Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]
Autor
Wiadomość
Tytuł: Bus kontener
Post Wysłano: 08 sty 2014, 17:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 cze 2012, 12:57
Posty: 195
Samochód: Scania R500 \8/ TOPLINE
Lokalizacja: NO

Witam.
Próbowałem się coś doczytać na temat TRANSIT'a VI, ale nic nie znalazłem, chodzi mi głównie o komfort, awaryjność itp. 2008 rok silnik 2.4 TDCI. Jeśli ktoś miał styczność z tym autem to będę wdzięczny za podpowiedzi. :D
Pozdrawiam. :wink:


Post Wysłano: 08 sty 2014, 17:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lis 2006, 18:57
Posty: 1697
Samochód: Opel Insignia ST
Lokalizacja: Spręcowo, ok. Olsztyna

Napisz do Synka (Dawida z Olsztynka), on takim jeździł.

_________________
Solaris Urbino 18 '17


Post Wysłano: 08 sty 2014, 17:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 cze 2012, 12:57
Posty: 195
Samochód: Scania R500 \8/ TOPLINE
Lokalizacja: NO

Jeździł, sprzedali i teraz jest zamiar go odkupić od tego kolesia dla którego sprzedali. :D
Ale chcę się dowiedzieć jak najwięcej o tym aucie tu na forum też.


Post Wysłano: 08 sty 2014, 18:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 gru 2012, 23:01
Posty: 22

Jeżdżę takim na co dzień od 3 lat w regionalnej dystrybucji. Kontener 8 palet, koła bliźniak z windą. Ładowność w papierach 500 kg. Silnik 2.4 tdci 115KM. Przejechałem nim ok 140 tys. km. W silniku największą wadą są wtryski i pompa vaccum. Wtryski nieregenerowalne Denso (ale tylko w mocy 115KM, w innych mocach siedzą delphi jak dobrze pamiętam). Pompa vaccum ma podstawę prostokątną, a mocowana jest na 3 śrubach. Średnio raz w roku trzeba wymienić,(cieknie na potęgę z niej olej) koszt około 700 zł. Zawieszenie wg mnie pancerne, z tyłu wymieniliśmy pióra na masywniejsze i wytrzymalsze. Przód na sprężynach, bardzo dobrze daję radę z obciążeniem. Przy tonażu jaki on rozwozi to bardzo dobrze się trzyma. Wnętrze strasznie ciasne, siedzi się jak w małej osobówce, zbytnio nie potrafię zająć wygodnej pozycji za kierownicą. W moim modelu kierownica bez regulacji. Jedyny plus wnętrza to w miarę dobre nagłośnienie i nawet duża liczba schowków.

To są moje odczucia co do Transita.


Post Wysłano: 12 sty 2014, 17:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 cze 2012, 12:57
Posty: 195
Samochód: Scania R500 \8/ TOPLINE
Lokalizacja: NO

Dzięki, a co z tymi wtryskami się dzieje? Jakie koszta nowych wtrysków?


Post Wysłano: 12 sty 2014, 23:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 gru 2012, 23:01
Posty: 22

w silniku 2.4 tdci 115 KM wtryski są bez możliwości regeneracji (producent Denso) oryginał ponad 1000 zł sztuka. używki po 500 zł sztuka nieznanej jakości. Takie informacje dostałem w warsztacie latem.


Post Wysłano: 13 sty 2014, 4:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 wrz 2011, 5:04
Posty: 463
GG: 1
Samochód: Daihatsu Sirion
Lokalizacja: Glasgow

Myśmy mieli przez parę lat transita z plandeką u nas w firmie, ale on był tak jakoś późny 2009 rok.

Generalnie jeździło (bardzo przyjemnie się prowadził), na co dzień nic się nie psuło, po 70 000 mil padała skrzynia biegów, wstawialiśmy znowu i znowu jeździło. Trzy przejeździeliśmy. Przy ok. 240 000 mil poleciała chyba uszczelka jakaś czy coś, nie wiem dokładnie, bo nie miałem czasu się zajmować, po prostu nagle zaczęła znikać woda z chłodnicy a nic nie ciekło na zewnątrz, nie badałem sprawy bo na lawecie mi przywieźli zastępczy, przerzuciłem parę pudeł co było na pace i pojechałem dalej.

Poza tym firma miała prawie same sprintery, które non stop miały jakieś problemy z elektroniką, szybko wyrabiającym się układem kierowniczym itd - myślę, że średnio każdy z nich też co jakieś 70-80 000 lądował na lawecie.

Generalnie na tej podstawie Transit wydaje mi się dużo lepszą opcją niż to mądrości ludowe głoszą. Pod jednym warunkiem: że Ci nie zależy na niskim spalaniu. Bo ten nasz to żłopał jak smok...

_________________
Tak lubię: http://youtu.be/R15gD35BsiA

http://www.gazetae.com


Post Wysłano: 13 sty 2014, 16:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 cze 2012, 12:57
Posty: 195
Samochód: Scania R500 \8/ TOPLINE
Lokalizacja: NO

Dzięki wielkie za te info. :wink:


Post Wysłano: 13 sty 2014, 18:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 gru 2012, 23:01
Posty: 22

Cytuj:
(...)Generalnie na tej podstawie Transit wydaje mi się dużo lepszą opcją niż to mądrości ludowe głoszą. Pod jednym warunkiem: że Ci nie zależy na niskim spalaniu. Bo ten nasz to żłopał jak smok...
Podpiszę się pod tym obiema rękoma. Dzisiejszy wynik: po 410 km trasie spalił 58 litrów. Wychodzi jakieś 14,2 litra na 100 km :lol:


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: