Cytuj:
PNEUMASTER , nasze zestawy jezdza tylko i wylacznie po zachodzie i to w 100% po asfalcie. Woza co popadnie wiec od stali , przez papier w rolach , pralki , ziola itp.Ciezkie ladunki to z regoly na paletach nie wyzsze niz metr od podlogi , jedynie co to papier w rolach na stojaco ma chyba 2metry. Historie opon na osi sterujacej juz znasz , o dziwo z napedem nie mialem wiekszych problemow , kilka remixow oddalem na reklamacje a po za tym spokoj. Michelin xda2+,GY lhd2 i Semperit euro-drive bo tylko takie mialem na napedzie maksymalnie wytrzymaly 280tys. Z GY jest problem bo pod koniec eksploatacji bo bardzo lubi sie wyrywac (podejrzewam ze to wina kierowcy).Co do aut , to mamy 21 sztuk FH od 2007r w gore i dwie paryzanki ( premium dxi ) tez 07r.
Jezeli na tym asfalcie na zachodzie przeważają autostrady to wybieraj opony z bardzo dobrą konstrukcją karkasu co oznacza jak najlepsze odprowadzenie ciepła. Kluczem do sukcesu jest nie przegrzać mieszanki gumowej a na to pozwala po pierwsze primo cisnienie a po drugie primo jakość konstrukcji opony. Jak masz duzo pieniędzy przeznaczonych na opony zostań przy Michale, jak mniej GY ze wskazaniem na model HL wzmocniony (dobra relacja ceny do jakości), jak chcesz sprobować taniej to Dunlop i nic poniżej już nie bierz - takie jest moje zdanie z doświadczenia. Do naczepy do powyzszych marek możesz włączyć Bridża ale nalezy skupić się nad standaryzacją ekonomiczną czyli max 2 marki opon w firmie. I teraz jak już wydasz pieniądze skup się na pilnowaniu opon - to klucz do sukcesu. Mega to tzw dziecko specjalnej troski CO 2 MIESIĄCE kontrola ciśnień i TRZYMAĆ 9 BAR ! Zyski odczujesz od razu na normie spalania a po roku na oponach. Oczywiście korzystaj z odnowienia opon ale tylko w technologii na goraco (jak Remix Michelina i TradeMax od GY), żadna zimna nalewka !
Już za długi post ale po krótce o to chodzi. I uwaga : DOBRY MANOMETR a nie za 30zł i kontrola ciśnień na zimno. Część naszych klientów stosuje kary i premie za wyłapane na placu złe/dobre cisnienie.
Przepraszam za autoreklame ale poczytaj TO :
http://www.pneumaster.pl/index.php/metodyka
policz ile pieniędzy idzie w komin z powodu ciśnień !