Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 12 paź 2013, 23:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 cze 2006, 9:49
Posty: 66
GG: 0
Lokalizacja: Gliwice

witam, po batalii z magnum 430mack zaczynam się rozglądać za czymś innym, a więc tak: ciągnik o mocy min.400km, koniecznie blokada mostu, cena max 50tys. Auto będzie jeździć tylko w sezonie letnim, zimą stoi (wiem, że to niedobrze, ale taka specyfika). Trasy RAZ w tygodniu max 300km, także rocznie nie zrobi 10000km. Spalanie zupełnie bez znaczenia, także mogę się porwać na coś V8,ale.. podstawa- bezawaryjność. Mam aktualnie magnum 98' oraz mana 19.403, i... kocham mana, bo nic się z nim nie dzieje. Osobiście zastanawiam się nad scanią 124 420, 124 470 ale tu pytanie jak to w końcu jest z tymi silnikami? Na oku mam też mana tga410/430 ale słyszałem niepochlebne opinie n/t elektroniki w tych manach, to prawda że to już nie to co f2000(chodzi o bezawaryjność)? przeglądałem również dafy i volvo, ale nic o nich nie wiem.. No i jest jeszcze actros... Renault oraz Iveco odpadają. Chętnie wysłucham uwag, proszę jedynie wstrzymać się od komentarzy typu "kto jezdzim manem ten jest panem"itp.
pozdr, Tomek


Post Wysłano: 13 paź 2013, 0:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Online

Online

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2604
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

MAN TGA 430 z doświadczenia - paliwożerny i wieczne choinki na zegarach i częste, małe, ale drażniące usterki, głównie związane z elektryką właśnie.

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Post Wysłano: 13 paź 2013, 1:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 cze 2006, 9:49
Posty: 66
GG: 0
Lokalizacja: Gliwice

dzięki za odpwiedz, czyli odpada, tym bardziej, że u mnie auto zimą stoi. Osobiście przekonuję się do scanii serii 4, absolutnie skrzynia manual, tylko teraz jaki silnik.... Który jest najmniej awaryjny?


Post Wysłano: 13 paź 2013, 9:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3609
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Cytuj:
dzięki za odpwiedz, czyli odpada, tym bardziej, że u mnie auto zimą stoi. Osobiście przekonuję się do scanii serii 4, absolutnie skrzynia manual, tylko teraz jaki silnik.... Który jest najmniej awaryjny?
W firmie w której pracuję dwie Scanie poszły do gościa, który ma cyrk. Jedna 400, druga nie pamiętam jakiej mocy, w każdym bądź razie silnik V8. W związku z tym, że te karuzele mają swoją wagę bardziej sobie chwali V8.

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: