Regulamin forum


Drogi Użytkowniku!

Pamiętaj że bierzesz odpowiedzialność za swoje wypowiedzi, dlatego ostrożnie dobieraj słowa uwzględniając fakt, że nie jesteś wystarczająco anonimowy.

Administrator forum, zastrzega sobie prawo do usuwania wątków bądź pojedynczych wypowiedzi, na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną o treści:

„Nie ponosi odpowiedzialności za przechowywane dane ten, kto udostępniając zasoby systemu teleinformatycznego w celu przechowywania danych przez usługobiorcę nie wie o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności, a w razie otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności niezwłocznie uniemożliwi dostęp do tych danych”.



Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 07 sty 2013, 21:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

Cytuj:
Widzę, że zakładasz wariant bardzo optymistyczny, t.j. kasa z licytacji zabranego środka styknie na spłatę pozostałej części leasingu. Realia są takie: często mimo odebrania i sprzedania środka trwałego przez leasingodowacę, kasa ze sprzedaży nie pokrywa pozostałych nazlezności, a leasingobiorca zostaje bez auta, za to z racinami :] .

No wiem, że to czyjaś tragedia, ale jakoś śmiać mi się chce :D .
Nie, nie, akurat chodziło mi o to że część pieniędzy które te auta zarobiły, mogła iść na spłatę rat w kilku pozostałych autach. :wink:

Choć sam powiem szczerze nie wiem czy przy tych stawkach za jakie jeżdżą, cokolwiek zostaje z tych pieniędzy.


Post Wysłano: 13 kwie 2013, 2:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 sty 2010, 17:25
Posty: 9
GG: 0

Powiem tak

2011r- BYŁO FAJNIE, jeżdżąc na legalu można było nie źle zarobić, oczywiście K…y MAGNESIARZE J….NE zarabiały więcej bo zbierały leprze frachty, ale mi wystarczało to co miałem, a miałem dobrze.

2012 do września –Po zakupach pensje ok. 500zł w dół, czyli wyrównane z pensjami innych okolicznych firm jeżdżących po kraju, reszta jw. ze zmianą „miałem dobrze” na „średnio na jeża”
W listopadzie wszyscy wiemy co się stało, prawie wszyscy kierowcy zwolnieni z dnia na dzień. Prawie wszyscy bo NAJWIĘKSZE K…Y J…NE MAGNESIARSKIE JAKIE ŚWIAT TRANSPORTU POLSKIEGO WIDZIAŁ, „specjaliści” co potrafią na magnesie przejechać 2500-3000km w tygodniu, oczywiście zostali. Reszta do tej pory bez wypłaty za październik i listopad 2012, sprawa w sądzie. A pan K CH wozi się po EGIPCIE. Amnezja już nie istnieje, w jej miejsce powstała firma GO-TRANS założona na żonę pana K CH, byli pracownicy mają pieniądze nie wypłacone a nowa firma bierze zestawy z wypożyczalni, może ktoś jest zainteresowany pracą w GO_TRANS, tylko niech się ze śmiechu nie przewróci jak usłyszy warunki.


Ostatnio zmieniony 14 kwie 2013, 11:58 przez Anonymous, łącznie zmieniany 1 raz.
Ortografia!!! Lepsze, nieźle.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: