Cytuj:
Jeśli ci się uda go rozkręcić i przy okazji nie po urywać śrub to się uda go wyczyścić, chyba że jest mocno skorodowany w środku
.
Może być też taka sprawa jak masz duży ubytek powietrza z układu poziomowania to też może siadać fotel i i robić się twardy pedał
Najpierw bym wy eliminował ubytki powietrza a potem bym skoncentrowana na zaworze czterodrożnym
Tak jak pisał Łukasz odłącz jedno cięgno i zobacz co wtedy będzie się działo, możliwe że zawór jest skopany ten od cięgna i jeden zawór bije powietrze w poduszki a drugi spuszcza z poduszek z powodu zbyt dużej różnicy wysokości między dwoma zaworami
Niie ma już ubytków powietrza, wszystkie wyeliminowane, to raczej wina tego zaworu, gdyż czasami jest tak że gdy przebijam skrzynię na wysoką klawisz "czerwony" jest luźny a zaraz sztywnieje, w tym samym czasie pedał sprzęgła delikatnie twardnieje.
problem z Tym zaworem jest taki, że gdy odkręcę Cięgno i przekręcę nim, to pompuje powietrze do oporu, a jak ustawie go na poziomowanie, syczy "próbuje upuścić powietrze z poduch, lecz mu się to nie udaje
raczej bankowo zawór do wymiany
no i ten cztero drożny, spróbuje go jutro odkręcić i wyczyścić
Cytuj:
Volvo ma tylko jeden zawór od poziomu.
ten ma dwa
przód i Tył poduszka
w