Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 07 gru 2013, 18:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 cze 2008, 19:50
Posty: 43
GG: 0

Witam, :]
Mam taki problem w manie l2000 12-224 sprężarka powietrza nie nabija powietrza powyżej 6 atm. Problem pojawia sie gdy na zewnątrz panuje temperatura poniżej 5 stopni C.
Dopiero po kilkaktotnym spuszczeniu powietrza z dwoch pierwszych zbiorników nabije poprawnie powietrze. Problem pojawia sie znowu rano gdy auto podjedzie pod rampe i podniesie poduszki i potrzeba powietrza do zbiorników.

Gdzie szukac usterki :?:


Ostatnio zmieniony 07 gru 2013, 21:38 przez Anonymous, łącznie zmieniany 2 razy.
Jeden temat Ci wystarczy. Używaj częściej polskich znaków na korzyść zmniejszenia ilości emotikonów w postach.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 sty 2013, 20:49
Posty: 73

Woda w układzie pneumatycznym? Niech się wypowiedzą doświadczeni koledzy. Ja w scanii zaś miałem problem dobijał do 8 atmosfer i później już nie, okazało się zatarty kompresor...


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

w układzie jest osuszacz (być może dawno nie wymieniany)- skoro problem występuje przy przymrozku to może od tego trzeba zacząć.
potem weź się za zawór czwórdrożny może tam gdzieś przymarza woda i dlatego nie pompuje powietrza.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 cze 2008, 19:50
Posty: 43
GG: 0

Osuszacz wymieniłem niedawno ( 2 tygodnie temu ). W tym czasie zregenerowałem kompresor powietrza, wymieniłem zaworki i pierścienie.
Zawór 4 drożny też zmieniony.

Sam już nie wiem, może podstawa osuszacza do roboty?

pozdrawiam


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

kiedyś miałem mana w takim modelu i z takim silnikiem.
z kompresora wymieniałem tylko "zaworki" w głowicy.

co do zaworów cudów nie ma gdzieś któryś zawór nie puszczał, a może gdzieś powietrze ucieka i dlatego nie dobija?

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 gru 2013, 19:18
Posty: 3
Samochód: scania

Jezeli naprawiłes kompresor i wymieniłes zawór czteroobwodowy to zostaje ci jeszcze sprawdzenie zaworu osuszacza. Zacznij od sprawdzenia grzałki w zaworze osuszacza a następnie sprawdz tłumnik hałasu czy jest drozny.


Ostatnio zmieniony 15 gru 2013, 13:28 przez Anonymous, łącznie zmieniany 1 raz.
Numer telefonu usunięty - nieznajomość Regulaminu Forum


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sie 2010, 1:15
Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik

Mam nadzieje ,ze potwierdziles wskazania zegarow na desce rozdzielczej osobnym manometrem ;) .


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: