1.Wyjmujesz stare wkładasz nowe
2.Na poważnie komputerem się nie reguluje,
3. Zaraz zadzwonię do wróżbity Macieja to ci powiem, skąd ja mam wiedzieć w jakim są stanie...
4.Schemat do łusek: Gwintownik m8, przedłużony tak żeby można było nagwintować łuskę, pręt gwintowany m8 podkładka i ze 3 nakrętki do tego zespawane ze trzy sworznie z tłoka jako młotek suwakowy. Czyli gwintujesz, wkręcasz, zakładasz ciężarek i tłuczesz.
5. Tak trzeba ustawić zawory, i wstępny naciąg wtrysku, ale nie napisałeś jaki masz silnik A czy C z VEB'em czy bez ? pompki masz Lukasa czy boscha, do tego zawóry wydechowe ustawia się płytkami, każda ma swój wymiar, czyli ustawiasz na znak robisz pomiar, obliczasz jaką ci płytkę potrzeba jedziesz i kupujesz....
Z takich haczyków to:
-Łączniki zaworowe grubszą stroną do wałka rozrządu.
-Nie wygnij klawiatury przy odkręcaniu
-Przewody idące do cewek w pompkach, są super delikatne
Przemyśl czy się kalkuluje, czy pokonasz tą robote, czy nie popsujesz gorzej.