Kolego Osskit, to nie do końca tak jest. Należy przede wszystkim rozróżniać pojęcie czasu jazdy od czasu pracy.
Cykl dobowy składa się z 13 godzin pracy, w ciągu których możesz wykonać 9 godzin czasu jazdy + 11 godzin odpoczynku ( 13 + 11 = 24)
3 razy w tygodniu możesz wydłużyć czas pracy kosztem czasu odpoczynku, wtedy taki cykl dobowy wygląda następująco: 15 godzin czasu pracy, w tym 9 godzin czasu jazdy + 9 godzin odpoczynku dobowego ( 15 + 9 = 24)
2 razy w tygodniu ( liczonym od poniedziałku od godziny 00:01 do niedzieli do 24:00) możesz wydłużyć czas jazdy o 1 godzinę, czas pracy pozostaje bez zmian.
Mam nadzieję, że nieco pomogłem
EDIT: Co do punktu 3, z strony prawnej wygląda to tak, że przerwę 45 minutową należy zrobić po 4,5 godzinach jazdy lub po 5:15 czasu pracy ( młotki). Czyli przykładowo. Ruszasz o godzinie 8 rano, jedziesz 2:00, załadunek auta trwa 30 minut, wracasz znowu 2:00, zrzucasz auto 15 minut. Masz wyjechane 4 godziny + 45 minut pracy na załadunek/rozładunek.. W tej sytuacji masz 2 wyjścia: możesz jeszcze prowadzić auto przez 30 minut ( bo tyle czasu jazdy ci zostało) lub np. przez 30 minut zmieniać koło w lawecie, bo zauważyłeś, że się uszkodziło, bieżnik jest prawie na 0, cokolwiek. Potem musisz już zrobić przerwę 45 minutową