Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 21 gru 2013, 21:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 784
Lokalizacja: Myślenice

Jak Panowie oponiarsko? Powymieniane ? Ciśnienia OK ? Pamiętacie o przepisach np.w Austrii i najnowszych w Skandynawii ?

pokaże Wam co się dzieje jak się nałożą trzy negatywne parametry : najważniejsze małe ciśnienie (i tylko o 1 bar) , niższa jakość opony oraz przeładowania. Megi oraz małe rozmiary R17,5 i R19,5 to na prawde opony specjalnej troski , dbajcie o ciśnienia. Sprawdziliście Panowie po spadkach temperatur ? Czym mniejsza opona tym spadek drastyczniejszy.
Obrazek

trzmało się na ostatnim opasaniu
Obrazek

a z zewnątrz niewinnie wygląda
Obrazek

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Post Wysłano: 22 gru 2013, 10:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 lis 2009, 18:59
Posty: 4071
GG: 1
Samochód: brak
Lokalizacja: Jawor

Co to za chińszczyzna?

Co z tego, że człowiek pamięta o ciśnieniu jak nie ma gdzie tych opon napompować :/
W serwisie Schmitza w Strykowie max 8,5bar :evil:

_________________
1. forowicz Wagi Ciężkiej


Post Wysłano: 22 gru 2013, 11:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6017
Samochód: Volvo FH

Trzeba sobie kupić przewód z ciśnieniomierzem, i nie będziesz musiał się nikogo prosić.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 22 gru 2013, 16:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 784
Lokalizacja: Myślenice

słusznie kolega prawi, przewód z końcówką 30-40zł, a dobry manometr 100-150. Taniej wyjdzie niż wcześniejsza wymiana opon. Co do wstawionych fotek to winowajca jest bardziej ciśnienie vs przeładunek niż marka opon.

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Post Wysłano: 22 gru 2013, 20:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 lis 2009, 18:59
Posty: 4071
GG: 1
Samochód: brak
Lokalizacja: Jawor

Może jeszcze mam tankować za swoje? :roll:

_________________
1. forowicz Wagi Ciężkiej


Post Wysłano: 22 gru 2013, 21:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 784
Lokalizacja: Myślenice

Cytuj:
Może jeszcze mam tankować za swoje? :roll:
czyli kierowca buntownik, kiepsko trafiłeś z odpowiedzią, bo inwestujesz 40zł i kilkanaście minut czasu a osiągasz w najgorszym przypadku pół litra na 100km :wink: więcej o tym tłumaczymy tutaj http://pneumaster.pl/index.php/metodyka ale jak to się mówi : "jak się nie chce to gorzej jakby się nie umiało" :mrgreen:

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Post Wysłano: 22 gru 2013, 22:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 mar 2011, 21:01
Posty: 277
GG: 0

Korni jakoś nie wierzę że szef nie kupi ci przewodu z zegarem jak mu powiesz - podejrzewam że go masz w samochodzie i o tym nie wiesz. Co do chińskich opon to jesteś teoretykiem z parkingu bo jakość przewyższa krajowe a zapewniam cię że 3 chinki zrobią wyższy przebieg niż 1 michał - cena wychodzi ta sama.


Post Wysłano: 22 gru 2013, 22:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

Cytuj:
Korni jakoś nie wierzę że szef nie kupi ci przewodu z zegarem jak mu powiesz - podejrzewam że go masz w samochodzie i o tym nie wiesz. Co do chińskich opon to jesteś teoretykiem z parkingu bo jakość przewyższa krajowe a zapewniam cię że 3 chinki zrobią wyższy przebieg niż 1 michał - cena wychodzi ta sama.
licząc tylko cene samej opony to być może sie zgadza jak doliczysz koszt wymiany oraz straty godzin na wymianę w serwisie to robią się troszkę inne koszty.

pamietaj jeszcze o tym że na michelinie "na samych drutach" dojedziesz, a na chińskiej nie da rady ze wszystkimi konsekwencjami.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 22 gru 2013, 23:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 lis 2009, 18:59
Posty: 4071
GG: 1
Samochód: brak
Lokalizacja: Jawor

Ja też nie wierzę, że mi kupi :)
Przewód do pompowania jest, tylko z tego złącza z kabiny trochę liche ciśnienie idzie. 9bar nie nabiło.
Na tę chwilę na michalku mam 330kkm i jeszcze się trzyma.
Koszt wymiany opony za granicą na autostradzie jest wyższy niż co najmniej para dobrych laczkow w PL.

Co do chinoli to są ludzie co do motocykla mi polecają takie opony. Jednak wolę żyć, niż oszczędzić 300pln.

_________________
1. forowicz Wagi Ciężkiej


Post Wysłano: 22 gru 2013, 23:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

Cytuj:
Ja też nie wierzę, że mi kupi :)
Przewód do pompowania jest, tylko z tego złącza z kabiny trochę liche ciśnienie idzie. 9bar nie nabiło.
tak ze złacza w kabinie to możesz gumkę nadmuchać, a nie oponę.
chyba masz słabe pojęcie gdzie taki wężyk podłączyć no chyba, że masz kosmiczną ciężarówkę w której złącze do pompowania nie występuje.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 22 gru 2013, 23:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 lis 2009, 18:59
Posty: 4071
GG: 1
Samochód: brak
Lokalizacja: Jawor

To pokaż mi gdzie ów przewód podłączyć, na którym z 2 stron jest taka: http://jamax24.home.pl/allegro/wazDOpompowania/4.jpeg końcówka; bo nie wiem

_________________
1. forowicz Wagi Ciężkiej


Post Wysłano: 23 gru 2013, 0:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3610
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Ja się nie spotkałem z takim wężem co by miał z dwóch stron taka końcówkę. Do czego to miało by służyć? Do przepompowywania powietrza z jednej opony do drugiej? To co jest potrzebne i jest dostępne w sklepach z jednej strony ma taką końcówkę a z drugiej strony tzw. motylka którego podłączasz do złącza układu pneumatycznego, jak nie bezpośrednio to przez nypel czy śrubunek, nie pamiętam w tej chwili (Volvo, Renault Dxi tak ma).
Nie wiem tylko czy potrzebnie to piszę, bo raczej wydaję mi się że nie do końca zrozumieliśmy o co Ci chodzi, bo to w sumie są podstawy podstaw i jakoś nie mogę pojąć, że ktoś może tego nie wiedzieć.

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Post Wysłano: 23 gru 2013, 0:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 lis 2009, 18:59
Posty: 4071
GG: 1
Samochód: brak
Lokalizacja: Jawor

Nie jezdziles Scania :)

Nie wiem w jakim celu probujecie zrobić ze mnie idiotę.

_________________
1. forowicz Wagi Ciężkiej


Post Wysłano: 23 gru 2013, 0:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3610
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Cytuj:
Nie jezdziles Scania
Moje doświadczenie na Scanii to jest całe 60km.
Cytuj:
Nie wiem w jakim celu probujecie zrobić ze mnie idiotę.
To o co właściwie chodzi, bo głupi w tym momencie to ja sam jestem.
Scania nie Scania, ale musi być jakieś wyjście/wejście z prawdziwego zdarzenia na układ pneumatyczny, co się ma głupiego koła nie dać rady napompować.

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Post Wysłano: 23 gru 2013, 1:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 lis 2009, 18:59
Posty: 4071
GG: 1
Samochód: brak
Lokalizacja: Jawor

Przeczytaj temat od początku.
Zadałem pytanie, na które nie udzielono odpowiedzi. Ponieważ łatwiej komuś dogryźć, niż przyznać , że g**** warta opona, jest g**** warta.

_________________
1. forowicz Wagi Ciężkiej


Post Wysłano: 23 gru 2013, 8:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6017
Samochód: Volvo FH

W starym Premium wyjście do pompowania miało kształt maszynki, tej w którą wkręca się wentyl, i było zabezpieczone kranikiem.
Może w Scanii też tak jest.

Te końcówki są do kupienia po kilka zł, można se zmienić...

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 23 gru 2013, 8:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

Cytuj:
Nie jezdziles Scania :)

Nie wiem w jakim celu probujecie zrobić ze mnie idiotę.
fakt scanii jeszcze nie miałem, a co do stanu umysłu sam sobie udzieliłeś odpowiedzi.
zdarzało mi sie "pożyczać" kolegom powietrze do układu i potrzebny był wąż z dwoma motylkami więc siłą rzeczy wejście musi być (chyba gdzieś podłaczliśmy pod odchylanym boczkiem z przodu kabiny).
zaprezentowana na zdjęciu końcówka służy do pompowania opon tyle tylko że na drugim końcu rury ma być zupełnie coś inego czli wspomniany motylek.

co do uszkodzeń opon na zdjęciach - najczęstszą przyczyną takiej usterki jest długotrwała jazda na zbyt niskim ćiśnieniu lub notoryczne przeładowywanie pojazdu.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 23 gru 2013, 9:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Co do powyższych zdjęć miałem z dwa przypadki na oponach naczepowych 385/55 22,5 gdzie opona sama z siebie pękała przy stopce a były to Continentale
Co do chińskich opon sami Niemcy zakładają chińskie opony do naczep a nie michały :lol:

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 23 gru 2013, 9:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

Cytuj:
Co do powyższych zdjęć miałem z dwa przypadki na oponach naczepowych 385/55 22,5 gdzie opona sama z siebie pękała przy stopce a były to Continentale
Co do chińskich opon sami Niemcy zakładają chińskie opony do naczep a nie michały :lol:
to że continentale mają taką fajną przypadłość to zainteresowani wiedzą co więcej nie uznają reklamacji z tego tytułu bez względu na czas użytkowania.

niemiaszki mają umiejętność liczenia tylko że ich drogi nie służą testowaniu opon w przeciwieństwie do naszych "autostrad wojewódzkich".

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 23 gru 2013, 12:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 mar 2011, 21:01
Posty: 277
GG: 0

Prawdopodobieństwo wbicia kamienia w koło jest takie same czy to jest michał czy chinka a nie każdy jeździ po niemieckich autostradach. Przy mojej pracy kormoran czy orjak robi mniejszy przebieg niż chinka- a i chinka nawet z drutami na wierzchu nie strzela. Co niektóry myśli że w Chinach nie ma autostrad i przemysłu. Pod tym względem Oni wyprzedzają Polskę bo Oni większość exportują a my importujemy.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: