Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 10 mar 2013, 13:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 cze 2009, 18:35
Posty: 629
GG: 0

Witam!

Ostatnio w prawym tylnym kole podczas hamowania zaczęło mi uciekać powietrze, przewody są ok, ucieka siłownikiem. W tego co się orjętuję i wiem z rozbierania innych siłowników powinna być tam membrana, którą zapewne szlag trafił.

Man L2000 8.153, tylne koło, na bęben.

Ten siłownik można sobie samemu rozebrać, czy dostanę w czapę podczas rozbierania? :mrgreen:


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Z tyłu siłownika masz śrubę klucz jak pamiętam 24. Jak go wykręcisz to w czape nie dostaniesz, lub wymieniaj mebranę na puszczonym ręcznym.

Ja często gęsto nie wyciągam całego siłownika do wymiany membrany. Śruba lub ręczny, rozkręcam obejmę i mam membrane.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 cze 2009, 18:35
Posty: 629
GG: 0

Czyli, że na puszczonym ręcznym mogę ten siłownik rozebrać i wymienić i nic się nie stanie tak?


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Lepiej wykręć to śrubę na końcu siłownika najlepiej przy spuszczonym hamulcu ręcznym, jak nie jest zardzewiała to wtedy idzie ręką kręcić a to pięć minut roboty.
Jeśli masz układ nie szczelny to zejdzie ci powietrze i zablokuje ci hamulce, żebyś w tym czasie nie miał tam wsadzonych paluchów :mrgreen:

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 cze 2009, 18:35
Posty: 629
GG: 0

Cytuj:
Lepiej wykręć to śrubę na końcu siłownika najlepiej przy spuszczonym hamulcu ręcznym, jak nie jest zardzewiała to wtedy idzie ręką kręcić a to pięć minut roboty.
OK wykręcę.
Cytuj:
Jeśli masz układ nie szczelny to zejdzie ci powietrze i zablokuje ci hamulce, żebyś w tym czasie nie miał tam wsadzonych paluchów :mrgreen:
Szczelny :wink:

Dzięki wielkie jutro będę walczył :wink:


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lis 2008, 22:56
Posty: 861
GG: 35025070
Samochód: S-U-P-E-R

Najlepiej wykręć sobie cały siłownik, membrana na 100% została przebita zardzewiałą połamaną sprężyna którą też trzeba wymienić.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: