Witam.
Wyświetla mi cały czas komunikat"Niebezpieczeństwo blok.kół",oraz komunikat z lewarkiem i napisem "zjazd do warsztatu",ale ten drugi komunikat podczas jazdy znika.Dodam,że auto z 2003r. w automacie.
Byłem trzy razy w autoryzowanym serwisie (Pietrzykowice k. Wrocławia) i polegli.Wiązka z zaworu EBS do sterownika EBS sprawdzona.Jest ok. Druga, ta co idzie od zaworu EBS do tego zaworu(chyba od poduszek)też jest ok. Wykręcili jakiś czujnik(chyba ciśnienia w poduszkach,ten przy zaworze pod siodłem z przodu),coś tam poczyścili i było dobrze ale tylko przez dwa dni.Zamówili nowy czujnik, ale niestety wymiana jego nic nie dała.Sugerowali że chyba padł zawór EBS.Wczoraj go wymieniłem i dalej nic.Takim sposobem to pół auta wymienię zanim usunę usterkę.Podobno mógł też paść komputer EBS, lub też może główny zawór hamulcowy, ale chciałbym się upewnić bo to nie są tanie rzeczy.Proszę o pomoc jeżeli ktoś się spotkał z podobnym przypadkiem.
Dodam,że oczywiście automat nie działa ABS też i hamulce biorą później(przed usterką brały zaraz po leciutkim wciśnięciu pedała)
Za każdą pomoc z góry dziękuję.
Napisałem w poprzednim poście,że to magnumka z 2003r.Silnik E-tech 480,w automacie.Stop świeci bez żadnych zarzutów.Nie działa automat ABS-y i hamulce biorą później.
Z tego wynika że nie widzi któregoś modulatora...a że skrzynia tak działa to normalne...bo potrzebuje sprawnego abs-u... a więc do sprawdzenia instalacja...pozdro
_________________ SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74 TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy: https://www.facebook.com/groups/235395747040110/
No właśnie też tak myślę.Został jeszcze do wymiany modulator przedniej osi lub ewentualnie sterownik(komputer ten w kabinie)W związku z tym mam jeszcze pytanie, czy jest różnica między sterownikami do manuala i automatu?
No właśnie też tak myślę.Został jeszcze do wymiany modulator przedniej osi lub ewentualnie sterownik(komputer ten w kabinie)W związku z tym mam jeszcze pytanie, czy jest różnica między sterownikami do manuala i automatu?
nie ma różnicy...
_________________ SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74 TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy: https://www.facebook.com/groups/235395747040110/
Dla zainteresowanych,problem został rozwiązany.
Jak się okazało słusznie wymieniłem modulator EBS.Jednak potrzebna była wizyta na komputerze w celu skalibrowania wymienionego zaworu.Po kalibracji komunikat zniknął i wszystko wróciło do normy.
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 18 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę