Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 21 mar 2013, 14:29

Za dwa dni mam zamiar jechać do Legnicy w odwiedziny do kumpla, to wezmę aparat i pstryknę jakieś fotki, chyba, że ktoś mnie ubiegnie. Dobrze, że o tym piszecie, bo pojechałbym nawet byłbym nieświadomy i ominęłoby mnie zobaczenia tego cuda.


Post Wysłano: 22 mar 2013, 16:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 wrz 2007, 0:57
Posty: 242
GG: 1
Samochód: Schwerlastsattelzugmaschine
Lokalizacja: Śląsk

Cytuj:
Za dwa dni mam zamiar jechać do Legnicy w odwiedziny do kumpla, to wezmę aparat i pstryknę jakieś fotki, chyba, że ktoś mnie ubiegnie. Dobrze, że o tym piszecie, bo pojechałbym nawet byłbym nieświadomy i ominęłoby mnie zobaczenia tego cuda.
jutro ladujemy osprzet i jedziemy do Szprotawy na mala robotke.... :)

_________________
Pozdrawiam "nienormatywnych" i "nienormalnych" na drodze.
Mega Windmill Transporter Driver


Post Wysłano: 23 mar 2013, 20:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 sty 2009, 13:47
Posty: 415
GG: 32844623
Lokalizacja: Radomsko

Liebherr LTM 11200-9 "Ter Linden" - niestety tylko taką fotkę udało mi się zrobić. :wink:

Obrazek


Post Wysłano: 30 mar 2013, 0:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 cze 2009, 18:12
Posty: 21
Samochód: Różne

Witam mam pytanie odnośnie tgzw telekodów tzn co one charakteryzuja i o co wogule w tym chodzi. Podobno w nowych zurawiach jest takie cos.


Post Wysłano: 31 mar 2013, 1:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 wrz 2007, 0:57
Posty: 242
GG: 1
Samochód: Schwerlastsattelzugmaschine
Lokalizacja: Śląsk

Cytuj:
Witam mam pytanie odnośnie tgzw telekodów tzn co one charakteryzuja i o co wogule w tym chodzi. Podobno w nowych zurawiach jest takie cos.
Pawle moze jasniej ....... telekody :?: :?: :?: napisz cos wiecej....

_________________
Pozdrawiam "nienormatywnych" i "nienormalnych" na drodze.
Mega Windmill Transporter Driver


Post Wysłano: 31 mar 2013, 12:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 cze 2009, 18:12
Posty: 21
Samochód: Różne

Spotkałem sie ostatnio z okresleniem telekodn odnośnie żurawia a niemam pojęcia o cxo chodzi do czego to i z czym się to je.


Post Wysłano: 31 mar 2013, 12:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 cze 2009, 18:12
Posty: 21
Samochód: Różne

Domyslam sie ze te całe telekody moga harakteryzowac np długosc wysiegnika czy udzwig przy danym osprzecie ale to sa moje domysły wiec pytam bo podobno w nowych zurawiach z elektroniką to jest norma ze trzeba wbijac telekody.


Post Wysłano: 31 mar 2013, 23:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 wrz 2007, 0:57
Posty: 242
GG: 1
Samochód: Schwerlastsattelzugmaschine
Lokalizacja: Śląsk

Cytuj:
Domyslam sie ze te całe telekody moga harakteryzowac np długosc wysiegnika czy udzwig przy danym osprzecie ale to sa moje domysły wiec pytam bo podobno w nowych zurawiach z elektroniką to jest norma ze trzeba wbijac telekody.
Witaj, ciekawa rzecz byc moze tak to sie odbywa (wpisanie aktualnej konfiguracji zurawia) jakos to trzeba wpisac do kompa .....w dokumentacji Liebherr-a 11200 znalazlem takie konfiguracje od T7 "goly teleskop" do T3YU2VEN3 to wszystko co fabryka dala do konfiguracji tego zurawia..... moze bedzie gdzies okazja sprawdzic te informacje

_________________
Pozdrawiam "nienormatywnych" i "nienormalnych" na drodze.
Mega Windmill Transporter Driver


Post Wysłano: 01 kwie 2013, 9:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 cze 2009, 18:12
Posty: 21
Samochód: Różne

na faunie widziałem takie cos a osatatnio na innym faunie egzamin zdawałem ale operator nadzorujacy nie potrafi mi tego wytłumaczyc a a inspektor z dozoru stwierdził ze on tego nie musi wiedziec i niewie nawet o co w tym chodzi a ja niemoge znalezc polkskich DTRek do zachodnich zurawi. Ale dziwi mnie ze komputer sam nie dobiera danych tylko trzeba je wbijac, rozumiem jak by chodziło o wstawki doczepiane do wysiegnika ale w przypadku teleskopu to komputer powini9en chyba sam dobierac ustawienia do zadanej konfiguracji. A moze nie tendy droga i wprowadza sie je w innym celu.


Post Wysłano: 01 kwie 2013, 20:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 wrz 2007, 0:57
Posty: 242
GG: 1
Samochód: Schwerlastsattelzugmaschine
Lokalizacja: Śląsk

Cytuj:
na faunie widziałem takie cos a osatatnio na innym faunie egzamin zdawałem ale operator nadzorujacy nie potrafi mi tego wytłumaczyc a a inspektor z dozoru stwierdził ze on tego nie musi wiedziec i niewie nawet o co w tym chodzi a ja niemoge znalezc polkskich DTRek do zachodnich zurawi. Ale dziwi mnie ze komputer sam nie dobiera danych tylko trzeba je wbijac, rozumiem jak by chodziło o wstawki doczepiane do wysiegnika ale w przypadku teleskopu to komputer powini9en chyba sam dobierac ustawienia do zadanej konfiguracji. A moze nie tendy droga i wprowadza sie je w innym celu.
a skad komputer ma wiedziec co na teleskopie jest zamontowane? wie tylko ile jest wysuniety, kat, moze ile ma balastu.....i ile na haku to wszystko..... konfiguracje trzeba jakos wprowadzic....

_________________
Pozdrawiam "nienormatywnych" i "nienormalnych" na drodze.
Mega Windmill Transporter Driver


Post Wysłano: 01 kwie 2013, 20:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 cze 2009, 18:12
Posty: 21
Samochód: Różne

Cytuj:
Cytuj:
na faunie widziałem takie cos a osatatnio na innym faunie egzamin zdawałem ale operator nadzorujacy nie potrafi mi tego wytłumaczyc a a inspektor z dozoru stwierdził ze on tego nie musi wiedziec i niewie nawet o co w tym chodzi a ja niemoge znalezc polkskich DTRek do zachodnich zurawi. Ale dziwi mnie ze komputer sam nie dobiera danych tylko trzeba je wbijac, rozumiem jak by chodziło o wstawki doczepiane do wysiegnika ale w przypadku teleskopu to komputer powini9en chyba sam dobierac ustawienia do zadanej konfiguracji. A moze nie tendy droga i wprowadza sie je w innym celu.
a skad komputer ma wiedziec co na teleskopie jest zamontowane? wie tylko ile jest wysuniety, kat, moze ile ma balastu.....i ile na haku to wszystko..... konfiguracje trzeba jakos wprowadzic....
No własnie o tym pisze ze wie ile jest wyteleskopowany jaki kat wysiegnika ile balastu i ile na haku wiec po co kody wbijac? w przypadku bociana to rozumiem ale w podstawowym osprzecie komp sam wie co i jak.


Post Wysłano: 09 cze 2013, 18:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 cze 2013, 18:46
Posty: 1

przegladając ten temat widze że niewielu jest tu operatorów albo wcale. telekody sa to kody zawierajace w sobie informacje na temat balastóe, podparcia (rozstaw podpór połówki albo całe albo gąsienic) ilość balastu Wersje wysięgnika, Prace z derikiem lub bez, prace z z superliftem lub bez ( chodzi o krate) np. w liebherr można wbić cztero cyfrowy kod z wrsją zamiast wybierać po koleji wszystkie te parametry


Post Wysłano: 16 cze 2013, 18:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 wrz 2007, 0:57
Posty: 242
GG: 1
Samochód: Schwerlastsattelzugmaschine
Lokalizacja: Śląsk

[quote="Czyzu"]Liebherr LTM 11200-9 "Ter Linden" - niestety tylko taką fotkę udało mi się zrobić. :wink:

Kilka mioch fotek....
Obrazek

Obrazek
Obrazek
Obrazek


.... moze cos jeszcze sie pojawi......

_________________
Pozdrawiam "nienormatywnych" i "nienormalnych" na drodze.
Mega Windmill Transporter Driver


Post Wysłano: 24 lip 2013, 16:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 wrz 2011, 23:43
Posty: 81

Seevetal / Niemcy. Dziś po godzinie 3:15 (w nocy) czasu lokalnego na A39 w kierunku Lüneburg z nieznanych na razie przyczyn zapalił się podczas jazdy żuraw samojezdny Liebherr LG 1750 (o wadze ok. 100 t) z firmy "Neeb". Straty wstępnie oszacowano na 8 mln Euro.

Więcej informacji oraz zdjęcia:
- http://www.kreiszeitung-wochenblatt.de/ ... 16933.html
- http://www.kreiszeitung-wochenblatt.de/ ... 16948.html
- http://www.hessen-tageblatt.com/seeveta ... bahn-60215

_________________
::::::: GABARYTY - ŻURAWIE ::::::
__________ YouTube __________


Post Wysłano: 15 wrz 2013, 13:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 wrz 2007, 0:57
Posty: 242
GG: 1
Samochód: Schwerlastsattelzugmaschine
Lokalizacja: Śląsk

Nie najwiekszy, ale kolowy, kratowy i niebieski :lol:

Liebherr LG1750 budowa Poysdorf (Austria)

Obrazek
Pierw trzeba sie zbudowac tu ok. 150m kraty
http://img13.imageshack.us/img13/9308/emje.jpg
Przed praca warto troche polezec..... :D

Obrazek
praca.
Obrazek

Obrazek
nie jestem "miss dzwigow" i nie pozwalaja mi na sesje zdjeciowa z bliska :lol:

_________________
Pozdrawiam "nienormatywnych" i "nienormalnych" na drodze.
Mega Windmill Transporter Driver


Ostatnio zmieniony 23 mar 2014, 11:11 przez Marecki, łącznie zmieniany 1 raz.
Drugie zdjęcie w formie linku - rozjeżdżało stronę.


Post Wysłano: 25 lis 2013, 18:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 sty 2012, 16:12
Posty: 295
GG: 44807873
Samochód: daf xf 95
Lokalizacja: Kościan

Żuraw Grohmann i Sarens, stawiali oni 2 wiatraki nie daleko Głuchowa. Nie wie ktoś czy nie będzie tego więcej :?: .
Obrazek
SAM_7318 by jerzy_sotysik, on Flickr
Obrazek
SAM_7320 by jerzy_sotysik, on Flickr
Obrazek
SAM_7313 by jerzy_sotysik, on Flickr
Obrazek
SAM_7319 by jerzy_sotysik, on Flickr
:) Fotki mojego autorstwa.

_________________
!!!!! B R E D L A S T !!!!!


Post Wysłano: 17 gru 2013, 3:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 wrz 2011, 23:43
Posty: 81

Wenezuela/Caracas, dwa żurawie samojezdne (jeden to Liebherr LTM 1095-5.1 o udźwigu 95 t) "unieruchamia" stalowa 60 tonowa belka.

http://www.liveleak.com/view?i=ae2_1387061394

Operatorom należą się brawa za "odwagę" i zarazem głupotę!

_________________
::::::: GABARYTY - ŻURAWIE ::::::
__________ YouTube __________


Post Wysłano: 20 sty 2014, 14:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2014, 13:17
Posty: 1
Lokalizacja: Wrocław

A tutaj (rok 2008.11.15) dwa żurawie Demag AC 700 oraz Grover GMK 4080 Grohmana z Gdańska we Wrocławiu podczas demontażu żurawia wieżowego Liebherr 112-ECH.
Żurawie wraz z kratownicami i przeciwwagami na cieżarówkach w asyście pilotów przyjechali po godzinie 01:00.
Zmontowana 700-setka prace zaczęła o godzinie 8:00. A oto kilka zdjęć z tej operacji :D

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Post Wysłano: 22 mar 2014, 21:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 gru 2012, 23:01
Posty: 22

Kilka przypadków złej oceny udźwigu żurawi samojezdnych oraz inne niespodzianki w trakcie pracy:
https://www.youtube.com/watch?v=0Ne1pTH7bsM


Post Wysłano: 13 wrz 2014, 21:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 wrz 2014, 14:08
Posty: 3

Może nie największy, ale mały też nie jest :>
https://www.youtube.com/watch?v=vOdrdiuqTV0


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: