Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 03 lut 2014, 12:38
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 sty 2011, 22:29
Posty: 133
GG: 0

Witam mam problem w Magnumce 440Mack 2003r
Wyrzuca płyn chłodniczy przez zbiorniczek wyrównawczy co może być przyczyną .
Sprężarka była zmieniana .

_________________
Czasami sekundy decydują o naszym życiu .


Post Wysłano: 03 lut 2014, 12:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

glowica.

Te zbiorniczki pękają i leci płyn

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 03 lut 2014, 15:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 sty 2011, 22:29
Posty: 133
GG: 0

Wiem że coś było robione przy silniku bo 1 tuleja pękła .
Musze oglądnąć zbiorniczek bo na to nie wpadłem .

_________________
Czasami sekundy decydują o naszym życiu .


Post Wysłano: 03 lut 2014, 23:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 maja 2010, 21:38
Posty: 182
GG: 0

Witam
Nic nie piszesz w jakich okolicznosciach dochodzi do wyrzucania płynu .
Auto łapie za wysoką temperature, wytawarza się ciśnienie w układzie chłodzenia ??
Pod obciąrzeniem na wolnych obrotach a może w czasie uzywania intardera jesli jest ?
Raz na jakiś czas cz non stop że nie da się jechać ?
Przerabiałem kilka takich tematów w swoich autach a wiadomo dobra diagnoza to podstawa.
Wymiana kompresora oki - dlaczego padł cz aby wyeliminowac usterkę o której piszesz? nowy regenerowany w własnym zakresie używka?


Post Wysłano: 04 lut 2014, 23:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 sty 2011, 22:29
Posty: 133
GG: 0

Dzieje sie to podczas jazdy, beż znaczeni czy jest obciążenie czy go nie ma , temperatury nie łapie .
Wiele nie jestem w stanie powiedzieć bo autem jeżdżę od wielkiego dzwonu .
Sprężarka padła i chyba była kupiona nowa lub po regeneracji .
Jak stwierdzić czy się wytwarza ciśnienie w układzie chłodzenia ?

_________________
Czasami sekundy decydują o naszym życiu .


Post Wysłano: 04 lut 2014, 23:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:22
Posty: 20
Samochód: renaiult magnum

Cytuj:
Jak stwierdzić czy się wytwarza ciśnienie w układzie chłodzenia ?
W miare bezpieczny sposob to złap za waz od ukladu chlodzenia dodaj gazu i zobacz czy waz nie rosnie. Drugi ryzykowny sposob to odkrecenie korka od zbiorniczka i obserwowanie czy nie widac pecherzykow powietrza w plynie.


Post Wysłano: 04 lut 2014, 23:44
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

korek w tym modelu możesz odkrecac i tak nic nie zobaczysz.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 04 lut 2014, 23:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 paź 2009, 19:00
Posty: 277
GG: 9151637
Samochód: MOBILNE SERWISY
Lokalizacja: KATOWICE

Kolego zaślep przewody wodne przychodzące do sprężarki i zobaczysz czy nadal wyrzuca płyn

_________________
MOBILNE SERWISY SAMOCHODOWE NATYCHMIASTOWE WYJAZDY NOWA STRONA : http://WWW.LEKRE.PL
Filmy z mobilnego serwisu:
https://www.youtube.com/watch?v=SiZi54F ... el&list=UL
NAPRAWY INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH KOMPUTEROWA DIAGNOSTYKA
REGENERACJA ZAWORÓW APM (EL1100) ECAM APS


Post Wysłano: 04 lut 2014, 23:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:22
Posty: 20
Samochód: renaiult magnum

Cytuj:
korek w tym modelu możesz odkrecac i tak nic nie zobaczysz.
Korek odkrecic, aby cisnienie wyrownac, a nie zagladac , (u mnie jak korek wykrecisz to mozna wyciagnac sitko i plyn widac) jak mocno idzie to zobaczysz obserwujac zbiorniczek chyba ze juz jest zolty


Post Wysłano: 05 lut 2014, 11:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 maja 2010, 21:38
Posty: 182
GG: 0

witam
Nie bardzo rozumiem jezdzisz tym autem sam ? cz jest kilku kierowców ? Jesli tylko ty to powinieneś miec wiedze co się z nim dzaiało jesli nie to juz wiekszy problem bo nie każdy kiero przyzna sie do pewnych bładów po których skutki są własnie takie jakie masz.
Napisz co dziłało się z autem przed wymianą kompresora i dlaczego go wymienialiście bo wydaje mi sie ze być może tu znajdziemy odpowiedz co padło.
Nie był w stanie dobić powietrza, rozszczelnił się jego układ sprężania i dostawało się przez niego powietrze do układu chłodzenia i wywalało płyn ,zagotowałeś auto bo miałes duże ubytki płynu itd.?
Jaki masz kolor płynu jest czysty jak nowy cz zabrudzony na brązowo od pewnego czasu ?
Pytam bo przerabiam podobne przypadki u siebie a skutki uzależnione są włanie od tego co z autem działo.
Oczywiście możne to być głowica ale równierz i tuleja objaw jest identyczny wywala płyn
Pękła głowica tuleja bo wywaliło płyn gdyz kompresor walił cisniene do układu chłodzenia do bazy pare kilometrów zjade , wymieniliscie go ale objaw pozostał gdyż taka jazda spowodowała przegrzanie i peknięcie, przegniła tuleja bo płyn juz wczesniej zmienił kolor na brązowy itd.a może poprostu ktoś zagotował auto raz drugi bo wiskoza się nie właczyła i w koncu cos pusciło?
W każdym razie zakłdając ze kompresor jest pewny masz dwie opcje głowice i tuleje.
Obecnie przerabiam podobny temat u siebie usterka wywala płyn,teoretycznie kompresor został wymieniony w starym okazało sie ze kanał wodny zapchany przez syf który wytworzył się po tym jak płyn zrobił się brazowy czyli teoretycznie jego wina gotował się sam w sobie bo brak chłodzenia skoro gotuje wytwarza pary powietrza w układzie chłodzenia na krótkim obiegu płynu po czym wywalało płyn, czyli tuleje głowice nie chłodzone tak jak trzeba powodując możliwość ich peknięcia itd itd moża by ksiąke napisac.
napisz cz doszedłes co padło


Post Wysłano: 05 lut 2014, 17:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Cytuj:
Cytuj:
korek w tym modelu możesz odkrecac i tak nic nie zobaczysz.
Korek odkrecic, aby cisnienie wyrownac, a nie zagladac , (u mnie jak korek wykrecisz to mozna wyciagnac sitko i plyn widac) jak mocno idzie to zobaczysz obserwujac zbiorniczek chyba ze juz jest zolty

Nie zaobserwujesz nic, ponieważ magnumka strasznie burzy płyn w zbiorniczku.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: