Rejestracja:09 lis 2012, 13:37 Posty: 25
Lokalizacja: Góra Kalwaria
Witam
Nie jestem specjalistą od ciężarówek, więc zadam laickie pytanie:
Czym zewnętrznie różni się R420 od R620 ?
Poproszono mnie o sklejenie modelu 420 ale na rynku mamy jedynie 620. Nie wiem czy mogę skleić 620 i tylko zmienić znaczek czy tez są poważniejsze modyfikacje.
proszę o odpowiedź.
Rejestracja:22 lis 2006, 18:57 Posty: 1697
Samochód: Opel Insignia ST
Lokalizacja: Spręcowo, ok. Olsztyna
Mógłbyś pokazać pudełko modelu, który sklejasz? Byłoby łatwiej, bo różnice między R6 a V8 w pierwszej serii modelu R są mniejsze niż w II (po 2009 roku).
I pamiętaj żeby usunąć wszystkie emblematy V8. R420 to silnik rzędowy 6 cylindrów. Pomyśl nad przeszczepem silnik z Volva z pokrywami zaworowymi z modelu Scanii. Powinno wyglądać dość realistycznie.
To jest Silnik Scanii R6
A to Volva R6
Chyba widzisz o co mi chodzi jeśli chodzi po pokrywy zaworów.
A takie pokrywy znajdziesz w modelu R620 V8. Więc jeśli jesteś dobry w modelarskie klocki to trochę szpachli i ogarniesz je jak trzeba
No i pochwal się w dziale modelarstwo jak idą pracę nad modelem
Rejestracja:08 lut 2009, 13:17 Posty: 215
Samochód: Audi
Lokalizacja: Inowrocław
Cytuj:
A takie pokrywy znajdziesz w modelu R620 V8.
Trochę odbiegnę od tematu, ale charakterystyczne pokrywy w kształcie V skończyły się w 3 serii, od 4ki są normalne, prostokątne.
Z tego co wiem, to silnik Vki doskonale da się przerobić na rzędówkę, trochę cięcia, szpachli i będzie super
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 50 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę