Strona 1 z 1 [ Posty: 15 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 22 wrz 2013, 9:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 wrz 2012, 7:37
Posty: 39
Samochód: Scania R480

Witam mam problem z Scanią R-480 z 2007 roku Euro- 4 od jakiegoś czasu zaczęła sama tracić moc na niskich obrotach gasła a teraz podczas jazdy gaśnie i zgniata filtr paliwa ( nieważne jaka firma i z droższej półki też ) , zaczęła kopcić na czarno ale może to od filtra i wyskakuje mi błąd EMS - 135 kod silnika i nr części 1847329 Pomóżcie !!!! :(


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 mar 2011, 21:01
Posty: 277
GG: 0

Może smok albo przewód ssący się przytyka i podcisnienie wciąga filtr.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 wrz 2012, 7:37
Posty: 39
Samochód: Scania R480

a możecie mi powiedzieć co to za błąd i jaka część ??


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 wrz 2012, 7:37
Posty: 39
Samochód: Scania R480

Cytuj:
Może smok albo przewód ssący się przytyka i podcisnienie wciąga filtr.

smok był sprawdzany i jest ok , przewody też są ok a usterka nadal występuje


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 wrz 2012, 7:37
Posty: 39
Samochód: Scania R480

Cytuj:
Cytuj:
Może smok albo przewód ssący się przytyka i podcisnienie wciąga filtr.
Zamykam temat wina była jednak po stronie smoka który był bardzo czuły na jakość paliwa i często siadał w silnikach HPI


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Nie zassał ci czasem łańcuszka od korka? Bo taki przypadek miałem.
Jeśli założyłeś smok "diesel-technika" to uprzedzam wytrzymuje w porywach do drugiego tankowania. W moim przypadku się rozszczelnił i auto się zapowietrzało. Ale smok funkiel nówka.

Nie wszystko da się zdiagnozwać przez sieć. 40% przypadków to takie a może to, a może tamto.

Dobrze że podzieliłeś się dla potomnych co było przyczyną usterki.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 10 paź 2013, 12:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 wrz 2012, 7:37
Posty: 39
Samochód: Scania R480

Otwieram temat z powrotem :( znów wyskoczył błąd zbyt małego ciśnienia w układzie smok dobry , filtr paliwa cały , wtryski dobre , mam pytanie odnośnie czy w pokrywie filtra ta wkręcana końcówka na dole powinna być długa jak filtr czy krótka tylko ta część z gwintem jak jest u mnie :??? :/


Post Wysłano: 10 paź 2013, 18:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Krótka

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 10 paź 2013, 19:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 wrz 2012, 7:37
Posty: 39
Samochód: Scania R480

Cytuj:
Krótka

masz może pomysły co to może być wymieniłem smok i po 5 tyś km z powrotem to samo ( jedziesz i przerywa i więcej niż 50 nie pojedziesz bo błąd blokuje ) tylko filtra nie zgniata :?: :?: chyba trzeba sprzęt na Volvo zamienić hehe :D


Post Wysłano: 10 paź 2013, 21:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

A jak odpala?

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 10 paź 2013, 22:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 maja 2006, 0:27
Posty: 53

Witam
z tego opisu co napisałeś to masz silnik HPI w filtrze powinna być taka rurka wystaje prawie równo z obudową filtra. kup filtr paliwa w SERVISIE do silnika HPI.
ja stosuje tylko oryginalne filtry paliwa do SC HPI inne nie wytrzymywały mi i już ich nie zakładam.
jak coś to napisz to podam nr. telefonu.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 wrz 2012, 7:37
Posty: 39
Samochód: Scania R480

Cytuj:
Witam
z tego opisu co napisałeś to masz silnik HPI w filtrze powinna być taka rurka wystaje prawie równo z obudową filtra. kup filtr paliwa w SERVISIE do silnika HPI.
ja stosuje tylko oryginalne filtry paliwa do SC HPI inne nie wytrzymywały mi i już ich nie zakładam.
jak coś to napisz to podam nr. telefonu.

dzięki za odpowiedz ile taki filtr kosztuje w Scanii ?? tak myślałem że to filtra wina bo u mnie jest ta sama końcówka na dole z gwintem

[EDIT]
Cytuj:
A jak odpala?
Odpala normalnie , czasami kopci na czarno ale to od filtra , ostatnio tankowałem na orlenie i chyba z bio była ropa bo filtr mi obkleiło :/


Ostatnio zmieniony 11 paź 2013, 7:05 przez Anonymous, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie piszemy posta-pod-postem. Proszę na przyszłość używać opcji "Zmień". Połączyłem posty


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Filtr robi się też czarny ?

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 11 paź 2013, 10:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 wrz 2012, 7:37
Posty: 39
Samochód: Scania R480

Cytuj:
Filtr robi się też czarny ?
tak filtr robi się czarny :) Zamykam temat gdyż wina leży po Komputerze sterowania silnika w scaniach często się rozkodowywał lub wariował i samochód szarpał , gasł , nie miał mocy złe spalanie mieszanki


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 maja 2007, 17:56
Posty: 576
GG: 2738622
Samochód: MAN
Lokalizacja: małopolska rudawa

kolego filtr nie może byc gęsty. dobry jest z hengsta. przerabiałem już te tematy setki razy. a ta rurka we filtrze musi być długa. filtr paliwa jak wciągnie to ją zgniata i pęka. czasami zostaje we filtrze

_________________
Boże chroń nas przed diabłami,oznaczonymi zielonymi mundurami!


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 15 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: