Cytuj:
A słyszałem że jak Cię na wadze policyjnej złapią na tym, że logbook lewy, 14 godzin jazdy, to żadnej kary pieniężnej tylko przymusowa 10-godzinna przerwa, prawda to ?
Nie do końca to tak wygląda, wszystko zależy od policjanta; jak miałem wpadkę w 2007 w Utah i mandatu nie dostałem
Gorzej jest z punktacją CSA, którą wprowadzono kilka lat temu, psuje ona "record" kierowcy i firmy; dlatego dużo przewoźników wprowadziło wewnętrzne kary za wykroczenia. Miałem niedawno przypadek pisemnego ostrzeżenia od policjanta w Indianie, mandatu nie dostałem, ale pisemko kosztowało mnie 200$ w fimie
Cytuj:
Stanie pod magazynami z reguły to twoja pauza chyba że jeżdzisz na lokalu na godziny to inaczej.
Kierowcy over the road w większości mają płacone z mili czyli jak jedziesz to dopiero pracujesz i to jest brane pod uwage. Ja jak i moi koledzy po fachu którzy wrócili z USA do Europy śmiejemy się że tutaj to przedszkole w porównaniu do pracy tam.
Gospodarz tematu myślę że to potwierdzi, pozdrawiam.
Oczekiwanie na załadunki i rozładunki zawsze jakoś można rozpisać w papierowym logbook, z elektronicznym jest gorzej.
Potwierdzam, że jest inaczej... Ciężko jest porównać pracę "tu" i "tam", inne ciężarówki, inne prędkości, inne odległości, inny czas pracy, inne drogi... czasami po 11 godzinach jazdy człowiek jest bardziej znużony niż zmęczony; jeśli przez poł dnia nie naciskasz sprzęgła, a przez 400 mil nie zmieniasz biegu to...
chyba nie ma tego jak porównać do Europy.
Cytuj:
U was jedynie mogę się domyślać jak jest.
Przypuszczam, że lepiej, ale zawsze mogę się mylić.
Z tym czasem u was jest o niebo lepiej, bo jedziesz jak chcesz. Sam planujesz sobie pauzy, gdzie ci pasuje.
Nie wiem czy jest lepiej, ale na pewno, jak napisałem wyżej, jest inaczej