Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]
Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 sty 2011, 22:46
Posty: 36
Lokalizacja: GDYNIA

Moje pytanie dotyczy różnic jeśli chodzi o wyjście na intarder.Może ktoś ma zdjęcie lub rysunek .Silnik ,który robię ma wersję bez wyjść na intarder ,a ja muszę to przerobić na wersję z wyjściami.Jeżeli ktoś dysponuje to prosiłbym o opis obiegu chłodzenia z intarderem.Pozdrawiem i dziękuję.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 lut 2013, 15:56
Posty: 11
Samochód: opel astra f

musisz wymienić kolektor wodny,na taki z wyjściem na przewody do cieczy chłodzącej.Tylko to jest różnica.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 sty 2011, 22:46
Posty: 36
Lokalizacja: GDYNIA

A czy kojarzysz jak idą te wyjścia , jedno jest na końcu kolektora cieczy na pewno,a drugie idzie poprzez rurę do przodu tylko nie wiem gdzie dokładnie wchodzi .Czy do kolektora ,czy do obudowy termostatu,a może pompa jest inna i ma dodatkowe wyjście?


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Pompa wody jest 100% taka sama. Pamiętam że oba się łączyły po lewej stronie silnika. Jutro sprawdzę bo jakiegoś tam dafa mam na placu.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: