Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 30 mar 2013, 21:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 mar 2013, 21:04
Posty: 1
Samochód: SCANIA/MAN

Siema.
Pół roku temu kupiliśmy mana tga 460 ,mamy taki problem że woda dostaje się do oleju. Wie ktoś co może być przyczyną?


Ostatnio zmieniony 30 mar 2013, 22:42 przez Anonymous, łącznie zmieniany 1 raz.
Poprawiona nazwa tematu i stylistyka postu.


Post Wysłano: 30 mar 2013, 22:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Pęknięta głowica, wżery na tulejach, nie pamiętam czy tam są suche czy mokre tuleje, jak mokre to oringi na tulejach. Oprócz tego chłodniczka oleju .

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 30 mar 2013, 23:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 cze 2007, 21:02
Posty: 299
GG: 7810080

Jaka to jest ilość wody jeżeli ok. 5l na 1000 km to uszczelka pod ścianą przednią. Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 31 mar 2013, 23:01 przez loudero, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 31 mar 2013, 0:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Cytuj:
Jaka to jest ilość wody jeżeli ok. 5l na km to uszczelka pod ścianą przednią. Pozdrawiam
Tam jest ta śmieszna pompa wody, ten pająk ? Mało mana robiłem

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 31 mar 2013, 13:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sie 2010, 1:15
Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik

TGA z silnikami d28...chlodnice oleju :)


Post Wysłano: 31 mar 2013, 23:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 cze 2007, 21:02
Posty: 299
GG: 7810080

Jakby olej w wodzie to chłodniczka oleju, a woda w oleju w zależności od jej ilości( w najgorszym razie oringi na tulejach).


Post Wysłano: 03 kwie 2013, 14:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sie 2010, 1:15
Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik

Cytuj:
Jakby olej w wodzie to chłodniczka oleju, a woda w oleju w zależności od jej ilości( w najgorszym razie oringi na tulejach).
Przyznam Ci racje ,cisnienie oleju jest duzo wieksze niz wody . Woda w oleju musi sie dostawac bezposrednio do komory misy olejowej wiec chlodnica raczej odpada .


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: