, 11:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 kwie 2012, 9:55
Posty: 10
GG: 0
Samochód: Star200

Witam Panowie moze ktos z was wie jak załatwic sprawe z obrotami w Starze 1142 . Chciałbym uzyskac ok 1500 obrotów bo taka wartosc potrzebuje do sprawnego ciagniecia ale ten samochód sam sie wkreca na cały gaz albo całkie spada a we dwóch jezdzie cały czas nie bardzo :evil: .Ja wiem ze tam jest ta cała pompa 2 zakresowa i to normalne i tu pytanie czy do asenizacyjnych moze były jakies inne pompy paliwa czy jak pomóżcie pozdrawiam


Post Wysłano: 24 lut 2013, 16:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 wrz 2012, 18:36
Posty: 25
Samochód: MAN 14-232,Mercedes 1114 i inne

Napęd kompresora paskami klinowymi? Najlepiej tak obliczyć przekładnię pasową tj.wymiary kół pasowych,żeby kompresor miał nominalne obroty przy wolnych obrotach silnika.Nie ma wtedy żyłowania silnika,zwiększonego poboru paliwa,a kompresor i tak robi swoje.Bo w tym samochodzie trudno jest ustawić stabilne obroty.


Post Wysłano: 24 lut 2013, 19:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lip 2008, 13:12
Posty: 395
Samochód: Volvo FM9 Volvo fl6 11

Ja miałem koło pasowe od skrzyni około 30 cm średnicy na pompie gdzieś około 6-8cm ale może być i większe przełożenie np 35-8 pompa powinna mieć 1000/1200 obr/min ale to zależy też od modelu prostym rozwiązaniem jest pompa z przekładnią na wom od ciągnika ona potrzebuje 500obr/min.
najprościej zmierzyć obroty pompy na biegu jałowym a następnie dobrać koła o odpowiednio zmienionych rozmiarach większe przy skrzyni mniejsze przy pompie
star miał stabilne obroty tak do 1000obr/min jak pamiętam a później się wkręcał.

_________________
>>> STAR-TREK RULEZ <<<


Post Wysłano: 24 lut 2013, 19:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 wrz 2012, 18:36
Posty: 25
Samochód: MAN 14-232,Mercedes 1114 i inne

Po pierwsze:jakie obroty nominalne powinien mieć kompresor?
-Ja mam kompresor polski T529, obroty 1000/min.
Trzeba zmierzyć obrotomierzem obroty przystawki przy wolnych(jałowych)obrotach silnika i będzie wiadomo,jakie zrobić przełożenie.
Jedna uwaga:przystawka po obciążeniu kompresorem będzie chodzić nieco wolniej,więc trzeba dać niewielką poprawkę.
Mam teraz beczkę na mercedesie 1114 i obroty tak dobrane,ze przy 700 obrotach silnika kompresor dostaje 1000.Silnik pracuje na wolnych,kompresor bzyka,a konkurencję trafia szlag,bo muszą ostro gazować,żeby napełnić beczuszkę.


Post Wysłano: 24 lut 2013, 19:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 kwie 2012, 9:55
Posty: 10
GG: 0
Samochód: Star200

Ja mam tam założone dwie pompy słupsk T509 ale odranicza mne kólko przy przystawce bo tam obok jest wał napedowy stoczyłem juz kółka od pomp ze 120 na 100 ale to mało chyba przeniose ten naped z przystawki wałem np od osobówki i załoze duze koło napedowe :> albo włoze Leylanda dziekuje panowie pozdrawiam


Post Wysłano: 24 lut 2013, 20:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 wrz 2012, 18:36
Posty: 25
Samochód: MAN 14-232,Mercedes 1114 i inne

W mercedesie też mam przystawkę pod wałem napędowym i z tego powodu musiałem dać wałek przegubowy pośredni.Koło pasowe na tym wałku ma 320 mm średnicy(4 paski klinowe), a na kompresorze chyba 90 mm. W starze 200 przystawka miała chyba wyższe obroty,więc nie trzeba było dawać tak dużego koła.


Post Wysłano: 25 lut 2013, 12:28
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lip 2008, 13:12
Posty: 395
Samochód: Volvo FM9 Volvo fl6 11

Przystawka z wyjściem na wał i wał od żuka na 2 stronie tego wątku masz jak to było u mnie rozwiązane
jak masz u siebie 2 pompy to pewnie jeszcze masz dodatkowy wał z kołami pasowymi pomiędzy nimi to na nim można pozmieniać koła i zwiększyć przełożenie najlepiej jak byś dał zdjęcie jak to wygląda i wymiary kół.

_________________
>>> STAR-TREK RULEZ <<<


Post Wysłano: 25 lut 2013, 18:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 gru 2007, 21:50
Posty: 317
GG: 4628636
Lokalizacja: Warszowice

Cytuj:
Panowie mam propozycje wywozic osad z oczyszczalni ponoc 25 procent wody w tym jest tak ze słabo i musze sie okreslic na cały rok ile za metr i nie wiem jak to sie ciagnie i czy duzo gorzej jak normalnie ktos miał z tym do czynienia :/
Jako były pracownik oczyszczalni biologiczno-chemicznej muszę cię zmartwić,osadu z w/w oczyszczalni nie weżmiesz do beczki, wyglądem przypomina to ziemię

_________________
Powyższy post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podania przyczyny.


Post Wysłano: 25 lut 2013, 22:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 kwie 2012, 9:55
Posty: 10
GG: 0
Samochód: Star200

Dzis z pracy przyniosłem sobie urzadzenie do pomiaru predkosci obrotowej i wychodzi na to ze jak na silniku mam 500 obrotów to na pompach 560 czyli prawie 1;1(mało).Teraz jest misja dorobic duze koło na wał miedzy pompami jak tu kolega pisał takie 250-300 i załozyc na pompach mam 100 tak ze powinno chodzic :?: dzieki panowie za zainteresowanie tematem :)


Post Wysłano: 25 lut 2013, 22:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 kwie 2012, 9:55
Posty: 10
GG: 0
Samochód: Star200

a z tym osadem to dupa przegrałem przetarg Gmina chyba tylko mnie chciała za tło dla drugiego pana ktory zawsze tam jezdził tylko pozwolenia szkoda bo dałem 600zl :twisted: Starosta zadowolony u was tez tak słabo z robota ja jerzdze 5 lat ale teraz wziołem sie tak na serio kupiłem drugi samochód tzn złozyłem albo próbóje :lol: jak w temacie u ruchu brak jakies tam wizytówki ogłoszenia ale ciezko sie przebic pozdrawiam hej


Post Wysłano: 26 lut 2013, 8:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 lis 2011, 14:02
Posty: 64
GG: 0
Samochód: mercedes 2222

Mam to samo tragedia, tak zle dawno nie było... zreszta konkurencja zaniza ceny, po lasach wylewa...


Post Wysłano: 26 lut 2013, 10:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 kwie 2012, 9:55
Posty: 10
GG: 0
Samochód: Star200

u nas to samo rolniki jezdza ciagnikami biora 50 zl za 6 tys litrów masakra nie ma z nimi szans :x


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 25 z 50 [ Posty: 997 ] Przejdź na stronę Poprzednia 123 24 25 26 2750 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: