Rejestracja:06 mar 2007, 22:39 Posty: 49
Lokalizacja: Ślask
Witam,
W reno dxi 500 E5 olej silnikowy miesza się z płynem chłodniczym i powstaje lejowy mazut w zbiorniczku wyrównawczym jak i w całym układzie chłodniczym a płyn chłodniczy dostaje się do oleju silnikowego bo olej zmienia kolor z czarnego na szary oraz w odmie powstaje galareta-żel).
reasumując olej w płynie a płyn w wodzie.
szklanki pod wtryskiwaczami wymienione,
chłodnica oleju sprawdzona ciśnieniowo, wymienione wszystkie uszczelki.
Co może być przyczyną jeszcze ? uszczelka pod głowicą ? uszkodzona głowica? pęknięta tuleja cylindra ?
Proszę o jakieś wskazówki gdzie szukać co sprawdzać??
pozdrawiam
Powiem tak, miska zdemontowana sprawdzone ciśnieniowo z wodą i... sukces woda kapie z na 2 dziurze tuleją , to demontuje wałek z klawiatura wyciągam wtryskiwacz by sprawdzić szklankę i tu akcja jak u Hickoka po ponownym sprawdzeniu ciśnieniowo woda przestała kapać. I być tu teraz mądrym ... teraz ciśnienie 2,5 atm i woda nie kapię. Jestem teraz już zdezorientowany co może być??
Ostatnio zmieniony 10 kwie 2014, 21:54 przez Jonasz007, łącznie zmieniany 1 raz.
Zdejmij miskę, zalej plynem i napompuj cisnienia, np kompresorem w uklad chlodzenia.
Wejdz pod auto i obserwuj skąd leci.
Wysłane z mojego SM- N9005 za pomocą Tapatalk 2
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Rejestracja:06 mar 2007, 22:39 Posty: 49
Lokalizacja: Ślask
Witam. Sprawdzone takim sposobem i się cuda dzieją można powiedzieć. Podłączone w układ i lało się na drugim cylindrze woda, wyrzuciłem pompowtrysk na tłoku sucho ale jednocześnie przestało się lać do miski i nie wiem czy się akurat uszczelniło jakiś oring na uszczelce pod ciśnieniem. Jeżeli miałby ktoś możliwość podpowiedzi jak wygląda ustawienie wałka rozrządu żeby zdjąć głowicę.
Masakra z tym silnikiem, niestety nie widząc tego nie jestem w stanie ci pomóc.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Rejestracja:06 mar 2007, 22:39 Posty: 49
Lokalizacja: Ślask
Dzięki serdeczne za schemat ustawienia kół. Mam tylko jeden problem rozbierałem wczoraj i utknąłem, Wałek rozrządu na tdc i znak na głowicy z 2 na kole rozrządu ale jak podejrzeć na kołach pośrednich tamte znaki jak to wszystko jest pod odlewem schowane i nie ma jak a tak na chybił trafił trochę strach choć kołem zamachowy ruszać nie będę ale na głowicy może się przekręci
Albo ustawiasz tak jak to mowisz na chybił trafił, albo zdejmujesz obudowę rozrządu a to dużo pracy.
Zrób sobie swoje znaki
Wysłane z mojego SM- N9005 za pomocą Tapatalk 2
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 20 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę