Nie bede sie z Toba spieral kto wiecej przejechal km do tylu ,do przodu, czy w bok,bo rozmowa robi sie zupelnie szczeniacka.... i nie o to tu chodzi ....
wiec jak sie domyslam latasz od x lat w jedno miejsce, fajnie masz, ale nudno
, Twoj szef ma rowniez fajnie, bo ma stala robote,a co za tym idzie stala i pewna plynnosc finansowa...uwierz,ze nie wszystkie firmy tak maja...
wypowiadasz sie z punktu widzenia kierowcy,czyli patelnia jest zajebista,bo sie nia lepiej jedzi niz z dyszlem, ok masz racje, kierowca ma lzej...
gdybys byl pracodawca i mieszkal np. w Trojmiescie, gdzie Sopot ma juz zakaz wjazdu dla dmc pow. 28T i wyobaz sobie,ze na Monte Cassino (pewnie wiesz gdzie to jest,bo masz jak stwierdziles na wstecznym nachulane km) sa 2 budowy i to przyznam dosc interesujace,ale nie wiedziesz tam wanna, uliczki sa tak waskie,ze x5 ma czasem problmy, wiec jak juz mowiles ida tam 4 oski, zgoda, dowoz kruszywa ok. 50 km w kolku, zalatwiam pozwolenie i w zasadzie na 3oske i 15 oske jest to samo pozwolenie, spalania sa podobne w 4-osce i tym zestawie,ktory wkleilem, wiec reasumujac poganiasz z 2xwieksza iloscia towaru i co za tym idzie 2x wiecej na tym zarobisz... wiesz wszystko zalezy od rynku i miejsca w ktorym sie znajdujesz... uniwersalnoosc w tych czasach to podstawa przetrwania...
co do tonazy to zgoda zyjemy w takim kraju,ze ilosc osi niewazna co moim zdaniem jest bezsensu ,ale ok miejmy nadzieje,ze sie cos zmieni kiedys. Nadal bede stal przy swoim i bede uwazal,ze jest to lepsza opcja niz wanna zakladajac przy tym,ze nastawiasz sie na konretne specyficzne roboty, z ekonomicznego punktu widzenia logicznym jest,ze "zwykly" zestaw bedzie wygrany. tak wiec nasza rozmowa prowadzi do nikad
bajo
P.S.
Co do samego sypania, obejrzyj jeszcze raz filmik,ktory kolega wkleil i bedziesz mial pojecie jak tym sie operuje ...