Strona 32 z 44 [ Posty: 862 ] Przejdź na stronę Poprzednia 130 31 32 33 3444 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 13 sty 2013, 12:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2006, 11:42
Posty: 358
GG: 175257427
Lokalizacja: Sweden

Mark - napisałem co mówią przepisy, a co jest w życiu - większość wie ... Więcej kontroli powinno być, to i mniej "partyzantki" by było ...

_________________
"... Life's simple, make choices, don't look back ..."


Post Wysłano: 13 sty 2013, 13:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 gru 2005, 0:37
Posty: 137
GG: 11
Samochód: FH16 750
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

szczerze to czasami wole jechac bez pilota jak ma mnie pilotowac partyzantka , i z tego miejsca chcialem pozdrowic srodkowym palcem pilota (chyba stary transit) tab Rej "PCT" z tylu zółte lampy mrugajace jak z rejonu drog , pamietaj swiat jest maly 8)


Post Wysłano: 13 sty 2013, 15:03

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2006, 11:42
Posty: 358
GG: 175257427
Lokalizacja: Sweden

MarcinPCT - pozdrów i ode mnie :D Tak jak napisałeś, czasem lepszy brak pilota, jak pilot - statysta :)
A paru by takich znalazł. Robił człowiek rondo z nacellą, bez demontaży znaków itp - ot, tak z marszu ... A paru "artystów" robi panikę że, trzeba wszystko wyciąć, utwardzić - bo się nie da ... Przykładu "profesjonalizmu" pilotów (między innymi z tymi rejestracjami) możnaby jeszcze troszkę pomnożyć - rondo Płońsk itp.

A znajomość języków obcych na poziomie "sex, ok, coca-cola" :D

Porażka i tyle ... Ale rynek sam ich wykończy ...

_________________
"... Life's simple, make choices, don't look back ..."


Post Wysłano: 13 sty 2013, 15:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 lip 2012, 14:31
Posty: 16

Witajcie.Czytam ostatnie posty i powiem ze macie racje,pracuje w firmie jako mechanik i jak jest ladunek to równiez jako pilot,jezdze okolo 5 lat z róznymi ładunkami,i przyznam ze poczatki były trudne,ile obsluchalem na drodze od kierowców to moje,trzeba bardzo duzo jezdzic jako pilot zeby zrozumiec to i owo i jest to cholernie ciezki kawalek chleba.I przyznam sie ze jezdzilem na partyzanta:2 koguty na magnez i w droge....


Post Wysłano: 13 sty 2013, 18:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2009, 16:10
Posty: 93
Lokalizacja: Strzelce Op.

Cytuj:
... ,ile obsluchalem na drodze od kierowców to moje,trzeba bardzo duzo jezdzic jako pilot zeby zrozumiec to i owo i jest to cholernie ciezki kawalek chleba.
Podpisuję się pod wypowiedzią. Niestety nie ma możliwości nauczyć się tego fachu inaczej jak w praktyce na trasie. Problem w tym że często z braku personelu albo oszczędności bierze się mechanika, stróża albo młodego chłopaczka który dorabia w wakacje kosząc trawnik na placu w koło siedziby firmy, sadza się do pilota i wysyła na pilotaż. 4m szerokości i 30m długości prze całą Polskę a nie rzadko do Holandii, czy gdzie tam transport jedzie.
Potem dochodzi do sytuacji:
Nowicjusz o 6:00 rano, po zaparkowaniu pyta kierowcę: Kiedy jedziemy dalej?
Kierowca odpowiada: O dziewiątej kawa i ruszamy.
Mijają trzy piw.. yyy znaczy się godziny.... kierowca śpi w najlepsze ... nagle w kabinie rozlega się głośne pukanie. Kierowca z znienacka wyrwany ze snu otwiera w szoku okno a tam pilot: Pijemy kawę? Już dziewiąta.

Niestety często pilot jest uważany jako zło konieczne i zbędny wydatek, taki nasz żywot.

_________________
Zezwolenia dla transportów ponadnormatywnych i nie tylko. www.zezwoleniatransportowe.pl


Post Wysłano: 13 sty 2013, 18:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 paź 2005, 22:31
Posty: 1147

Znana jest historia pilota,który szukał ciężarówek do pilotowania na granicy w Świeciu.

_________________
"CHCĘ UMRZEĆ WE ŚNIE JAK MÓJ DZIADEK, A NIE KRZYCZĄC JAK JEGO PASAŻEROWIE."


Post Wysłano: 13 sty 2013, 19:03

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 lip 2012, 14:31
Posty: 16

Tak zaczynalem swoja przygode jako pilot,w firmie przewazaja plandeki i gabaryty byly w powijakach,nikt wtedy nie przejmowal sie pilotazem a i same ladunki byly raczej mniejsze ze wzgledu na tabor,teraz stanowia odrebna dzialalnosc w firmie,mamy dwa nowe samochody do pilotazy,wlasnie je uzbrajam i mam do was prosbe odnosnie tablic,jak macie zamocowane u siebie te zagle?Moze ktos wyslac foto?Raz juz pytalem ale bezskutecznie,wiec moze sie teraz ktos odezwie?


Post Wysłano: 13 sty 2013, 21:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 lut 2006, 21:18
Posty: 123
GG: 24782554
Lokalizacja: Katowice

Cytuj:
Mark - napisałem co mówią przepisy, a co jest w życiu - większość wie ... Więcej kontroli powinno być, to i mniej "partyzantki" by było ...
I tu się z tobą w pełni zgadzam więcej kontroli.A jak już w zezwoleniu nie jest napisane że potrzebny pilot to chulaj dusza piekła nie ma.Nieraz widzę na
granicy oczekiwanie do wieczora i jazda ze Świecka lub Jędrzychowic 4 m szerokości bez pilotów bo w zezwoleniu nie napisali ze pilot potrzebny.

_________________
Kto sukcesu chce znajdzie do niego drogę,kto sukcesu nie chce ,zawsze znajdzie wymówkę


Post Wysłano: 13 sty 2013, 21:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2006, 11:42
Posty: 358
GG: 175257427
Lokalizacja: Sweden

Mark, co do kontroli ... Po zmianie przepisów 19 października ITD głośno zapowiadała kontrole gabarytów i pilotów ... Od tamtej pory wszyscy znajomi piloci mieli aż WCALE kontroli ...

Zrobiliby z miesiąc czasu porządne łapanki, postawili parę "magicznych" firm na bok - to MOŻE ktoś coś by się nauczył ... MOŻE, bo niektórzy odporni są na wiedzę ...

Co do pilotów, powinna być wprowadzona a'la "licencja". Podobnie jak w niemczech, auto ma mieć tyle a tyle wysokości, a nie pokupują osobówki i dawaj na pilotaż. Kierowcę czas pracy obowiązuje, łóżko do pauzy musi być - a u pilota ?? Może spać na zbiornikach z dieselem, bo mu szef załadował żeby auto dotankować po drodze (a i takie firmy są) ...

A u nas, jak zwykle, partyzanka kwitnie ... Jeżdżę z firmą która oficjalnie zezwoleń nie robi - "bo po co". Owszem maszyny nie są duże (max 3,5m szeroko i jakieś 25m długo, ale ciężkie - a to się pod "kwit" łapie) ...

_________________
"... Life's simple, make choices, don't look back ..."


Post Wysłano: 13 sty 2013, 22:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 lut 2006, 21:18
Posty: 123
GG: 24782554
Lokalizacja: Katowice

[quote="Thomsen"]Mark, co do kontroli ... Po zmianie przepisów 19 października ITD głośno zapowiadała kontrole gabarytów i pilotów ... Od tamtej pory wszyscy znajomi piloci mieli aż WCALE kontroli ...

Zrobiliby z miesiąc czasu porządne łapanki, postawili parę "magicznych" firm na bok - to MOŻE ktoś coś by się nauczył ... MOŻE, bo niektórzy odporni są na wiedzę ...

No właśnie i tu wina spada na ITD i Policję

_________________
Kto sukcesu chce znajdzie do niego drogę,kto sukcesu nie chce ,zawsze znajdzie wymówkę


Post Wysłano: 13 sty 2013, 22:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 paź 2005, 22:31
Posty: 1147

Odczepcie się od ITD,chłopaki dosyć mają roboty z radarami i via toll.
http://demotywatory.pl/szukaj?q=drony+n ... &x=33&y=14

_________________
"CHCĘ UMRZEĆ WE ŚNIE JAK MÓJ DZIADEK, A NIE KRZYCZĄC JAK JEGO PASAŻEROWIE."


Post Wysłano: 16 sty 2013, 15:38
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 sty 2010, 0:49
Posty: 241

Praca pilot BF3, firma z okolic Poznania:

http://poznan.gumtree.pl/c-Praca-kierow ... Z437244487


Post Wysłano: 17 sty 2013, 16:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2009, 16:10
Posty: 93
Lokalizacja: Strzelce Op.

Cytuj:
Praca pilot BF3, firma z okolic Poznania:

http://poznan.gumtree.pl/c-Praca-kierow ... Z437244487
Co to za Firma szuka? Universal, Herkules, kto tam jeszcze z okolicy? Ile płacą? Może się skusze.

_________________
Zezwolenia dla transportów ponadnormatywnych i nie tylko. www.zezwoleniatransportowe.pl


Post Wysłano: 17 sty 2013, 19:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 lis 2008, 22:50
Posty: 69
Samochód: **

ja bym obstawiał - http://www.vanrossum.com.pl/lang-pl/ ale nie mam pewnosci


Post Wysłano: 17 sty 2013, 19:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 sty 2010, 0:49
Posty: 241

Cytuj:
ja bym obstawiał - http://www.vanrossum.com.pl/lang-pl/ ale nie mam pewnosci
Dokładnie tak.


Post Wysłano: 20 sty 2013, 9:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sty 2013, 14:43
Posty: 25
Samochód: Bmw
Lokalizacja: Łódź

witam powiedzcie gdzie mogę kupić ładne kamizelki dla pilotów z napisem pilot


Post Wysłano: 20 sty 2013, 15:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 cze 2009, 12:39
Posty: 409
Samochód: Volvo FH
Lokalizacja: Wejherowo

Cytuj:
witam powiedzcie gdzie mogę kupić ładne kamizelki dla pilotów z napisem pilot

http://allegro.pl/listing.php/search?st ... category=0

Osobiście nie kupowałem, więc żadnej Ci nie polecę ;)


Post Wysłano: 20 sty 2013, 15:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 maja 2012, 17:31
Posty: 125
Samochód: jaki popadnie jaki w rączki wpadnie

Sorki :d lewy jestem w pilotażu :d co to za pojazdy BF2 BF3 ?? :d


Post Wysłano: 20 sty 2013, 16:01
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lut 2007, 16:06
Posty: 2140
GG: 6845711
Samochód: prawo fotelowiec
Lokalizacja: Gryfino

Cytuj:
BF są to oznaczenia pojazdów pilotujących w Niemczech. BF-1 to radiowóz policyjny. BF-2 jest to oznakowany pojazd przeznaczony do pilotażu z żółtymi światłami ostrzegawczymi, a BF-3 jest to specjalnie przygotowany samochód do pilotażu, wyposażony w tablicę do wydawania poleceń dla innych uczestników dróg. Aby pilotować BF-3 trzeba przejść specjalny kurs, zdać egzamin, a dla obcokrajowców jest dodatkowo egzamin z języka niemieckiego, bez którego ani rusz. Polski pilot bez licencji na BF3 może takowym pilotować na terenie naszego kraju, gdyż BF-3 nie podlega polskiemu prawu, ale za granicę musi już mieć papier. Tak samo firma świadcząca takowy pilotaż, musi mieć specjalną licencję.

_________________
www.flickr.com/marekjastrzebski


Post Wysłano: 20 sty 2013, 17:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 maja 2012, 17:31
Posty: 125
Samochód: jaki popadnie jaki w rączki wpadnie

Dzięki :)


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 32 z 44 [ Posty: 862 ] Przejdź na stronę Poprzednia 130 31 32 33 3444 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: