Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 lis 2010, 18:49
Posty: 25
GG: 0
Samochód: IVECO 65 C 150

Cytuj:
Znajomy ma fiata ducato nówke auto-lawetę przebieg coś chyba koło 80tkm i więcej czasu w serwisie niż na trasie...
Witam ale jakiego z silnikiem 180 ,taka lipa,powiem ci że koleś ma 180 i nie narzeka ,i też laweta.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 mar 2012, 8:59
Posty: 98
Samochód: Subaru Impreza
Lokalizacja: LUBLIN

Dzis miałem okazje przejechac sie Iveco 35=Laweta DMC 3490 :lol:
Rok 2011,przebieg lekko ponad 60tyś, spalanie 10.2=12.1 a za plecami traktor o masie 2.300 około.
I powiem wam ze [wycenzurowano] to.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 gru 2008, 15:40
Posty: 172
GG: 13195351
Samochód: Opel Omega Ford Transit 2.4TD Jumbo
Lokalizacja: Kalisz

Znam kilku laweciarzy odemnie z oklicy i powiem ci ze generalnie to wszyscy trzymaja sie twardzo Sprinterów i LT, np 1998r 412 najazd na 5.8 metra okolo 900tys.km + podwojna laweta i smiga, Inny mial Sprintera 313CDI w podwojnej kabinie ale bardzo mu przod piał po załadunku auta i wymienił na nówke Ducato 3.0 chyba 160km to przez niecały rok znienawidzil to auto, szukał i szukał i szukał i znalazł Sprintera 316CDI 2005/06r podwojna kabina ponadfabryczny rozstaw osi na 4.5m i strasznie jest zadowolony, kolejny miał Ducato 3.0 160km na podwojnej lawecie to nonstop siadały przeguby, silnik tracił moc i sypała się skrzynia biegów. Odnowił auto, sprzedał kupi poczciwego Sprinterka 412 i problemy ręką odjął i teraz dokupili jeszcze do tego Sprintera 316CDI i jeżdżą na dwa autka. Po pierwsze przednionapędowe auta srednio się sprawdzają pod najazdem i przyczepą. Po drugie niby 3.0 to duża pojemnośc ale te 180km płynie z 4 cylindrów i to niema szans na dłuższą mete pod obciążeniem dobrze pracowac. Mój typ to stary Sprinter 312/412 a jeśli już koniecznie nowy to Sprinter 319/419/519CDI jedyny słuszny silnik bo V6 3.0 a duży minus cena zakupu. 2.2 starsze 150 i nowsze 163 są bardzo wyżyłowane i nie wytrzymują.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 lis 2010, 18:49
Posty: 25
GG: 0
Samochód: IVECO 65 C 150

Witam wszystkich posiadaczy AUTO-LAWECIARZY :D .Mam pytanie.Samochód zarejestrowany do.3.5T AUTO LAWETA.Jak lepiej go zarejestrować na pojazd Specjalny czy dostawczy.Zamiar mam jeździć za granice po samochody.Czy na pojazd SPECJALNY trzeba mieć jakieś dodatkowe papiery za wykonywane usługi.licencję czy coś w tym rodzaju .Do tego chciałem podpiąć LAWETĘ, ogólnie by nie przekraczało 7.5T,czy muszę mieć jeszcze TACHOGRAF do całego zestawu.Ponoć jak się jedzie ZAROBKOWO to trzeba TACHOGRAF,a jak prywatnie to nie trzeba,do końca sam nie wiem jak to jest.Jak to wygląda w rzeczywistości.Proszę o podpowiedzi.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: