wiedziałem, że jakaś przerwa była w tym czasie tylko nie miałem czasu by dokładnie poszukać. teraz znalazłem coś takiego w komunikatach viatoll.
komunikat na stronie viatolla ma datę 16.10.2013
UWAGA! PLANOWANA PRZERWA TECHNICZNA
Informujemy, że w dniach 19/20 października 2013 r. w godz 22.00 – 4.00 planowana jest przerwa techniczna. W tym czasie będzie niedostępny Panel Obsługi Klienta, a w związku z tym niemożliwe będzie np. sprawdzenie stanu konta i jego doładowanie online, zarejestrowanie się poprzez stronę internetową, a także doładowanie konta w Miejscach Obsługi Klienta. Prosimy o sprawdzenie stanu konta przed rozpoczęciem przerwy technicznej i ewentualne uzupełnienie środków na koncie przedpłaconym. Przerwa techniczna nie ma wpływu na naliczanie opłat za przejazd, natomiast aktualizacja danych o transakcjach może nastąpić z opóźnieniem.
http://www.viatoll.pl/pl/pojazdy-ciezki ... chniczna-7
to chyba było w czasie kiedy jechałeś.
powołaj się na tę informację oraz to, że nie byłeś wcześniej klientem oraz na to że dowiedziałeś się w chwili próby wypożyczenia urządzenia.
nie jest twoją winą umyślną, że operator nie zapewnił innej możliwości wniesienia opłaty - ty chciałeś a operator nie mógł tego zapewnić do czego zobowiązuje go ustawa (prawidłowe działanie systemu).
_________________
nie cytuję postów innych użytkowników