Strona 1 z 1 [ Posty: 17 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 17 kwie 2014, 20:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 paź 2013, 12:49
Posty: 96
Samochód: scania 124L

Witam. mam problem nie nabija mi powietrza do układu. Ale gdy odłączyłem przewód od tego bolca po prawej na środku co jest to nabija i zbija powietrze na odcinku 100m ze 4 razy. Obrazek

Obrazek

ten bolec po lewej na tym zdjęciu.


Jeszcze mam pytanie jak wyciszyć to zbijanie powietrza. Dodam ze kupiłem cała nową podstawę osuszacza na starej było pęknięcie i po cichu zbijała.

Proszę o pomoc bo stoję na pauzie i nie wiem co to jest.


Post Wysłano: 17 kwie 2014, 21:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

To steruje pracą kompresora.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 17 kwie 2014, 21:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

To steruje pracą kompresora.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 17 kwie 2014, 21:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 paź 2013, 12:49
Posty: 96
Samochód: scania 124L

No ok ale co z tym zrobić da się to wymienić samo? czy trzeba cała sprężarkę wyciągać ?


Post Wysłano: 17 kwie 2014, 22:03

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 paź 2009, 19:00
Posty: 277
GG: 9151637
Samochód: MOBILNE SERWISY
Lokalizacja: KATOWICE

Albo aps głupieje a twierdzisz że masz nowy albo płyta zaworowa w głowicy sprężarki zatarta. do sprawdzenia głowica sprężarki. Aps nowy czy regenerowany ?

_________________
MOBILNE SERWISY SAMOCHODOWE NATYCHMIASTOWE WYJAZDY NOWA STRONA : http://WWW.LEKRE.PL
Filmy z mobilnego serwisu:
https://www.youtube.com/watch?v=SiZi54F ... el&list=UL
NAPRAWY INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH KOMPUTEROWA DIAGNOSTYKA
REGENERACJA ZAWORÓW APM (EL1100) ECAM APS


Post Wysłano: 17 kwie 2014, 22:12
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

To seria 4 tam nie było APS'a

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 17 kwie 2014, 22:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 paź 2013, 12:49
Posty: 96
Samochód: scania 124L

Właśnie koledzy nie wiem co to ten APS jeśli chodzi o podstawę osuszacza to nowa jest założona i filtr i grzałka. Właśnie nie napisałem co to za auto to Scania 4 2000r. Pomóżcie co z tym zrobić do domu 500 Km.


Post Wysłano: 17 kwie 2014, 22:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Dobra kto ci zakładał tą podstawe osuszacza ?

I gdzie stoisz.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 17 kwie 2014, 22:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 paź 2013, 12:49
Posty: 96
Samochód: scania 124L

sam zakladalem kiedys juz to robilem. Stoje w porcie. Ale czego tak reaguje na odlaczenie tego przewodu?


Post Wysłano: 17 kwie 2014, 23:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Bo kompresor nie wchodzi w prace jałową, bije cały czas.

Normalnie działa to tak. Nabije powietrza do 11atm, osuszacz zbije sprężarka w tym momencie pracuje w trybie jałowym, ciśnienia spadnie do ok 9 i uruchamia sprężarkę, dobija do 11 znowu zbija.

A u ciebie kompresor bije non stop, ciśnienie reguluje tylko podstawa osuszacza.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 17 kwie 2014, 23:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 paź 2013, 12:49
Posty: 96
Samochód: scania 124L

rozumiem. A da sie to naprawic czy trzeba cala sprezarke robic?


Post Wysłano: 17 kwie 2014, 23:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 mar 2011, 21:01
Posty: 277
GG: 0

Jak ci dobija przy odpiętym przewodzie to sprężarkę masz dobrą - chyba że zaciera się suwak w głowiczce - objawia się to tym że czasami nie może załączyć się sprężarka, potem coraz częściej,i częściej. Pytanie zasadnicze- ile dałeś za podstawę osuszacza bo to ona steruje pracą sprężarki. Na dojazd do domu - odpiąć przewód i załamać, przynajmniej w chińczyku tak robimy, niektóre auta nie mają odłanczanej sprężarki. Ale ze scanią nie mam doświadczenia więc mogę się mylić.


Post Wysłano: 17 kwie 2014, 23:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 paź 2013, 12:49
Posty: 96
Samochód: scania 124L

sprezarka daje powietrze i nic sie nie zacina. Za podstawe dalem 400 zl. Czyli da rade tylko to zrobic?


Post Wysłano: 17 kwie 2014, 23:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Tam jest problem z podstawą.

Odłącz ten przewód tak jak kolega mówi i zjedziesz.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 17 kwie 2014, 23:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 paź 2013, 12:49
Posty: 96
Samochód: scania 124L

ale jaki problem cala nowa podstawa. To co jest nie tak?


Post Wysłano: 18 kwie 2014, 0:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 mar 2011, 21:01
Posty: 277
GG: 0

Powiem ci tak, ja takiej podstawy bym nie założył bo cena sugeruje ile wytrzyma. Knorr czy wabco kosztuje ok tys. a masz parę lat spokój. Ale żeby mieć pewność to wypnij przewód w czasie gdy nie możesz nabić powietrza, powinien od razu zacząć bić. Jak chwilę potrwa załączenie to może to być wina suwaka w głowiczce-zaciera się od nagaru ale od wstrząsów jeszcze się załancza.


Post Wysłano: 18 kwie 2014, 22:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 paź 2013, 12:49
Posty: 96
Samochód: scania 124L

OK jakoś dojechałem. A czy da się wymienić ta samą cześć która odpowiada za ten problem czy trzeba cała sprężarkę wymieniać\remontować?


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 17 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: