hm , jedna z podanych ofert pokazuje sama zabudowe za blisko 16 tyś zł
powiem szczeże --mam wiele ofert za niskie pieniądze --ale nie aż za takie
na złomowisku -kolega mi zaproponował 1,2 zł za Kg , ale powiedział żeby się wstrzymał do wiosny ,bo będzie drożej i tak jak stoi zapłaci mi moze nawet po 1,4- 1,5 , z tym że moge sobie zabrac koła .
łatwo licząc -- auto waży 10 ton co daje 12 - 15 tyś zł
same opony -są to nówki -- kosztowały 10 tyś
także mam na nie klienta -gdybym chciał go sprzedać na części --daje mi 5 tyś za całe kompletne koła
to już razem daje -17-20 tyś -gotówką od ręki bez marudzenia z papierem do wyzłomowania
nie liczę tego że górny najazd -jest wart 5 tyś , i dolny także 5 tyś
sądzę ze za takie kwoty nie będę długo czekał na chętnych
to dało by mi kolejne ok 6 tyś ( bo auto stanie się lżejsze )
razem nawet 26 tyś
tak więc -- niestety ale za tyle to raczej nikt normalny nie sprzedał by takiego auta
także zastanawiałem sie nad sprzedażą na częsci -- tych aut jeździ bardzo dużo jeszcze -
tym bardziej że od 16 lat zajmuję sie sprzedażą częsci samochodowych i skupem aut amerykańskich na części --to moja praca
przykro mi ale nie moge sprzedać go poniżej ceny złomu -gdzie także przyjeźdzaja i zabierają - nic mnie top nie kosztuje
d
Cytuj:
Nalot jest ale po środku tuleji będą ogromne wżery. W temacie autotransporterów jestem dobrze poinformowany.
nie bardzo rozumiem -- jak to pośrodku tulei mogą być wżery ? ja nie wiem do jakiego punktu dochodzą pierścienie --ale nawet jesli wżery miały by być w połowie --czyli poniżej pierścieni --to jakie one miały by znaczenie do kompresji ?