Cytuj:
.Jak pisalem wyzej , nie chodzi o pojedyncze trasy a o okres rozliczeniowy 30-60dni.
[quote="John"J
Samemu jezdzić i sprawdzać. Jak nic nie da to wprowadzać kary i tyle. Nie możliwością jest, że przy takich sprzętach, trasach i ładunkach palą więcej jak 30.[/quote]
Racjonalne spalanie większości ciężarówek w ruchu miedzynarodowym to 31-33l
Jak jesteś "szefem" to wsiadz na auto zejdz na te 28-29l, pewnie jeszcze 380 konną dxi, która pod górę robi się czerwona.... Jeszcze jak auto chodzi na jednej trasie, kierowca wie gdzie się rozpędzić, żeby na górkę sam wszedł...
Panowie John i Dajano moge się założyć, że zapne wam infomaxa i sami będziecie musieli się obciążyć. Był temat obciążeń w pewnej firmie, trzeba było się zapoznać i czerpać "przykład"
Wczoraj i dzisiaj walcze z zawieszaniem się ishifta po rozgrzaniu, w 13litrowym chinczyku e5. Nawet jak ta skrzynia była zimna to wolno zmieniała, nawet nie zdajecie sobie sprawy jaka jest różnica w zmianie biegów z nowym słownikiem, pozornie sprawne auto zmienia i tak wolniej, a to ma wpływ na spalanie auto wytraca prędkość.
Dwa serwisy volvo chciały wymienić płytę sterujaca za 8-9tyś + 2 tyś program ale do końca nie byli przekonani.... Co za banda jelopow...
Ja vcadsem znalazłem przyczynę po trzech godzinach.