podział majątku dał mi mocno w kość
i na chwilę obecną bujam się takim staruszkiem... Wyrwałem go tu od pierwszego właściciela kilka miesięcy temu i do wiosny będzie mnie woził :
Silnik: 2351cm3 (EA3A) 150KM/110kW
Karoseria: Sedan
Skrzynia: Manual
Color: A71 Hamilton silber metalic
Wyposażenie: ( U73 GERMANY SPEC ) el. szyby, el. lusterka, skórzana tapicerka, podgrzewane siedzenia, klimatyzacja, centralny zamek, wspomaganie kierownicy, ABS, poduszki powietrzne, immobiliser, światła przeciwmgłowe, parktronic.
Silniczek GDI ( bezpośredni wtrysk paliwa ) to wbrew legendom świetna jednostka - zbiera się żwawo od samego dołu jak diesel, a przy tym kręci się do grubo ponad 6 tys
Kilka faktów wyczytanych w necie :
- Średnio o 20% mniejsze zużycie paliwa w porównaniu do tradycyjnych jednostek benzynowych (
http://www.spritmonitor.de/en/detail/577423.html )
- 10 % wzrost mocy w górnym zakresie obrotów silnika
- 10-20 % wzrost momentu obrotowego w średnim zakresie obrotów pracy silnika
dodatkowo inżynierowie z MITSUBISHI uznali, że silnik GDI musi pracować w 2 trybach, a w przypadku wersji europejskiej w 3 :
- tryb oszczędny
- tryb pośredni
- tryb normalny