Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 01 wrz 2013, 10:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 paź 2010, 19:09
Posty: 274
Samochód: Volvo FH13
Lokalizacja: GPU

O czym Wy tu piszecie !?
Kierowca ma jezdzić a nie w trasie lezeć pod autem i śrubki kręcić .

Ps. Miesiąc temu dostałem nową naczepę. Nie ma w niej kół zapasowych. Pytam szefa kiedy dostanę zapasówki, a on na to, ze narazie nie ma a jak coś się stanie, to tel. do niego a on załatwi serwis. :D
W końcu w Polsce zaczyna robić się normalnie.

_________________
... Tłok w cylinder jebut ! I maszyna idut !


Post Wysłano: 01 wrz 2013, 11:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 sty 2007, 18:53
Posty: 623
GG: 6032020
Lokalizacja: Czchów

Cytuj:
Kierowca ma jezdzić a nie w trasie lezeć pod autem i śrubki kręcić.
Nie dalej jak wczoraj zabrałem kierowcę z Gliwic do Balic. Mówił, że próbuje się dostać do Sandomierza, do domu. Pracuje w firmie przewożącej ciężkie ładunki, zmiany samochodów i kierowców przeważnie na granicy kraju. Tydzień temu zmiennik zostawił mu samochód z zatartym łożyskiem w przednim kole, serwis musiał zapewnić sobie jakoś sam na granicy, własnymi rękoma, bo szefo nie bardzo garnął się do jakiejkolwiek pomocy, czy sprowadzenia chociażby pomocnego sprzętu. Dwa tygodnie temu z kolei, wymieniał alternator w manie, też "na własną rękę". Dużo jeżdżą do Niemiec, podobno. Słowa właściciela: "policji czy BAG Ty nie masz prawa spotkać". Ręce opadają czasem jak się słucha o takich "przedsiębiorcach". Ale kierowca też nie jest bez winy, zamiast kopnąć go w cztery litery, woli dawać się "wykorzystywać". Tak trochę poza tematem.


Post Wysłano: 01 wrz 2013, 13:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 paź 2010, 19:09
Posty: 274
Samochód: Volvo FH13
Lokalizacja: GPU

Zgadza się, w trasie zdarzyć się moze dosłownie wszystko.
To czy będziemy lezeć pod autem i je dłubać czy dzwonić po serwis, zalezy od tego w jakiej firmie pracujemy i co mamy w umowie.

_________________
... Tłok w cylinder jebut ! I maszyna idut !


Post Wysłano: 01 wrz 2013, 13:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 lip 2007, 8:58
Posty: 1502
Samochód: DAF 105XF 460
Lokalizacja: Dolnośląskie

Cytuj:
Cytuj:
Kierowca ma jezdzić a nie w trasie lezeć pod autem i śrubki kręcić.
Nie dalej jak wczoraj zabrałem kierowcę z Gliwic do Balic. Mówił, że próbuje się dostać do Sandomierza, do domu. Pracuje w firmie przewożącej ciężkie ładunki, zmiany samochodów i kierowców przeważnie na granicy kraju. Tydzień temu zmiennik zostawił mu samochód z zatartym łożyskiem w przednim kole, serwis musiał zapewnić sobie jakoś sam na granicy, własnymi rękoma, bo szefo nie bardzo garnął się do jakiejkolwiek pomocy, czy sprowadzenia chociażby pomocnego sprzętu. Dwa tygodnie temu z kolei, wymieniał alternator w manie, też "na własną rękę". Dużo jeżdżą do Niemiec, podobno. Słowa właściciela: "policji czy BAG Ty nie masz prawa spotkać". Ręce opadają czasem jak się słucha o takich "przedsiębiorcach". Ale kierowca też nie jest bez winy, zamiast kopnąć go w cztery litery, woli dawać się "wykorzystywać". Tak trochę poza tematem.
ja bym się spakował i pojechał do domu :lol: jakby szef nie garnął się do naprawy auta,którym nie można jechać i stoję na stanowisku że mogę wymienić żarówkę,zmienić koło jak się da odkręcić i podpiąć kable rozruchowe jak bateria nie da rady

_________________
a nikt ci za darmo nie da!!!


Post Wysłano: 01 wrz 2013, 14:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 sty 2011, 17:48
Posty: 94
GG: 0
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Normalnie szok... Ależ Wy wozicie niepłatnej masy. Jak czasem wsiadałem do "nie mojego" wozu, to wyrzucałem, albo porządkowałem masę tych rupieci.

Bezpieczniki zapasowe zazwyczaj są w centralce, zapasowych kół nie miałem, klucze te co producent wozu dał, żarówki dała firma. I to wszystko. Tak naprawdę to korzystałem czasem z żarówek.

_________________
Ciężarówki: Iveco Eurocargo, Mercedes 1824, 1218, Scania 93, Volvo FL6, Magnum + cała flota Albatros Poland
Autobusy: PKS Bydgoszcz, MZK Bydgoszcz


Post Wysłano: 01 wrz 2013, 15:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 cze 2013, 22:19
Posty: 429
Samochód: 2xr420 r500 r580

Niektórzy to chyba pól warsztatu maja przy sobie.
U mnie kierowca ma zapas i klucz do kół + kombinerki i bezpieczniki. + Gotówkę na "mandaty" i obiad, i ew jakoś naprawę


Post Wysłano: 01 wrz 2013, 16:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 wrz 2009, 10:09
Posty: 1137
GG: 0
Samochód: brak
Lokalizacja: KWI

Większość narzędzi w tym temacie już wymieniliście ja sam posiadam własne klucze płasko oczkowe,oraz skrzynkę narzędziową w której mam zestaw śrubokrętów, cążki, zestaw bezpieczników, czujnik (czyt. młotek), drut miękki wiązałkowy, mocną taśmę, taśmę izolacyjną, zestaw żarówek, nóż, rurę 50 cm do klucza itp. Co mogę powiedzieć nie raz mi te narzędzia uratowały skórę na drodze. Przy czym musicie pamiętać, że nawet najlepsze klucze Was nie uratuje jeśli nie macie podstawowej wiedzy mechanicznej lub odpowiedniej części zamiennej. Dalsza rozmowa na temat porównywania firm i co komu jest potrzebne, jest po prostu bez sensu. Bo każda firma inaczej działa. Za to zgadzam się z dwoma wcześniejszymi wypowiedziami:
Cytuj:
tak poczytałem co kto wozi i zastanawia mnie jedno czemu po parkingach lub na firmach często gęsto łażą kierowcy którzy szukają bardzo wielu akcesoriów tu wymienionych - jedynym wytłumaczeniem może być, że nie są forumowiczami wagi ciężkiej. :D
Prawda jest taka że każdy, dużo pisze w internecie, a jak się zdarzy sytuacja podbramkowa to zostają sami z problemem i chodzą jak te dziady po prośbie.
Cytuj:
Tydzień temu zmiennik zostawił mu samochód z zatartym łożyskiem w przednim kole, serwis musiał zapewnić sobie jakoś sam na granicy, własnymi rękoma, bo szefo nie bardzo garnął się do jakiejkolwiek pomocy, czy sprowadzenia chociażby pomocnego sprzętu.
Skąd ja to znam, z własnego doświadczenia z nie jednej firmy w której pracowałem. Nie piszcie że jest to wybór pracownika, bo na rozmowie o pracę, nikt Wam tego nie powie że pojazdy będziecie serwisować sami. Pozdrawiam Wilk 09 8) .

_________________
Bo życie człowieka to ciągła droga. Wilk 09 8) .


Post Wysłano: 02 sie 2014, 12:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Odkopie.

Przy obecnych cenach tych kluczy każdy może sobie złożyć taki komplet. A naprawdę daje radę, ważne żeby obroty ustawić na 1000-1100.

http://img.tapatalk.com/d/14/08/02/da2u2yze.jpg

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 02 sie 2014, 15:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 wrz 2010, 11:55
Posty: 3324
Lokalizacja: eu

Cytuj:
Odkopie.

(...)
Taka porada od fotografa amatora...
Zrób zdjęcie klapkiem Kubota i daj większy rozmiar na forum.
Bo te gów*o co wkleiłeś ma za mały rozmiar i jest za mało rozmyte...

a na serio: wali mnie czym robisz zdjęcia. Ale poczytaj proszę o procedurze umieszczania miniatur prowadzących do dużych zdjęć na ZEWNĘTRZNYM SERWERZE!!!

{URL}{IMG} te klimaty...


Post Wysłano: 02 sie 2014, 20:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 mar 2011, 21:01
Posty: 277
GG: 0

Mechaniksochaczew 11 atm. na czerwonej to dużo za dużo. W starych naczepach przejdzie ale w nowych ebs wyłączy układ, co nie zmienia faktu że 8 atm. w dużym pneumacie też daje radę.


Post Wysłano: 02 sie 2014, 21:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

A gdzie pisałem o 11atm ?

Pisałem o obrotach, bo kompresor dobijać nie daje rady.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 03 sie 2014, 11:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 mar 2011, 21:01
Posty: 277
GG: 0

Ja ostatnio potrzebowałem odkręcić koła w trasie a jak wiadomo potrzeba matką wynalazku. Do przewodu od dużego pneumata domontowałem czerwoną klamke od naczepy, na 11barach sieka jak ta lala. :mrgreen:
Post z 2013 roku.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 66 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: