Cytuj:
Twoim problemem są luzy na prowadnicach zacisku. Złap za zacisk i zobacz by nie lata góra, dól, nie ma prawa latać.
Lata
Cytuj:
A przez pomyłkę nie odczytałeś "wabco" z tabliczki na siłowniku?
W midlum na 90% są zaciski meritora.
Komplet naprawczy musi być do typowo tego typu zacisku. Np w volvie są pozornie dwa identyczne zaciski również firmy Meritor, jak kupisz komplet od pierwszego do drugiego. To albo będzie ci brakowało jednej tulejki, albo będziesz miał jedną za dużo, do tego jak pamiętam różne długości prowadnic.
Komplety naprawcze są przeróżnych firm: "diesel-technik", jakieś megi, febi i różne inne których nazw nie pamiętam. No i oczywiście są lepsze komplety oryginalne czyli Meritor. W komplecie będą 2 do 8 nowych śrub, jedna lub więcej tulejek z chyba mosiądzu, tuleja teflonowa, gumki, smar i kapsle na prowadnice.
Te tanie badziewia zakładam klientom na "specjalne" zamówienie. Najczęściej jest to tak ciasno spasowane że momentalnie się zaciera i zacisk staje.
Jak będziesz to sam wymieniał napisz to ci powiem na co zwrócić uwagę wbijając nową tulejkę, jest specjalnie lekko owalna. Pozdrawiam powodzenia.
Tak wyglądają tabliczki:
Na zacisku były takie dwie, a jeszcze jedna na samym siłowniku. Na drugim zdjęciu widać trochę na pierwszym planie kostkę elektryczną na zacisku.
Tu takie cudo na 17 stronie jest:
http://www.mamczesci.pl/userfiles/file/katalog ok.pdf