Co do Sprintera 612 tak sobie strzeliłem, bo jak chyba wspomniałem dwa razy takie auto (6xx) w życiu na oczy widziałem, raz blaszaka Maxi z firmy cateringowej na imprezie, a raz firanę jak wyjeżdżała z załadunku spod Auchana w BB
Cytuj:
No właśnie przez ten podział że prawko kat. B do 3.5t a nie do 5t. to nie ma samochodów w tym segmencie za dużo bo mała popularność .
Niejeden rzemieślnik by chciał taki samochód ale nie ma kwalifikacji i kombinuje na 3.5t dowalić 5t ,
Kiedyś w temacie o przeładowywaniu busów już było o tym wspomniane, że nasze prawo nie zna pojęcia gradacji i przedsiębiorca chcący mieć w swojej firmie busa na bliźniakach, powiedzmy 4,6 - 5t DMC jest traktowany na równi z tym co ma lekką solówkę (powiedzmy 7 lub 12t DMC) czy zestaw 40t DMC - co również nie jest do końca fair.
Ale w tym kraju po zgłoszeniu takiego postulatu zapewne byśmy się doczekali gradacji... równając w górę opłaty i wymagania
_________________
A/B/BE/C/CE/D/DE
Star 244/Atego 1223/F2000 32.403/FH13 440/TGA 18.480/TGS 18.440/Axor 1840/Stralis 450
Solbusy/SOR-y/Setry
Oświetlenie i nagłośnienie ostrzegawcze - montaż, naprawa, modyfikacje