Cytuj:
Właśnie ja mam taki silnik DT12 , euro 4 . Odebrałem auto z serwisu i włożyli nowy zestaw naprawczy do turbocompound. Wszystkie łożyska i uszczelnienia są wymienione poza tym łożyskiem w wirniku , serwis twierdzi że to jest niewymienne i nieregenerowane. Miało minimalnie wyczuwalny luz ale jeszcze pochodzi. A jak padnie to nowe trzeba założyć . No chyba że ktoś słyszał o tym że to idzie zregenerować. Bo na tym łożysku traci jeszcze troche ciśnienia. Obecnie auto przy 1400 obr. posiada ciśnienie (rozgrzany silnik) 3,7 bar a wcześniej było 2,6 bar. Panie Łukaszu jednak w tym modelu był montowany turbocompound i po co te spory
Mam identyczny silnik, przy takich obrotach na rozgrzanym silniku mam cisnienie 4.4 bara przebieg 800 tys km
Łukaszu aż dziwne ze nie widziales tego motoru bo to bardzo wadliwa jednostka wlasnie przez te EGRy i inne szajse które sa potrzebne do E4 bez adblue
spalanie w porownaniu do E3 czy E5 z adblue takze wieksze...