Cytuj:
Maszyna zacna ale zastanawia mnie po co Ci aż tak ogromny silnik w tym aucie
Silnik jest taki jaki jest gdyż poruszamy się w terenie górzystym
Cytuj:
Na jakich stronkach szukałeś auta?
I jak wychodzi ze spalaniem starsza 16-stka?
Bo słuchając kierowców to niby c.s ze legalnymi ładunkami nie schodzi poniżej 40/100
Auto znalazłem na stronie Scanie Used Trucks, Starsza szesnastka na pusto nie schodziła mniej niż 30l/100km sama solówka, a ta wyszła 20l/100km z tym że non stop 92 i przez całą Szwecję cholerny wiatr który bujał autem jak sam chciał
podejrzewam że moją jazdą to te 36-37l/100km będzie maxem
Cytuj:
Cytuj:
Maszyna zacna ale zastanawia mnie po co Ci aż tak ogromny silnik w tym aucie
Jak się nie mylę kolega porusza się po terenie górzystym więc moc potrzebna żeby nie wajchować pod górę. Poza tym jak kupował sobie to co się będzie bawił w 420km jak wszyscy
Pod duńskim wywrotem będzie wyglądał jak trzeba. Możesz zadzwonić do gościa ode mnie z okolicy nazywa się Woźniak i ma siedzibę w Józefowie k. Przedcza w wlkp. Zajmuje się sprowadzaniem zabudów więc może będzie Ci w stanie pomóc. Masz koncepcję na np. kolor zabudowy? Powiedzmy białe burty i jakiś kolor słupków?
Kolego w sumie jeszcze nie myślałem jak będzie wyglądać malowanie kiperka, ale być może właśnie aluminiowe burty i niebieskie słupki
A czy możesz mi dać jakiś namiar na PW do tego gościa ??
byłbym bardzo wdzięczny
Cytuj:
Co Ty tym wozisz, że taki niecodzienny układ(6x2) i wysoka kabina dają radę? Pod wywrotki biorą raczej małe kabiny(lżejsze, większa ładowność), jeśli 3-osiówka to 6x4. Jaki rozstaw osi?
Rozstaw osi to 4300mm czyli pod typową wywrotkę, kabina wyższa bo jeździmy również w dalsze trasy, wiec w małej kabinie jest lekkie utrudnienie dla chłopa o wysokości 187cm
więc wybór padł na dużą kabine, zresztą zobacz na duńskie wywrotki, coraz częściej wybierają duże kabiny