Cytuj:
No właśnie opowiem coś o tym ceowniku we wszystkich szmitach jakie oglądaliśmy te belki były popękane.
Wadą jest łamanie się mocowania pół resoru od ramy, wiem co ruskom spawałem
Jak ci tak belka pęknie kupisz sobie z metra lub na wagę i "ocynkujesz" srebrzanką z puszki. Jak odpadnie od ramy pół resor, przyjedziesz przychewtuje migomatem i ocynkuje srebrzanką
Cytuj:
Najważniejsze 480 i intarder
Jak w tym czterysta osiemdziesiątym będziesz wymieniał filtr paliwa, co wymianę oleju, to w razie czego zrobiłem sobie konkretny ściągacz do wtrysków CR w manie, ostatnio robiłem to ciągnie tak że mało głowicy nie urwie
Od oleju do oleju to przy polskim paliwie i układzie CR ze 3 filtry trzeba założyć. W zimie jeszcze jeden na zapas w aucie + wagon baterii i placzkers do nabłyszczania kolektora ssącego od środka. Bez urazy panowie ale man na CR to zabawka, robiłem w bliskim odstępie czasu dwie sztuki i mam takie spostrzeżenia.
Sebastian wie w którym tga d20 robiłem silnik po panewce, porównałem sobie d20 do paccara w dafie. To jak wspomniałem wyżej man jest jak zabawka, pełny chorych rozwiązań, dziwnych uszczelek i łączeń elementów, z badziewnym common raillem, otoczony milionami czujników tysiącami osłon gdzie nie ma gdzie rąk wsadzić. Normalne ciężarówki są inaczej budowane....