Mam pytanie odnosnie wymiany tarcz w osi Mercedesa.
Chodzi o to ze nigdy nie sciagalem piasty z łożyskiem kompaktowym i jakie tam sa ewentualnie czary ze zdjeciem tej piasty jakie specjalne narzedzia potrzebuje...??
W BPW niema zadnego problemu a jak w tych osiach DCA?
Witam
tu też nie ma problemu
koło - klocki - zacisk- osłona nakrętki jest wkładana- nakrętka jest zabezpieczona z jednej strony osi masz prawy a z drugiej lewy gwint na osi
należy założyć nowe nakrętki do osi i dokręcić odpowiednią siłą - teraz nie pamiętam jaką siłą -
tarcza jest taka jak w mercedesie aktros
Czyli rozumiem ze po odkreceniu nakretki piasta schodzi z łożyskiem bez zadnych sciagaczy itp???
Znalazlem info ze potrzebne sa dwa narzedzia:
-nasadka do nakretki szesciokatnej z kołnierzem M80 x 1,5
-tuleja montażowa do piasty z łożyskiem kompaktowym
Nasadke jakas mam bo odkrecalem w Ivecu kołpak piasty wiec moze akurat ten sam bedzie ale zastanawia mnie ta druga tuleja montażowa. Nakretki szesciokatne faktycznie trzeba dac nowe i dokrecic 800Nm.
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 27 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę