Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 07 paź 2013, 19:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 lut 2010, 17:39
Posty: 22
GG: 5474545
Samochód: Magnum

Witam mam problem z Magnumką 430 a mianowicie, dużo pali, lekko w jedna ciężko w drugą nawet 38 litrów, wtryski intercooler turbo ok, po podłączeniu kompa niby wszystko ok z wyjątkiem czujnika doładowania komputer cały czas pokazuje tą samą wartość czy na niskich czy wysokich obrotach zmieniłem czujnik i bez zmian pomoże ktoś? z góry dzięki


Post Wysłano: 08 paź 2013, 7:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Zawory są podparte .

Uszkodzona wiązka do czujnika.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 08 paź 2013, 10:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 lut 2010, 17:39
Posty: 22
GG: 5474545
Samochód: Magnum

możesz bardziej sprecyzować " zawory są podparte"? wiązkę sprawdzaliśmy i do wejścia do kabiny jest cała


Post Wysłano: 08 paź 2013, 14:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Ustaw zawory

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 08 paź 2013, 18:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 lut 2010, 17:39
Posty: 22
GG: 5474545
Samochód: Magnum

były ustawiane gdy wymieniałem końcówki wtrysków


Post Wysłano: 08 paź 2013, 22:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Zmierz doładowanie manometrem.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 09 paź 2013, 20:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

To auto nie posiada czujnika ciśnienia doładowania powietrza...

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Post Wysłano: 11 paź 2013, 19:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 lut 2010, 17:39
Posty: 22
GG: 5474545
Samochód: Magnum

a czujnik w kolektorze ssącym jaką spełnia funkcję


Post Wysłano: 13 paź 2013, 18:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 maja 2010, 11:10
Posty: 113
GG: 1
Samochód: volvo, renault
Lokalizacja: południe RP

czujnik tylko mierzy temperaturę powietrza dolotowego w histerezie czasu. Na tej podstawie wie czy na określonym systemowo czasie przepływa więcej powietrza ( jazda z turbo ) czy też nie ( jazda po równinie). To prowizorka, ale w tamtych czasach regulowano w ten sposób dawkę paliwa - co prawda w małych zakresach. Teraz są czujniki masy....
Zatem wartość tego oporu nie jest stała. Mam jego dane - ale jeśli by był uszkodzony to V-mac by sygnalizował. Można sprawdzić go zwykłym omomierzem nad suszarką lub piecykiem.
Co do zużycia paliwa: nieszczelność / pęknięcie intercoolera, złącz gumowych kolektorów, turbo na wykończeniu- to wszystko najprościej zmierzyć prostym manometrem. Ciśnienie pod dużą górę na " 4" około1,5 atm minimum.
Potem zabawa z zaworami - luzy ( pamiętać o ustawieniu na Europę nie na Stany )
Potem ciśnienia sprężania na poszczególnych cylindrach

To dobry mocny silnik. Mówi się, że mak dużo pali ale jest mocny. Że jest mocny to potwierdzam ( mamy kilka) ale palą nie dużo. 31,32/100 z 24 tonami.

_________________
Jeśli pomogłem, a robię to dla przyjemności - podziękuj.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: