Regulamin forum


Zasady publikowania pojazdów:

1. Nazwa tematu musi zawierać nazwę pojazdu (np: Scania 124L Topline), dla dwóch samochodów identycznie (np: Scania 124L Topline, MAN TGA XLX).
2. Prezentujemy jedynie pojazdy z homologacją ciężarową i autobusy.
3. Opisujemy pojazd według wzoru:
Marka: -
Model: -
Rok produkcji: -
Przebieg: -
Wyposażenie: -
Zabudowa/Naczepa/Przyczepa: -
Obsługiwane kierunki: -
4. Opis samochodu może zawierać inne informacje, jednak podane w punkcie 3 są obowiązkowe.
5. Prezentacja samochodu musi posiadać minimum 3 zdjęcia opisywanego pojazdu.
6. Zdjęcia muszą być zamieszczone w formie miniaturki, która jednocześnie jest odnośnikiem do pełnowymiarowej fotografii.



Strona 14 z 40 [ Posty: 783 ] Przejdź na stronę Poprzednia 112 13 14 15 1640 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 22 gru 2012, 12:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

Wreszcie dostałem kosteczki o cena kosmos ale nie miałem innego wyjścia nigdzie nie mieli :/
W więc wg. servisu wtyczka składa się z 5 części :mrgreen:
Obrazek
Przy podłączaniu instalacji podgrzewaczy filtrów wykopałem coś takiego, po przekręceniu kluczyka pikotało to zawsze 3 razy. Wie ktoś co to jest :?: :mrgreen:
Obrazek
Obrazek
Nowe Continentale HSR 2 na przód stare poszły na wleczoną. Niestety nie dało rady ojca przekonać, żeby założyć szerokie z wleczonej na przód z czego jestem troche zły :twisted:
Obrazek
Ktoś mi kapsle obgryzł :mrgreen:
Obrazek

_________________
MAN


Post Wysłano: 22 gru 2012, 12:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 gru 2012, 10:48
Posty: 281

Cytuj:
Przy podłączaniu instalacji podgrzewaczy filtrów wykopałem coś takiego, po przekręceniu kluczyka pikotało to zawsze 3 razy. Wie ktoś co to jest :?: :mrgreen:

Obrazek
To jest najprawdopodobniej "szpieg",lub pozycjoner pojazdu.
A to że nie masz szerokich " kapci " z przodu, to chyba nawet lepiej.Co prawda, na szerokich ładniej auto wygląda, ale gorzej się prowadzi.Szczególnie w koleinach.

_________________
Rozm z WITD dotyczaca kilku 24h odpoczynkow tygodniowych z rzedu

Raportuj posty jeśli łamia regulamin


Post Wysłano: 22 gru 2012, 13:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 sie 2008, 12:59
Posty: 595
Samochód: VOLVO FH500 EEV

Czy się prowadzi na szerokich gorzej? Hmm, przy swoim F2000 mam "balon" na przodzie i nie odczuwam jakieś "rażącej" zmiany w prowadzeniu ( minimalnie "myszkuje" w koleinach, ale to tak jak mówisz ). Ale za to dużo lepiej trzyma się drogi pojazd ( parę razy przekonałem się podczas nagłego hamowania ) oraz sam wygląd - niczym Mike Tyson, tyle tylko że w wersji drogowej :D


Post Wysłano: 22 gru 2012, 15:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 sie 2010, 16:14
Posty: 305
GG: 12497047
Samochód: SCANIA STREAMLINE

To co ci tita 3 razy (auto guard) to jest na 100% gps miałem takie samo urządzenie w swojej osobówce jak kupiłem pojechałem to zdemontować to warszawki i dostałem za to jeszcze 700zł dzięki temu urządzeniu można ustalić twoje położenie prędkość itp. itd. sprzedaj to jeszcze dobrą kaskę da za to będziesz miał na coś do manika. POZDRAWIAM


Post Wysłano: 22 gru 2012, 16:40
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

Cytuj:
To co ci tita 3 razy (auto guard) to jest na 100% gps miałem takie samo urządzenie w swojej osobówce jak kupiłem pojechałem to zdemontować to warszawki i dostałem za to jeszcze 700zł dzięki temu urządzeniu można ustalić twoje położenie prędkość itp. itd. sprzedaj to jeszcze dobrą kaskę da za to będziesz miał na coś do manika. POZDRAWIAM
Masz jakiś kontakt gdzie to można sprzedać :?: :wink:

_________________
MAN


Post Wysłano: 22 gru 2012, 17:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 sie 2010, 16:14
Posty: 305
GG: 12497047
Samochód: SCANIA STREAMLINE

Wpisz sobie w google auto guard warszawa czy coś takiego i powinno ci wyskoczyć ja tam byłem dobry rok temu i nie pamiętam dokładnie ulicy. Pamiętam że to było na terenie salonu lub serwisu VW.

AutoGuard S.A.

ul. Omulewska 27, 04-128 Warszawa
tel. (022) 61 16 712, fax (022) 61 09 143


Ostatnio zmieniony 22 gru 2012, 19:31 przez Bajzel, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie piszemy posta pod postem.


Post Wysłano: 22 gru 2012, 17:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5991

Podziwiam, bo o ile do osobówek jest łatwo znaleźć różne schematy, instrukcje czy manuale, to do ciężarówki jest to praktycznie niemożliwe. Masz do takich dostęp, czy większość to improwizacja?

Z drugiej strony, mimo, że takie rzeczy są pewnie przydatne, zdajesz sobie sprawę, że przy ewentualnej sprzedaży nie odzyskasz pieniędzy włożonych w modyfikacje? Niestety, dobry ogólny stan samochodu przegra z rocznikiem, normami EURO i przebiegiem i pewnie nie dostaniesz tyle pieniędzy za samochód ile jest faktycznie wart ;)


Post Wysłano: 22 gru 2012, 18:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 sie 2008, 12:59
Posty: 595
Samochód: VOLVO FH500 EEV

Częściowo się nie zgodzę z przedmówcą. To prawda, dużo ludzi patrzy na normę Euro, rocznik itp. Ale jest garstka ludzi ( tak, garstka ), których zbytnio nie interesuje to, że auto to E2, przebieg liczy już milion z dużym haczykiem...liczy się to, że autko jest w dobrej kondycji oraz że dany model jest tani i prosty w naprawie. :)
Takimi ludźmi, są np. przewoźnicy zza wschodniej granicy ( sam mam dobry przykład na moim MAN'ie, ile ofert kupna jest właśnie zza wschodniej granicy ) czy też ludzie, którzy chcą autko niekoniecznie z wysoką normą Euro, ale zadbane i czyste - np. do okazjonalnych przewozów czy też transportu tam, gdzie ViaToll nie odgrywa dużej roli ( brak dróg płatnych lub ich mały odcinek ).


Post Wysłano: 22 gru 2012, 18:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

Cytuj:
Podziwiam, bo o ile do osobówek jest łatwo znaleźć różne schematy, instrukcje czy manuale, to do ciężarówki jest to praktycznie niemożliwe. Masz do takich dostęp, czy większość to improwizacja?
Schematy mam od Kolegi z forum o niku MAN za które ma już u mnie krate gorzałki. Instalacje wykonałem identyczną jak we schemacie manowskim. To, że tych pieniędzy nie odzyskam to wiem ale jak na razie nie ma planów co do sprzedaży auta. Norma emisji spalin to euro 1 a tam gdzie jeździmy po paliwko nie ma bramek, bramki nam w sumie nie przeszkadzają bo dużych przebiegów się nie robi. Wczoraj właśnie liczyłem bo jakoś będzie w grudniu 5 lat jak f 90 jest u nas i wychodzi mi, że przez 5 lat auto zrobiło 50 tys km :mrgreen: Auto będzie u nas dopuki nie zostaną zlikwidowanie na terminalach nalewaki do odgórnego tankowania, gdyż w f 90 mamy tylko odgórne a wiele terminali pomału usuwa górne nalewaki. Oczywiście można to przerobić ale jest to kompletnie nie opłacalne :?

_________________
MAN


Post Wysłano: 22 gru 2012, 19:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5991

Cytuj:
Częściowo się nie zgodzę z przedmówcą. To prawda, dużo ludzi patrzy na normę Euro, rocznik itp. Ale jest garstka ludzi ( tak, garstka ), których zbytnio nie interesuje to, że auto to E2, przebieg liczy już milion z dużym haczykiem...liczy się to, że autko jest w dobrej kondycji oraz że dany model jest tani i prosty w naprawie. :)
Takimi ludźmi, są np. przewoźnicy zza wschodniej granicy ( sam mam dobry przykład na moim MAN'ie, ile ofert kupna jest właśnie zza wschodniej granicy ) czy też ludzie, którzy chcą autko niekoniecznie z wysoką normą Euro, ale zadbane i czyste - np. do okazjonalnych przewozów czy też transportu tam, gdzie ViaToll nie odgrywa dużej roli ( brak dróg płatnych lub ich mały odcinek ).
Owszem, starsze samochody są prostsze w konstrukcji i łatwiejsze w naprawie, co w wielu przypadkach ma duże znaczenie. Jednak jeśli się jeździ to nawet wygląd samochodu 15 letniego jest inaczej odbierany niż praktycznie nowego. Ma to znaczenie zarówno wśród klientów, jak i wśród służb kontrolujących. Wiadomo, że w samochodzie 15 letnim zawsze jest coś do zrobienia, czasem ważne, czasem mniej, czasem dopiero usterka dopiero zaczyna się pokazywać przez np. delikatne "pocenie" się urządzenia. Dlatego poniekąd z rozsądku, a poniekąd z łatwiejszego zadania służby wolą oglądnąć stan techniczny starszego samochodu.

Seba - jasne, nie zamierzam Ci z butami wchodzić w interes. Z tego co się orientuję, cysterny są tak drogimi zabudowami, że podwozie praktycznie nie ma znaczenia - byle jeździło. A przy takich przebiegach podwozie-nówka, może się nawet nie spłacić. Lepiej dołożyć do zabudowy :)
No i masz szczęście z tymi schematami, ja mam problem żeby dostać głupią instrukcję obsługi w rozsądnych pieniądzach, nie mówiąc o serwisówce, która praktycznie jest nieosiągalna.


Post Wysłano: 22 gru 2012, 23:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2012, 14:41
Posty: 2688
Samochód: F90 19.362
Lokalizacja: SY

Ty chcesz do F90 dostac zólte tablice rejestracyjne potwierdzające jego oryginalnośc? :D Super oglada sie takie prace i zdjecia z oryginalnymi czesciami M A N w tak dojrzalym samochodzie, przypuszczam ze wiekszosc montujac podgrzewacze filtrów zrobiłaby to na przysłowiowym drucie przez jakis przelacznik i dawaj, tu pelen profesjonalizm tak jak niemcy przewidzieli, takie cos sie chwali :D

_________________
"Zawsze choć przez chwile chciałem jeździć TIRem"


Post Wysłano: 24 gru 2012, 12:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 cze 2009, 18:35
Posty: 629
GG: 0

Jak zawsze klasa ;)

Najlepiej utrzymane samochody na forum ;)

Wesołych Świąt ;D


Post Wysłano: 25 gru 2012, 14:19
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Seba w jaki sposób chcesz regulować temperaturę załączania grzałek od filtrów paliwa?
Na tym czujniku temperatury na mosiądzu powinna być nabita temperatura przy której zwierają się styki w czujniku temperatury :wink:

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 25 gru 2012, 15:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

Cytuj:
Seba w jaki sposób chcesz regulować temperaturę załączania grzałek od filtrów paliwa?
Na tym czujniku temperatury na mosiądzu powinna być nabita temperatura przy której zwierają się styki w czujniku temperatury :wink:
Zgadza się jest nabite 5.5 stopnia. Czujnik w połowie jest wykręcany oczywiście z ciekawości zaglądałem do środka jak go skręcę to nawet na -15 nie załączał grzałek jak go wykręciłem trochę grzałki się włączyły. Wydaje mi się, że ten czujnik powinien być chyba za filtrami a nie przed, żeby po podgrzaniu filtrów za mocno grzałki się wyłączały :>

_________________
MAN


Post Wysłano: 25 gru 2012, 16:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Czujnik ma mierzyć temperaturę paliwa dolatującego do do filtrów z baku. Gdy silnik się nagrzeje to ciepło z silnika ogrzewa filtr paliwa. Podstawa filtra paliwa nagrzewa się też od ciepłego kolektora ssącego

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 21 sty 2013, 23:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

Cytuj:
Czujnik ma mierzyć temperaturę paliwa dolatującego do do filtrów z baku. Gdy silnik się nagrzeje to ciepło z silnika ogrzewa filtr paliwa. Podstawa filtra paliwa nagrzewa się też od ciepłego kolektora ssącego
No niestety na dzień dzisiejszy podgrzewacze paliwa nie działają gdyż poluzował się czujnik temp paliwa i gdzieś zginął :mrgreen:
Mam już nowy w domu poskładam wszystko do kupy jak przyjdą mi piny do kostek :wink:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Efka ciężko pracuję :mrgreen:
No i nowy czujnik temp i kostki :mrgreen:
Obrazek

_________________
MAN


Post Wysłano: 24 sty 2013, 21:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 cze 2009, 18:35
Posty: 629
GG: 0

O jaki zapracowany sprzęt! ; D

Coś mi tu ta czarna obwódka atrapy nie pasuje... :>


Post Wysłano: 24 sty 2013, 22:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 gru 2007, 12:18
Posty: 525
GG: 2628774
Samochód: TGX / R480
Lokalizacja: Janów Lubelski

Bo ona ma upodabniać się do EVO. Widzę że tematu się nie czyta całego ;)


Post Wysłano: 25 lut 2013, 0:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Gdzie aktual jakiś ?

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 25 lut 2013, 14:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 paź 2007, 11:41
Posty: 146
GG: 0
Samochód: MB Actros MP2 MS i tak MAN lepszy
Lokalizacja: Łódź

No właśnie gdzie aktual jakiś sebo co ?? A i ja już nie chcę widzieć tego F90 :E Pokaż co się dzieję z F2000 :]


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 14 z 40 [ Posty: 783 ] Przejdź na stronę Poprzednia 112 13 14 15 1640 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: