Hej,
Mam małą zagadkę może mi ktoś pomoże, za cenne rady zapłacę
Tak więc po krótce: Jakoś tydzień temu pojawił mi się problem z podstawą osuszacza i w tym momencie wystąpiły też takie wady jak brak powietrza w fotelach, w pistolecie, kilka wycieków powietrza na szybkozłączkach (na raz, dzień wcześniej była cisza), no i mało powietrza w zawieszeniu kabiny. Dodam że zawieszenie osi, hamulce i sprzęgło działało jak należy. No i co ciekawe w kabinie zaczęło śmierdzieć jakby spalinami, podobno kierowcę aż szczypało w oczy.
Zregenerowałem podstawę osuszacza, przy okazji wymieniłem też głowiczkę kompresora i pierścienie no i nowy filtr osuszacza. Natomiast mimo to wciąż jest problem z powietrzem w kabinie tzn. jego brak w fotelu, poduszkach kabiny itp. i wciąż ten zapach spalenizny. Łączyłem to z problem z podstawą osuszacza, wnioskując po tym że pojawiło się to w tym samym momencie. Jednak podstawa jest ok, działa jak należy a problem pozostał.
Może ktoś spotkał się z taką sytuacją albo ma jakieś cenne rady. Z góry dziękuje