Strona 22 z 39 [ Posty: 761 ] Przejdź na stronę Poprzednia 120 21 22 23 2439 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 06 maja 2013, 19:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 wrz 2008, 21:48
Posty: 539

młody ma racje
ktoś coś przykombinował to teraz wszyscy na tym cierpią.

Poza tym to mam pytanie odnośnie hydrauliki do wywrotu.
bo teraz mam inną naczepę tj.nova trail z hydr. HYVA i strasznie powoli podnosi i opuszcza .
jest tam może jakaś regulacja obrotów czy coś w tym stylu?
jak bym dał z 1300obrotów (oczywiście tak nie robię) to wolniej dźwiga niż inni na wolnych.

ps odnośnie tych MANów co pytałem czy to są te od Rydzyka to przyuważyłem ,one są z "Grupa handlowa AGROTERM" czyli mi to pokazuje że od Dudy.


Post Wysłano: 06 maja 2013, 19:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 gru 2007, 12:18
Posty: 525
GG: 2628774
Samochód: TGX / R480
Lokalizacja: Janów Lubelski

Cytuj:
młody ma racje
ktoś coś przykombinował to teraz wszyscy na tym cierpią.

Poza tym to mam pytanie odnośnie hydrauliki do wywrotu.
bo teraz mam inną naczepę tj.nova trail z hydr. HYVA i strasznie powoli podnosi i opuszcza .
jest tam może jakaś regulacja obrotów czy coś w tym stylu?
jak bym dał z 1300obrotów (oczywiście tak nie robię) to wolniej dźwiga niż inni na wolnych.

ps odnośnie tych MANów co pytałem czy to są te od Rydzyka to przyuważyłem ,one są z "Grupa handlowa AGROTERM" czyli mi to pokazuje że od Dudy.
Podobno pompy nie powinno się kręcić wyżej niż 800 obrotów, a tutaj jeśli mówisz że po zmianie naczepy to może problem tkwi w tłoku, być może że potrzebuje on dużo więcej oleju do poszczególnych sekcji niż w poprzedniej naczepie.


Post Wysłano: 28 maja 2013, 22:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 sie 2008, 23:32
Posty: 366
Samochód: zielony TGA
Lokalizacja: mazowsze

Taka ciekawostka ze Skandynawii na temat kiprowania przyczepy.
http://www.youtube.com/watch?v=XdFiYs3hPsI


Post Wysłano: 28 maja 2013, 23:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lut 2012, 11:06
Posty: 3213

Cytuj:
Cytuj:
młody ma racje
ktoś coś przykombinował to teraz wszyscy na tym cierpią.

Poza tym to mam pytanie odnośnie hydrauliki do wywrotu.
bo teraz mam inną naczepę tj.nova trail z hydr. HYVA i strasznie powoli podnosi i opuszcza .
jest tam może jakaś regulacja obrotów czy coś w tym stylu?
jak bym dał z 1300obrotów (oczywiście tak nie robię) to wolniej dźwiga niż inni na wolnych.

ps odnośnie tych MANów co pytałem czy to są te od Rydzyka to przyuważyłem ,one są z "Grupa handlowa AGROTERM" czyli mi to pokazuje że od Dudy.
Podobno pompy nie powinno się kręcić wyżej niż 800 obrotów, a tutaj jeśli mówisz że po zmianie naczepy to może problem tkwi w tłoku, być może że potrzebuje on dużo więcej oleju do poszczególnych sekcji niż w poprzedniej naczepie.
Czy tłok jest nowy albo po regeneracji? Jaki masz olej do wywrotu? Ja mam nowa hydraulikę i nową naczepę i wiem, że nowy tłok będzie się wolno podnosił i wolno opuszczał - uszczelniacze będą przytrzymywać bo są nowe i wszystko jest dobrze spasowane. Jak będzie za gęsty olej to też tak się będzie działo - niska temperatura i tłok będzie się baaaaaaaaaardzo wolno opuszczał i podnosił.
Może sama pompa od wywrotu już wymaga regeneracji. Różnie to może być.


Post Wysłano: 29 maja 2013, 15:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5995

Cytuj:
Czy tłok jest nowy albo po regeneracji? Jaki masz olej do wywrotu? Ja mam nowa hydraulikę i nową naczepę i wiem, że nowy tłok będzie się wolno podnosił i wolno opuszczał - uszczelniacze będą przytrzymywać bo są nowe i wszystko jest dobrze spasowane. Jak będzie za gęsty olej to też tak się będzie działo - niska temperatura i tłok będzie się baaaaaaaaaardzo wolno opuszczał i podnosił.
Może sama pompa od wywrotu już wymaga regeneracji. Różnie to może być.
Zaobserwowałem coś wręcz odwrotnego. Stara hydraulika była znacznie wolniejsza (zwłaszcza opadanie) niż nowa, włącznie z nowym tłokiem.


Post Wysłano: 30 maja 2013, 10:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 sty 2012, 11:57
Posty: 24
GG: 0
Samochód: F H 12
Lokalizacja: DĘBICA

Cytuj:
młody ma racje
ktoś coś przykombinował to teraz wszyscy na tym cierpią.

Poza tym to mam pytanie odnośnie hydrauliki do wywrotu.
bo teraz mam inną naczepę tj.nova trail z hydr. HYVA i strasznie powoli podnosi i opuszcza .
jest tam może jakaś regulacja obrotów czy coś w tym stylu?
jak bym dał z 1300obrotów (oczywiście tak nie robię) to wolniej dźwiga niż inni na wolnych.

ps odnośnie tych MANów co pytałem czy to są te od Rydzyka to przyuważyłem ,one są z "Grupa handlowa AGROTERM" czyli mi to pokazuje że od Dudy.
A zaglądałeś do filterka na zbiorniku od hydrauliki??? Jak jest bardzo zabrudzony to właśnie pomału podnosi i opuszcza .... co do obrotów przy kiprowaniu u mnie na firmie wszyscy podnoszą na ponad 1000 obrotów czasami na całym gazie i nic złego się nie dzieje .. :)


Post Wysłano: 23 cze 2013, 16:34
Awatar użytkownika

Moderator

Online

Online

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lut 2009, 18:30
Posty: 1755
GG: 1
Lokalizacja: Częstochowa SC

Ten cały primbox po Zrembowski to istnieje jeszcze ?
Jakiś czas temu pokazywali nawet zabudowy na 4ośki a teraz nie widać naczep od nich.
Plajta czy co :?:


Post Wysłano: 29 cze 2013, 12:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 sie 2007, 10:29
Posty: 878
GG: 5761457
Samochód: Actros 4141
Lokalizacja: Nysa

Cytuj:
Ten cały primbox po Zrembowski to istnieje jeszcze ?
Jakiś czas temu pokazywali nawet zabudowy na 4ośki a teraz nie widać naczep od nich.
Plajta czy co :?:
Nie chcę siać plotek, ale jakoś parę dni śmignęło mi nowe Volvo z naczepą (tak przynajmniej mi się zdaje), na której widniało logo Primboxu.


Post Wysłano: 29 cze 2013, 18:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 sty 2013, 19:06
Posty: 190
GG: 3968324
Samochód: eFHacz

Primbox robi jeszcze patelnie ale mało ich widać na drogach. Jak by zrobili jakiegoś lighta to może by było większe zainteresowanie. :wink:


Post Wysłano: 01 lip 2013, 22:13
Awatar użytkownika

Moderator

Online

Online

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lut 2009, 18:30
Posty: 1755
GG: 1
Lokalizacja: Częstochowa SC

Cieszy mnie źe firma istnieje.Ale ostatnio o nich naprawde cicho.Dzięki za pomoc chłopaki :wink:


Post Wysłano: 07 lip 2013, 17:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 lut 2010, 13:36
Posty: 871
Samochód: jakiś tam Tyr...
Lokalizacja: GPS signal not found...

Panowie. Oriętuje się ktoś w którym miejscu koło Łagowa znajduje się kopalnia White Stones Łagów 4? Ew jak do niej dojechać jadąc od Nowej Słupi. THX ;)

_________________
"...a niepodzielnie królującą elitę stanowią świętokrzyscy patelniarze..."


Post Wysłano: 07 lip 2013, 21:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 gru 2011, 16:44
Posty: 17
GG: 0
Samochód: R420
Lokalizacja: Radom

Łagów 4 jest naprzeciwko nowego stawu. (kopalni Pietrzaka)

_________________
Być kierowcą - wolność towarzysząca całe życie...


Post Wysłano: 15 lip 2013, 21:01
Awatar użytkownika

Moderator

Online

Online

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lut 2009, 18:30
Posty: 1755
GG: 1
Lokalizacja: Częstochowa SC

Orientuje się moźe ktoś z forum skąd było dostarczane kruszywo na budowe S8 w okolicach Złoczewa ?


Post Wysłano: 22 lip 2013, 17:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 lut 2010, 13:36
Posty: 871
Samochód: jakiś tam Tyr...
Lokalizacja: GPS signal not found...

Cytuj:
Orientuje się moźe ktoś z forum skąd było dostarczane kruszywo na budowe S8 w okolicach Złoczewa ?
Strzelce Opolskie, Siedlimowice, Strzelin, Zalesiaki. A no i jeszcze Siewierz...

_________________
"...a niepodzielnie królującą elitę stanowią świętokrzyscy patelniarze..."


Post Wysłano: 24 lip 2013, 20:10
Awatar użytkownika

Moderator

Online

Online

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lut 2009, 18:30
Posty: 1755
GG: 1
Lokalizacja: Częstochowa SC

Dzięki młody za info 8)


Post Wysłano: 30 lip 2013, 22:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 maja 2010, 21:30
Posty: 4

Nie wiem czy w dobrym temacie pisze. Szukam transportu na przewóz rzepaku z Lublina lub okolic.


Post Wysłano: 31 lip 2013, 19:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 sty 2013, 19:06
Posty: 190
GG: 3968324
Samochód: eFHacz

Niech wujek Google ci poszuka jakiejś firmy transportowej, albo jak częściej masz coś do przewiezienia to zarejestruj się na giełdzie transportowej, bo tutaj się raczej nie doczekasz.


Post Wysłano: 15 sie 2013, 19:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lut 2007, 17:14
Posty: 359

Dawno mnie tu nie było, fajnie piszecie. Prawda jest taka, że i kierowcy są coraz bardziej cywilizowani. Ja ładuję na górnym sląsku - Olkusz, Jaroszowiec, Siewierz, Dąbrowa Górnicza. Zasady są różne. Ale ogólnie już do 40 ton całkowitej i popieram to bardzo. Ładowarki mają już wagi - różnie z tym bywa w Olkuszu na BolOil ładuja najlepiej i w Siewierzu na 3 kopalniach dolomitu.

Kaski, kamizelki, okulary z tym różnie - dziwią mnie procedury, wszędzie inne. Najgorzej na Olkuszu cała kopalnia hula a na wadze kolejki przez drukarkę! Tak, muszą drukować dokument w 3 kopiach i bardzo powoli zgodnie z certyfikatem.


Ładna zestqwy z dużymi naczepami to raczej na trasę, przy kiprowaniu w kilku miejscach dziennie to samochody są bardzo wysłużone. Ja mam Volvo380km + Wielton 33m3 z 2004 roku od nowości stalową. Waga 14,600. Ładuję zwykle do 42 ton gdzie się da. Ale znajomy ma scanie te małe z łóżkiem + schmitz 27m3 = 11,800 kg. Płacą wszędzie od tony jedynie za kurs lepsze firmy. Mimo, ze podobno nie można płacić od tony to kto sprawdzi jak fakturę można wypisać na całą kwotę albo inaczej podzielić. Fikcja.

Kopalnie węgla wypuszczają często do 38ton. Temat jest szeroki, trzeba pojeździć i zobaczyć, to na pewno szkoła jazdy po budowach itd. Na plandekach natomiast szkoła jazdy i zachowania się w świecie :) Próbójcie mnie ten zawód już wymęczył totalnie a jeżdżę 5 lat dopiero. Woziłem wszystko asflaty, kruszywa, zboża, sól i kiprowałem w miejscach w których można się jedynie przeżegnać a nie sypać. Transport kruszyw i samowyładowczy u nas w kraju to często patologia, kierowca musi się wykłócać że nie można sypać w pewnych miejscach a jak jest traktowany często widać po frustracji.


Post Wysłano: 15 sie 2013, 19:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2084
GG: 1
Samochód: Jelcz 105 ;P
Lokalizacja: DK94

volvo83 a jeździłeś z nawozami po byłych PGR-ach? Też bywa ciekawie.

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Post Wysłano: 15 sie 2013, 22:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lut 2007, 17:14
Posty: 359

Cytuj:
volvo83 a jeździłeś z nawozami po byłych PGR-ach? Też bywa ciekawie.
Tak na pola też wjeżdżałem z nawozami, ciekawie jest ale na szczęście jakoś wyciągali samochody.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 22 z 39 [ Posty: 761 ] Przejdź na stronę Poprzednia 120 21 22 23 2439 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: