Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 28 kwie 2013, 20:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 cze 2011, 17:24
Posty: 23
GG: 2479029
Samochód: star 200 1142 742 iveco

Witam mam problem ze starem 1142 turbo mianaowice długo trzeba krecic zanim odpali ok 15-20sek. Paliwo raczej sie nie cofa, nie wiem jak z zapłonem bo nie ustawiałem. Zastanawia mnie jeszcze taki elektrozawór w tylnej czesci pompy wtryskowej, są od niego odłaczone przewody. Proszę o porady.


Post Wysłano: 28 kwie 2013, 23:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lut 2012, 11:06
Posty: 3213

Elektro zawór niech Cie nie interesuje :D Turbo tak już ma. Ja miałem turbo po remoncie głowic, nowa uszczelka pod głowicą zapłon ustawiony a i tak długo kręcił. Ten typ tak ma. Musi swoje przerzucić. Jak będzie już ciepło na dworze to będzie lepiej, one tak mają jak jest zimno, są tępe do plenia i koniec. Pozdrawiam


Post Wysłano: 29 kwie 2013, 21:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sie 2006, 13:25
Posty: 529
Lokalizacja: Zielona Góra

Jeżeli tak ma być to chyba tak jest :)
Kiedyś w innym sprzęcie był problem z rozruchem silnika tzn trzeba było długo kręcić - niby dymek pojawiał się z wydechu - jasny, ale było to mordowanie się. Gaz w podłogę nie pomagał (pompa na cięgno). Powodem było to że nie działał system rozruchowy w pompie wtryskowej - podający odpowiednią dawkę paliwa. Po zrobieniu silnik palił od strzała - oczywiście lekko przykopcąc na czarno i nie baczył na pogodę.


Post Wysłano: 30 kwie 2013, 21:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 cze 2011, 17:24
Posty: 23
GG: 2479029
Samochód: star 200 1142 742 iveco

Dziekuje z odpowiedzi RoBeRtO mozesz powiedziec cos wiecej na temat twojej usterki np. jak naprawic ten sysytem rozruchowy? W drugij mojej 1142 turbo silnik tez musi chwilke pokrecic ale jak jest ciepło to pali prawie od strzała.


Post Wysłano: 30 kwie 2013, 21:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 lut 2011, 17:51
Posty: 39
GG: 1
Samochód: Jelcz 3w642
Lokalizacja: SBL

Witam.Ten elektrozawór o którym piszesz to będzie do rozruchu zimnego silnika(wczasie kręcenia rozrusznikiem dostaje "sygnał"i zwiększa dawkę paliwa)doprowadź go do porządku i powinno grać a w ostateczności opóźnij trochę zapłon.Powodzonka.


Post Wysłano: 30 kwie 2013, 23:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lut 2012, 11:06
Posty: 3213

Znajomy walczył jeszcze z przyśpieszaczem tak sobie teraz przypomniałem. To jest ta częśę z przodu pompy duże kółko takie :D


Post Wysłano: 01 maja 2013, 12:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 paź 2006, 16:04
Posty: 123
Lokalizacja: MIELEC

Przyspieszacz nie ma nic wspólnego z rozruchem,on działa dopiero gdy silnik pracuje.Natomiast tak jak napisał Tomek ten elektrozawór musi być sprawny i działać,to on odpowiada za dawkę rozruchową.Przy zapłonie też bym raczej nie kombinował,odbije to się na zużyciu paliwa. 8)

_________________
Boże chroń nas przed diabłami,oznaczonymi zielonymi mundurami!


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: