Pamiętaj że bierzesz odpowiedzialność za swoje wypowiedzi, dlatego ostrożnie dobieraj słowa uwzględniając fakt, że nie jesteś wystarczająco anonimowy.
Administrator forum, zastrzega sobie prawo do usuwania wątków bądź pojedynczych wypowiedzi, na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną o treści:
„Nie ponosi odpowiedzialności za przechowywane dane ten, kto udostępniając zasoby systemu teleinformatycznego w celu przechowywania danych przez usługobiorcę nie wie o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności, a w razie otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności niezwłocznie uniemożliwi dostęp do tych danych”.
Ano Ja posunę się o krok dalej, bo uważam samo Premium za jedno z ładniejszych stylistycznie aut na rynku, chyba żadne, już dziś nie ma tak delikatnej linii nadwozia
Dokładnie i Zadne nie ma takiego tunelu w środku ...
Ano Ja posunę się o krok dalej, bo uważam samo Premium za jedno z ładniejszych stylistycznie aut na rynku, chyba żadne, już dziś nie ma tak delikatnej linii nadwozia
Dokładnie i Zadne nie ma takiego tunelu w środku ...
W klasie ciężarowych kompaktów każde ma Czy to Volvo FM, Stalis AT, Actros z wąską kabiną, Scania G czy DAF CF - bo to z tymi autami przecież konkuruje Premium
Czy to Volvo FM, Stalis AT, Actros z wąską kabiną, Scania G czy DAF CF - bo to z tymi autami przecież konkuruje Premium
No niby tak , to pod tym względem nie wypada jeszcze najgorzej
Założenie spodni w tych autach, to nie lada gimnastyka
A ja do tej pory myślałem że autem, szczególnie ciężarowym, się jeżdzi a nie przez 9 godzin na dobę w nim spodnie zakłada.
Dobrze że można pauze zrobić.
Czy to Volvo FM, Stalis AT, Actros z wąską kabiną, Scania G czy DAF CF - bo to z tymi autami przecież konkuruje Premium
No niby tak , to pod tym względem nie wypada jeszcze najgorzej
Założenie spodni w tych autach, to nie lada gimnastyka
A ja do tej pory myślałem że autem, szczególnie ciężarowym, się jeżdzi a nie przez 9 godzin na dobę w nim spodnie zakłada.
Dobrze że można pauze zrobić.
Powiedziałes co wiedziałes...
Dobrze ze mnie uswiadomiłeś.
Akurat tak się składa że jeżdżę Premiumką 460. Auto fatalne, nie nadaje się w ogóle do jazdy po europie w jakichkolwiek systemach. W środku całkowity brak miejsca, ledwo człowiek się wyprostuje. Renia jest 1.5 roczna, przebieg 200tys ale jak załaduje 21tys litrów "psiny" z Vitre to ledwo dolatuje do Niepołomic, moim zdaniem auto słabe jak na taką "moc".
Szeryfy kupują takie ciągniki bo różnica pomiędzy nowym Actrosem/Volvem a nową Renią jest kosmiczna. Również w grę wchodzi masa samego konia.
Odnośnie PAWTRANSU to jest możliwość zatrudnienia na umowę o prace ?
Kierowca jeżeli posiada doświadczenie na międzynarodówce, na beczce i woził spożywkę to od razu dostaje na stan swój samochód czy skacze się z auta do auta ?
Były ostatnio spore mrozy interesuje mnie czy te płynne ładunki które wozicie nie zamarzają ? przykładowo macie pauzę w tym czasie zawartość zgęstniała lub zamarzła i co wtedy przy rozładunku? Pozdrawiam
Były ostatnio spore mrozy interesuje mnie czy te płynne ładunki które wozicie nie zamarzają ? przykładowo macie pauzę w tym czasie zawartość zgęstniała lub zamarzła i co wtedy przy rozładunku? Pozdrawiam
Kilof, palnik i łopata, albo czekanie do wiosny, więc nie ma czasu na pauzy tylko jazda od załadunku do rozładunku.
Kiedyś w Pawtransie jeździła dziewczyna z Hrubieszowa,ale na paliwowce nie spożywce.
W Puławach w Adblue też dziewczyna jeździła cysterna, a ostanio często widzę kobietę co lata z patelnia w koło Lublina.
Także trzeba próbować
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 27 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę