Cytuj:
Dobrze wiedzieć z tym tacho.
Tylko trzeba się pilnować, najlepiej z jakimś stoperem podjeżdżać. Np. podjazd 20sek i już trzeba powoli myśleć o stopie. Bo zanim auto stanie i tacho zatrybi może przeskoczyć 29sek. A jak tylko auto stanie trzeba wcisnąć "1" na tacho żeby przeskoczyło z młotków na łóżko (albo zgasić samochód bo zazwyczaj tacho przeskakuje na łóżko(pauzę) "po zapłonie", sprawdzając na wyświetlaczu pauza przerwie się ale po paru sek. podjazd znika i pauza dalej leci. Także możesz kierowcom śmiało mówić po robocie...Wypad z baru
Cytuj:
Cytuj:
Ale jeśli kierowca zostawia Ci samochód to niech zabiera kartę z tacho a Ty wbij w nim opcję OUT i sobie możesz jeździć ile wlezie.
Ostatnio kierowca starszy stażem pouczał mnie, że nie ma opcji OUT.
OUT służy do wbicia, gdy poruszasz się po kraju, którego nie ma na liście.
A.. i nie ma czegoś takiego jak karta warsztatowa....
Na jakiej liście? mapie świata
Było coś takiego jak karta warsztatowa ale już nie ma.
Najlepszy sposób na warsztatach to wyciągnięcie karty i jeździć sobie jak się chce, nawet nie trzeba wbijać nic (czyli OUT) bo wyskoczy "jazda bez karty" i trzeba mieć na to jakiś dokument. Ale zazwyczaj (no chyba że stodoła u Mietka) każdy warsztat ma pieczątkę, więc podbija się wydruk, opisuje, podpisuje i wsio. Nawet w ASO tak robią.