Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 28 mar 2014, 19:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 mar 2014, 18:53
Posty: 5
Samochód: MAN

Witam
Jestem nowy na forum i mam problem z MANem TGA 33.400 . Mój problem polega na tym że samochodowi brakuję mocy i dusi się ogólnie, odpala w miarę normalnie . Wyświetlają się błędy 03780 ,00094 ,03776 . Może ktoś wie co powinienem zrobić aby usunąć awarię ?


Post Wysłano: 28 mar 2014, 23:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

viewtopic.php?f=93&t=41692 ......

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 29 mar 2014, 1:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 mar 2014, 18:53
Posty: 5
Samochód: MAN

Sprawdzałem już te błędy i wiem co znaczą . Wtrysków jestem pewien , filtr wymieniony co dalej ?


Post Wysłano: 29 mar 2014, 12:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Na początku rozwiąź problem z kodem 94. Jaka jest końcówka błędu 94?
Reszta błędów wynika z braku paliwa na zasilaniu

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 29 mar 2014, 17:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 mar 2014, 18:53
Posty: 5
Samochód: MAN

Końcówka błędu to 01 . Czy przyczyną może być pompa ? Wtyczki EDC są suche


Post Wysłano: 29 mar 2014, 17:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Po wymianie filtra paliwa błąd 94 dalej jest aktywny czy nie?
Masz za wysokie ciśnienie paliwa po stronie niskiego ciśnienia paliwa na zasilaniu
Sprawdz zawór przelewowy na pompie common rail

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 30 mar 2014, 13:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 mar 2014, 18:53
Posty: 5
Samochód: MAN

Po wymianie błąd nadal jest aktywny . Jak sprawdzić ten zawór przelewowy ?


Post Wysłano: 31 mar 2014, 15:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sie 2010, 1:15
Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik

Sprawdzic to co powyzej napisano a potem przewod powrotny paliwa czy nie jest zatkany ,np dmuchajac powietrze spowrotem do zbiornika .Otworz tez korek wlewu paliwa i zobacz czy nie zbiera sie tam zbyt wysokie cisnienie .
Wartoby bylo podpiac ManCat ( lub jakies inne ustrojstwo ) w celu potwierdzenia jakie cisnienie wystepuje na filtrze paliwa podczas pracy silnika .


Post Wysłano: 01 kwie 2014, 2:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 mar 2014, 18:53
Posty: 5
Samochód: MAN

No dobra tylko jak sprawdzić ten zawór przelewowy ?


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: