Kolego nie jestem mechanikiem, ale wydaje mi się, że są identyczne jak w F2000. Pisali wcześniej koledzy właśnie, że woda będzie i rdza się pojawia. O dziwo u mnie zero rdzy, wszystko czyściutkie i suchutkie, oryginalny smar wszędzie, nawet na łopatkach, które popycha siłownik pneumatyczny był biały smar. A co do smarowania to chyba nie ma takiej opcji. Jak rozbierzesz zacisk to zresztą sam zobaczysz, tam tylko smarujesz zębatki i ten mechanizm samoregulacji i wszystko, przecież nie będziesz odkręcał siłownika co jakiś czas i WD do środka psikał, chociaż może...
. Z drugiej strony nie wiem jak tam może woda dojść, są tylko 2 drogi. Jedna to nieszczelny siłownik pneumatyczny, pęknięta guma w nim albo zgniła obudowa i wówczas z niego woda idzie do zacisku, a drugi sposób to nieszczelna uszczelka (guma) między siłownikiem a zaciskiem (pod tymi dwoma śrubami, którymi dokręcasz siłownik). Więcej na ten temat może na pewno powiedzieć
MechanikSochaczew, on jest fachowcem.