Witam,
z ogłoszenia wynika że szukają kierowców z lubuskiego i okolic głogowa, firma ma z kolei oddział we Wrocławiu.
Na innym forum ktoś napisał że wynagrodzenie składa się z podstawy i diet które nie należą do najwyższych w branży.
Szkopuł w tym że jeżdżąc na linii PL - GB - PL i PL - D - PL tych diet nie jest zbyt wiele i zarobki nie są oszałamiające.
Niewątpliwą zaletą tego systemu jest to że jesteś często w domu, dlatego szukają ludzi z regionu.
Jak wszystkim wiadomo Duvenbeck zajmuje się branżą automotiv, a to wiąże się z terminowością dostaw.
To wiąże się również z pewnymi niedogodnościami związanymi z przepisami o czasie pracy kierowców, z wpisu na innym forum problem dotyczył podkładania się na rozładunkach w GB
Z własnego doświadczenia mogę potwierdzić że tak właśnie się zdarza, a intensywność kontroli na wyspach zwiększa się w czasie problemów na przeprawach promowych (sztorm) lub kolejowej (awarie). Przewoźnicy z terminowymi częściami na wyspy są wtedy łatwym celem
Z tego co się orientuję to szukają już od dłuższego czasu na te linie, fakt że rynek niemiecki dla kierowców jest dostępny od jakiegoś czasu nie ułatwia im zadania