Cytuj:
jabson co lepiej oceniasz premiumkę czy tga, czym Ci się lepiej jeździ? są jakieś róznice w spalaniu?
Oba auta na pewno bardzo się różnią. Zrobiłem TGA trochę kilometrów, ale bez ładunku tzn. skrzynki ważyły niedużo więc nawet tego nie czuł.
Premium było w manualu, TGA automat - skrzynię będę oceniał jak pojeżdżę z ładunkiem
Kabina - TGA jest ciut niższa, ma kilka schowków więcej, ale takich [wycenzurowano]. Premium miało dużą skrzynię pod łóżkiem, klimatyzowany schowek poręczną szufladę i kilka kieszeni. W MANie tego nie ma. Schowki są, ale pod kabiną i tylko do jednego jest dostęp ze środka w Premium tego nie było i tu myślę, delikatnie MAN wygrywa bo Renault poskąpiło miejsca na lewarek klucze etc.
Pozycja za kierownicą, fotele na korzyść MANa. Jest więcej miejsca na nogi na miejscu pasażera. Dzięki prostej desce rozdzielczej jest też więcej przestrzeni na tunelu. Szerokie stopnie i osłony na drzwi umożliwiają zostawienie tam rękawic czy butów i to też duży plus. Ogrzewanie postojowe - wylot w 2 miejscach pod siedzeniami zawsze mi się podobało bo lepiej rozprowadza powietrze. Łóżka w obu autach szerokie i wygodne. W Premium lepiej rozwiązano temat oświetlenia kabiny wewnątrz.
Komputer pokładowy, że go tak nazwę lepiej mi się w premium obsługiwało. Jednym przyciskiem odnajdywałem potrzebne na już informacje. Teraz trzeba wchodzić w kilka pod menu itp.
Generalnie jak pojeżdżę więcej będę mógł ocenić inne aspekty. Na pewno MAN trochę lepiej wyłapuje nierówności. Mniej trzęsie w kabinie i poducha siedzenia kierowcy dużo lepiej pracuje.
Jednakowoż. Renault Premium jest bliskie mojemu sercu i jeśli chodzi o wygląd trochę bardziej mnie urzeka
Myślę jednak, że Premiumka jest fajnym samochodem i można się w niej urządzić. Mimo tych różnic jakie wymieniłem jeździło mi się nią dobrze i byłem zadowolony chociażby ze spalania i kultury pracy.
Po pierwszej większej trasie z konkretnym ładunkiem napiszę coś więcej.