Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 22 mar 2013, 15:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

Jeśli dolne łóżko jest tak wygodne na jakie wygląda na zdjęciach, a fotele oferują większy komfort. Jeśli silniki będą spalać mniej paliwa niż konkurencji to może być ciekawa oferta, pod warunkiem że będą konkurować ceną z innym autami :) Designem Scania zawsze robiła wrażenie, ale ciężarówka nie musi tylko dobrze wyglądać. Wygląd jest jednym z ostatnich kryteriów jakie odgrywają role dla przewoźnika przy wyborze auta.


Post Wysłano: 23 mar 2013, 17:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 wrz 2006, 15:16
Posty: 372
Lokalizacja: z nienacka!!!

Cytuj:
Większość producentów, w tym najgłośniej MAN już jakiś czas czemu wprowadziły zoptymalizowane, ekonomiczne serie.
Volvo, które było ponoć ciasne zrobiło całkowicie nową kabinę, zaprezentowaną, podobnie jak w przypadku Mercedesa, z dużą pompą.
Iveco wygląda, jest oszczędne i z serii na serie pracują nad poprawą jakości wykonania.
Mercedes ponoć wynalazł koło na nowo, w praktyce zaprezentował świeży design, nową kabinę, oszczędne silniki i każdy chciał go mieć.
Daf, ciężko powiedzieć co zrobił konkretnego, ale na pewno nie przespał momentu, zaprezentował nowy-stary samochód w tym samym czasie co pozostali producenci, wprowadził kilka nowinek technicznych.
Ciekaw jestem co zaprezentuje Renault, zwłaszcza, że nie zrobili tego, gdy wszyscy prezentowali nowe samochody.

Scania - nihil novi. Najpierw lifting ogólny, później lifting reflektorów przednich, później silników, teraz znów reflektorów. Gdyby zebrać wszystkie działania z ostatnich lat do kupy, może by to zrobiło jakieś wrażenie. A tak to co najwyżej, jest to nużące.
Większość wad Scanii nadal pozostała, atuty, które dawały jej przewagę nad konkurentami, praktycznie się zatarły. Modułowość Scanii, to na pewno atut, ale chyba zbyt mocno absorbujący producenta. R-ka zamiast wyznaczać "nowe trendy" i podporządkowywać resztę gamy pod ten model, stoi praktycznie na równi ze śmieciarką. Do tego z obiegowych opinii można odnieść wrażenie, że za te pieniądze, można oczekiwać więcej.
Kult Scanii jakby nieco się zaciera, co wbrew pozorom może odbić się na sprzedaży. Wystarczy zobaczyć na kampanie reklamową Mercedesa, ze swoim nowym Actrosem, jaki to był szał i "każdy chciał go mieć".
"Kult" Scanii, Volvo. Meraca czy MANa to jest coś stworzone przez prawofotelowców... Ja nic pod tym pojęciem nie widze i nie rozumiem jego sensu. Więc nie widze nic co miałby się "zacierać".
Jeszcze w latach 90tych różnice między producentami były większe, zarówno jeśli chdzi o design, spalanie, usterkowość czy kabine. Wtedy Scanie miały opinie wyjątkowo oszczędnych a cena paliwa w mniejszym stopniu decydowała o kosztach transportu niż obecnie.
Obecnie konkurencja jest tak duża, że każdy z producentów dąży do upchania w aucie tego co jego zdaniem ma sens i może przynieść klientowi korzyści... jak często to robi ma niewielkie znaczenie.
Jakoś DAF(poza bardzo drobnym liftem i ATE) nic od 2007 roku nie zmienił.
Renia podobnież.
Do tego musi jeszcze dostosować auto do obowiązującego stanu prawnego.
Scania wcale nie potrzebuje "dużej pompy" do wprowadzenia Streamline... to nie jest nowy model, nowa seria pojazdów. To jest pojazd typowo stworzony do jazdy autostradowej, poprostu idąc na skróty zawarto w R'ce to co najbardziej nadaja się pod transport dalekobieżny i dołożono pare nowych reczy.
Porównajmy to do ATE, EfficencyLine itp. takie serie nie potrzebują zamaszystej kampanii reklamowej na poziomie nowego Volvo czy MP4.
Aha odnośnie modułowości Scani przytocze wypowiedz jednego z handlowców konkurencji: "Gdybym miał w ofercie tyle kabin i wersji co Scania miałbym z 20% więcej sprzedanych aut".

_________________
ASS, GAS OR GRASS !!!
NOBODY RIDES 4 FREE !!!
Kat: A,B,C,E i reszta papierów, teraz tylko jazda.
Kanio najlebszo!


Post Wysłano: 23 mar 2013, 22:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 maja 2008, 22:32
Posty: 1482
GG: 6330420
Samochód: CLK Black Series
Lokalizacja: Warszawa

Jak Streamline w trójkach był śliczny, tak ta gorzej wygląda od standardowej. Mi się nie podoba. Dużo ładniejszy standard.

_________________
Cichanos und Gibon Internationale Spedition u. Logistik GmbH & Co. KG, Hamburg (D) member.


Post Wysłano: 24 mar 2013, 14:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 sie 2005, 22:54
Posty: 707
Samochód: Stralis II 6x2
Lokalizacja: PSE

Cytuj:
Historia lubi się powtarzać, dlatego myślę że za 2-3 lata, wyjdzie następna seria.
Nie wyjdzie nowa seria... sierie skonczyly sie na Czwartej :wink: W momencie gdy kazdy czekal na Piata Serie to Scania zrezygnowala z oznaczania swoich aut seriamii motywujac to ciaglym wprowadzaniem nowosci. Od tamtej pory auta zostaly oznaczone symbolami R,P,T itp... na wzor poprzednich serii aut do konkretnych przeznaczen. Za 2-3 lata znowu zostanie wprowadzony nowy wyglad, potem facelifting... itd.

Co do nowej Streamline to na pewno budzi mieszane uczucia bo jest to jakas nowosc... ale nalezy na to spojzec tak jak na streamline wprowadzone do 3serii, beda to te same auta co jeszcze rok temu tylko inaczej wygladajace. Mi sie to nawet podoba i chetnie to zobacze na drodze.

_________________
:twisted: Latam Iveco - i to całkiem daleko...


Post Wysłano: 24 mar 2013, 19:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 sie 2008, 20:59
Posty: 1007
Lokalizacja: Różan

Cytuj:
Cytuj:
Historia lubi się powtarzać, dlatego myślę że za 2-3 lata, wyjdzie następna seria.
Nie wyjdzie nowa seria... sierie skonczyly sie na Czwartej :wink: W momencie gdy kazdy czekal na Piata Serie to Scania zrezygnowala z oznaczania swoich aut seriamii motywujac to ciaglym wprowadzaniem nowosci. Od tamtej pory auta zostaly oznaczone symbolami R,P,T itp... na wzor poprzednich serii aut do konkretnych przeznaczen. Za 2-3 lata znowu zostanie wprowadzony nowy wyglad, potem facelifting... itd.

Co do nowej Streamline to na pewno budzi mieszane uczucia bo jest to jakas nowosc... ale nalezy na to spojzec tak jak na streamline wprowadzone do 3serii, beda to te same auta co jeszcze rok temu tylko inaczej wygladajace. Mi sie to nawet podoba i chetnie to zobacze na drodze.
Nie chcę się sprzeczać, ale nie wydaje mi się co do tej serii. Tak po za tym to od "x" lat Scania stosuje dopiski R,P,G do modeli swoich samochodów, np. w czwórce masz R124.
Zresztą zobacz sobie w końcu śmigasz P94D.

http://www3.scania.com/en/New-R-series/International/

_________________
Kupię pokrywę zaworów Scania w kształcie litery V z silnika 14 litrowego

"To są HPI'ki co się trzęsą wszystkie plastiki"

R730-------------\8/


Post Wysłano: 24 mar 2013, 21:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 sie 2005, 22:54
Posty: 707
Samochód: Stralis II 6x2
Lokalizacja: PSE

Nie zrozumiales mojej wypowiedzi. :wink:
Dla mnie w Scanii seria to zbior aut oznaczonych przez sama Scanie 'serią',
np seria 3 to wszystkie modele z 'trojka' : 93, 113, 143...
seria 4 to wszystkie modele z 'czworka' : 94, 114, 124, 144 i 164

Skoro podales przyklad Scanii ktora zaprezentowalem w dziale garaz, to nie jest to seria 'P' z przed kilku lat.
P94D: P-od kabiny CP, 9-dziewieciolitrowy silnik, 4-czwarta seria, D-rodzaj ramy...
i dla porownania: R124: R-od kabiny CR, 12-dwunastolitrowy silnik, 4-czwarta seria.
(tutaj sie klania umiejetnosc czytania oznaczen modelu)

i tak jak mowilem w momencie gdy swiat czekal na zaprezentowanie przez Scanie serii piatej (modele prawdopodobnie wygladaly by np tak: 95, 125, 115, 145, 165... lub doslowniej np: P95G, R125L) to Scania zrezygnowala z oznaczania swoich aut seriami cyfrowymi motywujac to jak juz pisalem wyzej ciaglym wprowadzaniem nowych rozwiazan. Zauwaz ze scania R jest odpowiednikiem takiej z kabina CR, a scania P jest odpowiednikiem CP. Od czasu gdy 'piata seria' zostala nazwana 'literami' skonczylo sie przechodzenie z serii w serie... Zmienia sie tylko wyglad i wprowadzany jest facelifting.
Dla porownania tylko dodam na marginesie ze gdy w serii3 wprowadzono wersje Streamline nie byla to nowa seria, byl to ten sam samochod co wczesniej tylko z dokladka do drzwi, innym zderzakiem i maska. Zarowna Streamline jak i wczesniejsza wersja 3 byly rownoczesnie produkowane... :mrgreen:
i podejzwewam ze tak samo bedzie w tym momencie: klient bedzie mial wybor miedzy 'normalna' eRka z danego roku a za doplata wersja 'streamline' - bardziej oplywowa, bo jak widac zmianom ulegly elementy ktore mozna latwo zamienic.

_________________
:twisted: Latam Iveco - i to całkiem daleko...


Post Wysłano: 24 mar 2013, 22:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 wrz 2012, 16:37
Posty: 250

Nie jest to w pełni nowy samochód, tylko jakaś tam kolejna modernizacja.
Myślę, że na zupełnie nową Scanię przyjdzie nam jeszcze trochę poczekać.


Post Wysłano: 25 mar 2013, 18:41
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2084
GG: 1
Samochód: Jelcz 105 ;P
Lokalizacja: DK94

Wy to chcielibyście co 2 miesiące nową ciężarówkę, bez przesady. I tak oto, Iveco przestało być jedynym producentem oferującym Euro 6 tylko na SCR. Co prawda na razie jeden wariant ale pewnie będzie ich więcej.

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Post Wysłano: 25 mar 2013, 22:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 sie 2008, 20:59
Posty: 1007
Lokalizacja: Różan

Cytuj:
Nie zrozumiales mojej wypowiedzi. :wink:
Dla mnie w Scanii seria to zbior aut oznaczonych przez sama Scanie 'serią',
np seria 3 to wszystkie modele z 'trojka' : 93, 113, 143...
seria 4 to wszystkie modele z 'czworka' : 94, 114, 124, 144 i 164

Skoro podales przyklad Scanii ktora zaprezentowalem w dziale garaz, to nie jest to seria 'P' z przed kilku lat.
P94D: P-od kabiny CP, 9-dziewieciolitrowy silnik, 4-czwarta seria, D-rodzaj ramy...
i dla porownania: R124: R-od kabiny CR, 12-dwunastolitrowy silnik, 4-czwarta seria.
(tutaj sie klania umiejetnosc czytania oznaczen modelu)

i tak jak mowilem w momencie gdy swiat czekal na zaprezentowanie przez Scanie serii piatej (modele prawdopodobnie wygladaly by np tak: 95, 125, 115, 145, 165... lub doslowniej np: P95G, R125L) to Scania zrezygnowala z oznaczania swoich aut seriami cyfrowymi motywujac to jak juz pisalem wyzej ciaglym wprowadzaniem nowych rozwiazan. Zauwaz ze scania R jest odpowiednikiem takiej z kabina CR, a scania P jest odpowiednikiem CP. Od czasu gdy 'piata seria' zostala nazwana 'literami' skonczylo sie przechodzenie z serii w serie... Zmienia sie tylko wyglad i wprowadzany jest facelifting.


Dla porownania tylko dodam na marginesie ze gdy w serii3 wprowadzono wersje Streamline nie byla to nowa seria, byl to ten sam samochod co wczesniej tylko z dokladka do drzwi, innym zderzakiem i maska. Zarowna Streamline jak i wczesniejsza wersja 3 byly rownoczesnie produkowane... :mrgreen:
i podejzwewam ze tak samo bedzie w tym momencie: klient bedzie mial wybor miedzy 'normalna' eRka z danego roku a za doplata wersja 'streamline' - bardziej oplywowa, bo jak widac zmianom ulegly elementy ktore mozna latwo zamienic.
Do "4" to byly generacje, a po wprowadzeniu "erki" weszły serie R,P,G i krótki okres T. Co do oznaczen to wiem jak je czytać, tak po za tym to skonczmy ten off top, bo nie ma sensu.

_________________
Kupię pokrywę zaworów Scania w kształcie litery V z silnika 14 litrowego

"To są HPI'ki co się trzęsą wszystkie plastiki"

R730-------------\8/


Post Wysłano: 28 mar 2013, 1:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5996

Cytuj:
"Kult" Scanii, Volvo. Meraca czy MANa to jest coś stworzone przez prawofotelowców... Ja nic pod tym pojęciem nie widze i nie rozumiem jego sensu. Więc nie widze nic co miałby się "zacierać".
Jeszcze w latach 90tych różnice między producentami były większe, zarówno jeśli chdzi o design, spalanie, usterkowość czy kabine. Wtedy Scanie miały opinie wyjątkowo oszczędnych a cena paliwa w mniejszym stopniu decydowała o kosztach transportu niż obecnie.
Obecnie konkurencja jest tak duża, że każdy z producentów dąży do upchania w aucie tego co jego zdaniem ma sens i może przynieść klientowi korzyści... jak często to robi ma niewielkie znaczenie.
Jakoś DAF(poza bardzo drobnym liftem i ATE) nic od 2007 roku nie zmienił.
Renia podobnież.
Do tego musi jeszcze dostosować auto do obowiązującego stanu prawnego.
Scania wcale nie potrzebuje "dużej pompy" do wprowadzenia Streamline... to nie jest nowy model, nowa seria pojazdów. To jest pojazd typowo stworzony do jazdy autostradowej, poprostu idąc na skróty zawarto w R'ce to co najbardziej nadaja się pod transport dalekobieżny i dołożono pare nowych reczy.
Porównajmy to do ATE, EfficencyLine itp. takie serie nie potrzebują zamaszystej kampanii reklamowej na poziomie nowego Volvo czy MP4.
Aha odnośnie modułowości Scani przytocze wypowiedz jednego z handlowców konkurencji: "Gdybym miał w ofercie tyle kabin i wersji co Scania miałbym z 20% więcej sprzedanych aut".
Nie miałem na myśli "kultu" jako kolorowych tirów, z proporczykami, falbankami, świecidełkami i innymi cudami.
"Kult" Scanii jako samochodu taniego w eksploatacji, łatwego w naprawach, oszczędnego czy komfortowego. Sam powiedziałeś, że Scania nie ma już takiej przewagi nad konkurencją jak w latach 90-tych (o ile w ogóle ma).

Scania nie wybija się niczym szczególnym na tle konkurencji. Niby nie odstają, ale też nie są pionierami. Ale w dzisiejszych czasach nie być w czymś najlepszym, to raczej kiepski start.

Masz racje, wprowadzenie kilku nowych części nie potrzebuje dużej pompy. Tylko, że reklama dźwignią handlu - na czym oprzeć tą dźwignie, na nowej blendzie? Volvo czy Mercedes mieli na czym oprzeć tą dźwignie. Oczywiście fantazja ich ponosiła, mówili, że koło wynaleźli na nowo, co było bzdurą, acz chwytliwą i zawierającą ziarnko prawdy.

Problem w tym, że nowe silniki E6, nowe lampy, nowa blenda, Scania Active Prediction i pewnie jeszcze sporo nowych rzeczy w ostatnim czasie wypuszczonych, mogły złożyć się na delikatny lift, acz wyraźnie marketingowo zaznaczony. To tak jak oglądać film scena po scenie, ale każdą z osobna. Niby w końcu obejrzysz ten film, ale jednak nie to samo, co całość za jednym razem.

Modułowość fajna sprawa. Ale chcąc nie chcąc, nie wszystkim zależy na pełnej personalizacji samochodu. Choć trzeba zaznaczyć, że modułowość na pewno odbija się pozytywnie na koszcie i dostępności części.
Nie wiem jaką markę sprzedaje ten znajomy, ale sprzedaż Scanii dupy nie urywa - z tego co ostatnio przeglądałem, jest właściwie na 5 miejscu na 7. Nie wiem na ile wiarygodne są te szacunki, ale z takimi, tegorocznymi, się spotkałem. Mogę zeskanować jutro, jeśli byś sobie życzył.


Post Wysłano: 28 mar 2013, 1:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 gru 2007, 21:07
Posty: 258
GG: 2578718
Lokalizacja: Lublin

Tutaj można porównać sobie sprzedaż ciężarówek (i nie tylko) w Polsce. Warto dodać, że Scania odnotowała wzrost po wprowadzeniu silników E5 z SCR, co dalej utwierdza w przekonaniu, że EGR to porażka.

Dla mnie ta Scania Streamline to nic innego jak taka mała odpowiedź Scanii na działania konkurencji, bo właściwie tylko oni zostali ze "starym" modelem (nie liczę Renault, które ma zaprezentować nowy model w czerwcu/lipcu). Zgadzam się z Tobą Luka, że powinni te wszystkie zmiany zebrać do kupy i dopiero wtedy to zaprezentować, ale kto ich tam zrozumie. :)

_________________
Scania V8 Power


Post Wysłano: 13 kwie 2013, 23:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 sty 2012, 13:09
Posty: 1015
Samochód: słaby!

Scania wciąż najładniejsza na rynku, nie ma sensu kombinować mocno przy wyglądzie czegoś co wygląda dobrze, Volvo kombinowało i zrobiło taką paskudę, że wstyd przy tym stać. Tak jak Lambo raczej nie zrobi nic znacznie ładniejszego od Aventadora, tak Scania nie stworzy znacznie ładniejszej budy od tego co teraz.

_________________
Pilot szwedzkiego samolotu z uszkodzonym wirnikiem


Post Wysłano: 06 maja 2013, 17:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 14:55
Posty: 1588
Lokalizacja: Brzesko

Obrazek
© Mariusz Kościński

_________________
www.Truck-Spotters.eu


Post Wysłano: 07 maja 2013, 19:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 sie 2005, 22:54
Posty: 707
Samochód: Stralis II 6x2
Lokalizacja: PSE

Lepiej wyglada niz na fotkach producenta, mam wrazenie ze w realu jeszcze lepiej moze sie prezentowac... :twisted:

_________________
:twisted: Latam Iveco - i to całkiem daleko...


Post Wysłano: 21 maja 2013, 0:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2012, 14:41
Posty: 2692
Samochód: F90 19.362
Lokalizacja: SY

Cytuj:
Scania wciąż najładniejsza na rynku, nie ma sensu kombinować mocno przy wyglądzie czegoś co wygląda dobrze, Volvo kombinowało i zrobiło taką paskudę, że wstyd przy tym stać. Tak jak Lambo raczej nie zrobi nic znacznie ładniejszego od Aventadora, tak Scania nie stworzy znacznie ładniejszej budy od tego co teraz.
Ta buda która wg Ciebie jest taka ladna powstala prawie 20 lat temu i jest dosc znacznie w czarnej dup** porównujac do nowo projektowanych ciezarowek,jak dla mnie to projektanci chyba siedzieli w czterech scianach projektujac wnetrze podczas gdy inni producenci biegali po parkingach,firmach pytajac "Panowie co jeszcze potrzebujecie w ciezarowce? co jest ważne??" Scania udupiła takie łóżka ze lepiej magnes kupic i jezdzic niz tam odpoczywac a jak dorosly chlop wyśpi sie w highlinie na górnym łózku to mu piwo postawie takze lepiej zeby pokombinowali bo nikt na nich nie bedzie czekac a ze wreszcie po 17 latach zmieniaja lampy główne no to sukces wow, czyzby odkryli ze mozna zrobic cos lepszego?? i nie trzeba rozkrecac 40 srubek zeby zeby otworzyc reflektor do zmiany zarowki?? Europa im spier*** do przodu i zostana ze swoim streamline 2013

_________________
"Zawsze choć przez chwile chciałem jeździć TIRem"


Post Wysłano: 21 maja 2013, 11:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 lis 2012, 19:25
Posty: 144
GG: 24669342

Kermiter Dlaczego mają zmieniać wygląd skoro mają popyt na sprzedaż tego "20 letniego" modelu ?
Nic nie zmieniają,małe poprawki kosmetyczne i mają z tego kase,ponadto cały czas modzą,aby truck jak najmniej palił.Masz racje te pseudo "wyrka" w Scanii to nie to co robią konkurenci no ale cóż zawsze są jakieś plusy i minusy,pozdrawiam :)


Post Wysłano: 23 maja 2013, 22:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 sty 2012, 13:09
Posty: 1015
Samochód: słaby!

Kermiter, co do wnętrza to masz rację, ja pisałem o wyglądzie zewnętrznym. Wnętrze zresztą też wygląda dobrze, ale warunki do życia w nim są niezadowalające, na łóżko sam narzekam, pod tym względem porażka. Jak miałbym znowu jeździć po kilka dni w trasie to wolałbym starą Magnumkę niż nową Scanię.

_________________
Pilot szwedzkiego samolotu z uszkodzonym wirnikiem


Post Wysłano: 24 maja 2013, 14:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2009, 22:19
Posty: 53
Samochód: Focus
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka

kwestia gustu, ale scania wprowadzając serie 4 wyprzedziła epokę swoim wyglądem i do dziś możne się podobać i się podoba.
gdzieś w gazecie czytałem ze takie male łózka są dlatego ze siedzenia są dalej od szyby czołowej co ma zwiększyć bezpieczeństwo podczas kolizji no ale odsuniecie fotela o kilkanaście cm ma taki wpływ na bezpieczeństwo.. ?
moim zdaniem aby Scania wyszła z głową jeśli chodzi o łózka to powinna wprowadzić te nowe rozkładane jako standard w serii R i G które po rozłożeniu jest już dość duże żeby komfortowo odpocząć.


Post Wysłano: 24 maja 2013, 14:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

Zawsze można kupić materac z Dafa :) Albo sobie zmienić materac kupując go w Ikei :)


Post Wysłano: 24 maja 2013, 22:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2084
GG: 1
Samochód: Jelcz 105 ;P
Lokalizacja: DK94

Cytuj:
gdzieś w gazecie czytałem ze takie male łózka są dlatego ze siedzenia są dalej od szyby czołowej co ma zwiększyć bezpieczeństwo podczas kolizji no ale odsuniecie fotela o kilkanaście cm ma taki wpływ na bezpieczeństwo.. ?
A to bezpieczniej będzie w Iveco 190-33 gdzie siedzi się prawie na szybie?? Przypominam ze szwedzi zawsze mieli jebla na punkcie bezpieczeństwa.

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: