Nie wiem, jak teraz ale pare lat temu znajomi brali 4 nowe axory i srednio zadowoleni byli nie mowiac juz o ich masie wlasnej. Wsrod tych 4 mieli 2 zabudowy z burta boczna dzielona i wyzsza a 2 z jedna burta i nizsza - te drugie byly lepsze/wytrzymalsze.
Co do podwozia - tak jak Ci pisalem, kupujac nowke patrzylbym na to ktora marke lubie i mi sie podoba
no bo nowe to nowe i kazde bedzie latac. Druga rzecz to serwis i koszty z nim zwiazane jak i sama cena zakupu. Ja osobicie bym sie skupil na markach ktorych nie wymieniles (bo mam dobre z nimi doswiadczenia) volvo i iveco. Obie marki w budowlance kupe lat siedza i zeby w tym temacie zjadly. Z dalerami jak bedziesz rozmawial niech Ci powiedza jakie wersje tonazowe podwozia maja. Dla przykladu Ci powiem, ze przeladowane 4x4 moje stare iveco jedzie 100razy lepiej od prawie nowego axora, ktory gdy ma wiecej na kiprze niz dowod mowi zachowuje sie jak statek na morzu przy sztormie, ale gdy ma 8 ton na pace a nie 13 jest dla kierowcy wygodniejszy - cos za cos, ale trzeba wiedziec co sie bedzie robic i pomyslec o tym przed zakupem, a nie po