Cytuj:
2006r to chyba tylko ishift ktory juz dawno temu zastapil obie skrzynie geartronic i powertronicOj mylis
z się. Powertronic jest ciągle oferowany nawet dziś w nowych Volvo. Geartronic to chyba tyczy się tylko osobówek i pod tą nazwą kryje się japonski Aisin. Nie spotkałem się jeszcze z Geartroniciem w ciężarowych Volvach. Powertronica mam w firmie i mechanicznie chyba nie wiele się zmienił względem tych wersji z lat 90tych i pomimo tylu lat produkcji Volvo nie zrobiło chyba nic żeby poprawić trwałość tej skrzyni. Kiedyś w Volvo były chyba jeszcze skrzynie Eatona.
dzis oferowany powertronic to chyba do jakichs wersji miejskich typu smieciarki czy tez wywrotki na budowie i oczywiscie autobusy miejskie. Kiedys powertronica mozna bylo spotkac w wersjach nawet dalekodystansowych (widzialem volvo F z taka skrzynia-przerobiona na manual) i o to mi chodzilo.No chyba ze ktos wybitnie sobie zażyczy to przypuszczam zamontuja. Tak jak aktualnie z ishiftem ktory nawet wygryzl manuala. Wszystkie bodajze nowe volva domyslnie sa z ishift . Manual platny extra. A geartronic
https://www.youtube.com/watch?v=-V2lsmeF4JUOk, znam ten film. Rzeczywiście coś takiego było więc i-shift jest rozwinięciem Geartronica tak jak Telligent rozwinięciem EPS w Mercedesie.
Co do Powertronica to jak najbardziej się zgadzam, dystrybucja, komunalka, autobusy, ew. budowa.
Wysłane z mojego STF-L09 przy użyciu Tapatalka